شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بسته بندی های تک نفره یا ساشه ای یکی از مهمترین انواع و سبک های بسته بندی می باشند که امروزه به صورت چشمگیری در حال گسترش می باشد. تقاضای زیاد برای خرید محصولاتی که به صورت ساشه ای بسته بندی شده اند وجود دارد که این موضوع نشان دهند اهمیت این سبک از بسته بندی در صنعت امروزی می باشد.

تقریبا می توان گفت تمامی محصولات خوراکی که استفاده های زیادی دارند، به صورت تک نفره نیز تولید می شوند که از جمله نمونه های این کار می توان به بسته بندی های نمک، فلفل، انواع ادویه، نسکافه، قهوه، مکمل های پروتئین، آب لیمو و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

کسب و کار های بسیار زیادی روی کار آمده اند که تمامی آنها به صورت تخصصی به تولید بسته بندی های تک نفره یا ساشه ای می پردازند. جذابیت این حوزه از بسته بندی محصولات در نداشتن محدودیت در نوع محصولی است که قصد بسته بندی کردن آن را دارید. انواع مایعات و پودر ها را می توان به راحتی با دستگاه های تخصصی این حوزه بسته بندی کرد و در بازار پرتقاضای امروزی عرضه نمود.

اگر بخواهیم از دیدگاه درآمدزایی به این موضوع اشاره کنیم قطعا از آن به عنوان یکی از روش های بسیار پردرآمد نام خواهیم برد چرا که مخاطبان زیادی برای خرید این دسته از محصولات وجود دارد. برای ایجاد این سبک از درآمد زایی شما نیاز به دستگاه های تخصصی ساشه زن دارید که ما در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه های ساشه ای برای ایجاد بسته بندی های تک نفره خواهیم پرداخت.

قبل از ورود به موضوع بحث، این نکته را یادآوری کنیم که برای خرید هریک از انواع ماشین آلات گفته شده می توانید به سایت کاروپک سر بزنید و از تمامی انواع آن بازدید نمایید. چنانچه قصد راه اندازی این دسته از کسب و کار را داشتید می توانید با بهترین قیمت تمامی انواع را از سایت کاروپک خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری کاروپک یکی از مهمترین انواع دستگاه بسته بندی می باشد که به صورت تخصصی به ایجاد بسته بندی های تک نفره مواد و محصولات پودری می پردازد. این دستگاه توانایی بسته بندی انواع مواد پودری را به راحتی دارد و با کیفیت بسیار بالایی این کار را انجام می دهد.

به دلیل ابعاد و سایز مناسب این دستگاه شما می توانید هم در محیط های صنعتی و هم در منازل از آن استفاده نمایید. جنس بدنه این دستگاه از نوع فلز استیل ضد زنگ می باشد که توانایی کار در هر شرایط آب و هوایی را دارد. دستگاه ساشه پودری کاروپک توانایی ایجاد بسته های تک نفره با سرعت 10 الی 15 بسته در دقیقه را دارا می باشد.

استفاده از دستگاه بسته بندی ساشه پودری کاروپک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت:

  • از طریق دستگاه ساشه شما می توانید تمامی محصولات پودری را بسته بندی کنید.
  • تمامی بسته ها دارای وزن کاملا یکسان با ضریب اختلاف بسیار پایین می باشند.
  • امکان بسته بندی محصولات پر مخاطب مانند قهوه و نسکافه.
  • استفاده از فلز استیل در دستگاه بسته بندی ساشه پودری از زنگ زدگی جلوگیری می کند.
  • این دستگاه دارای ولتاژ بسیار مناسب و خوبی می باشد.
  • شما می توانید بسته بندی محصولات را به راحتی از طریق آن انجام دهید.
  • خطای بسیار پایین آن در بسته بندی ساشه موجب می شود تا از هدر رفت مواد جلوگیری شود.

دستگاه بسته بندی پودری

اگر نام این دستگاه را در این بخش آورده این به این خاطر می باشد که برخی از کاربران و مشتریان می خواهند مواد پودری را در حجم های بالاتری بسته بندی کنند و تمایلی به ایجاد بسته های ساشه ای ندارند. در خصوص این موضوع یک دستگاه بسیار کارآمد و حرفه ای با نام دستگاه بسته بندی پودری کاروپک وجود دارد که شما می توانید از آن برای ایجاد بسته های وزنی یا حجمی از انواع پودرها استفاده نمایید.

دستگاه بسته بندی پودری کاروپک جهت بسته بندی محصولات پودری به فرم بالشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب سیستم پاکت کن، قابلیت بسته بندی به فرم پاکتی نیز به این دستگاه اضافه می گردد. مناسب ترین راه جهت تغذیه این دستگاه، استفاده از بالابر تغذیه کننده پودری بوده و مناسب ترین راه جهت جمع آوری بسته های این دستگاه، استفاده از نوار نقاله ی شیب دار می باشد. البته شما می توانید به جای استفاده از این ابزار ها در کنار دستگاه، به صورت دستی عمل پر کردن مخزن دستگاه را انجام دهید و هزینه ای برای خرید این ادوات پرداخت نکنید

این دستگاه توانایی بسته بندی کردن انواع مواد پودری مانند: ادویه جات، آرد، انواع پودر شیمیایی، پودرهای دارویی و گیاهی را دارد. وزن هر بسته از ۱۰ گرم الی ۱۱۰۰ گرم قابل تغییر است.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

گروه دیگری از محصولات که تقاضای بالایی برای خرید آنها وجود دارد و می توان درآمد های میلیونی از آن کسب کرد، مایعات می باشند. برای این منظور یک دستگاه تخصصی با نام دستگاه ساشه مایعات در سایت کاروپک وجود دارد که شما می توانید تمامی انواع مایعات غلیظ و رقیق را از طریق آن به صورت ساشه ای بسته بندی نمایید و در بازار عرضه کنید.

عسل، سس، آبلیمو، آبغوره، روغن، شربت، مایعات غلیظ حاوی گرانول های ریز، رنگ، شامپو، صابون مایع، مایعات شیمیایی، گریس، مربا، رب، واکس، چسب، کشک، روغن های شیمیایی، ارده، کره بادام زمینی، روغن نارگیل، انواع مواد شوینده از جمله محصولاتی می باشند که شما می توانید توسط دستگاه ساشه مایعات بسته بندی کنید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

اگر قصد دارید به صورت حجمی مایعات را بسته بندی کنید، می توانید از نمونه های دستگاه پرکن مایعات موجود در سایت کاروپک بازدید نمایید و بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

اگر در خصوص یک از موارد گفته شده نیاز به توضیحات و راهنمایی های بیشتری دارید نگران نباشید چرا که در سایت کاروپک یک بخش با نام مشاوره رایگان خرید قرار داده شده است که شما می توانید از این بخش برای کسب اطلاعات کامل در خصوص پرسودترین انواع دستگاه بسته بندی و طریقه استفاده از آن را دریافت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iFxlBChP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه