پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایندگی رسمی برندهای بین المللی الکتروموتورهای صنعتی و خانگی در ایران

یکی از مطرح ترین و برترین فروشگاه های آنلاین و حضوری موتورهای صنعتی، کشاورزی و خانگی حال حاضر ایران، شرکت گل الکتریک پارت است. این شرکت از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را صرفاً به عنوان اولین نماینده انحصاری شرکت موتوژن در ایران آغاز کرده است. در دهه ۷۰ شمسی نیز فعالیت این شرکت به عنوان بزرگترین نماینده موتوژن ادامه پیدا کرده است. البته موتوژن تنها برندی نیست که این شرکت معتبر ایرانی با آن همکاری دارد. الکتروژن، ابارا، جمکو و زیمنس از دیگر برندهایی می باشند که گل الکتریک به عنوان نماینده آنها در ایران فعالیت می کند. ویژگی مهم گل الکتریک پارت، فروش همزمان آنلاین و حضوری آن است.

در واقع این مجموعه این حق انتخاب را به مشتریان خود می دهد که هم به صورت از راه دور و هم به صورت مستقیم و حضوری محصولات موردنیازشان را خریداری کنند. هر کدام از این شیوه های خرید مزایای مخصوص به خود را دارند. در خرید اینترنتی شما زمان زیادی تلف نمی کنید و با آرامش کامل می توانید نکات فنی محصول را بررسی کنید. همچنین این مزیت را هم دارد که شما می توانید از هر کجای ایران موتور های مورد نیاز خود را تهیه کنید. خرید حضوری نیز با توجه به اینکه کالا را از نزدیک مشاهده می کنید و می توانید آن را از نزدیک بررسی کنید می تواند مناسب باشد. البته این شیوه خرید بیشتر برای افرادی مناسب است که در شهر تهران زندگی می کنند.

معرفی فروشگاه آنلاین و حضوری موتورهای صنعتی، کشاورزی و خانگی

گل الکتریک پارت

چرا فروشگاه آنلاین و حضوری گل الکتریک پارت را انتخاب کنیم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که چرا باید در میان فروشگاه های مختلف، محصولات مورد علاقه خود را از گل الکتریک پارت تهیه کنید. مهمترین دلایلی که می تواند سبب تمایل مردم به خرید از این فروشگاه شود عبارتند از:

  • خدمات: مجموعه گل الکتریک خدمات مختلفی را برای حمایت از کاربران درنظر گرفته است. این مجموعه بهترین خدمات پس از فروش را برای حمایت از مصرف کنندگان در نظر میگیرد. همچنین تمامی  محصولاتی که به وسیله این مجموعه به فروش می رسند از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند. ویژگی دیگری که این فروشگاه دارد پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. ضمنا دقت داشته باشید که تمام محصولاتی که توسط این مجموعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد از گارانتی برخوردار هستند. در صورت عدم رضایت از محصولات نیز خریداران امکان ثبت شکایت دارند.
  • قوانین مشخص: شاید گل الکتریک یکی از معدود فروشگاههای اینترنتی ایرانی باشد که در روابط بین خود و مشتریان از قوانین مشخص و منظمی  استفاده می کند. قوانین عمومی این مجموعه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، تجارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان تنظیم شده و در آن تمامی  منافع متقابل فروشگاه و کاربر مورد نظر قرار گرفته است.
  • حمایت از حریم شخصی کاربران: طبیعتاً کاربران برای اینکه از خدمات این فروشگاه آنلاین و حضوری استفاده کنند باید برخی از اطلاعات خصوصی خودشان را در این سایت وارد نمایند. الکتریک پارت از بهترین تکنولوژیهای روز دنیا برای ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت مراقبت از حریم شخصی کاربران استفاده می کند و مانع از آن می شود که اطلاعات کاربران در اختیار هکرهای اینترنتی قرار بگیرد.

معرفی فروشگاه آنلاین و حضوری موتورهای صنعتی، کشاورزی و خانگی

گل الکتریک پارت

گل الکتریک پارت با چه برندهایی همکاری دارد؟

در مورد برند هایی که گل الکتریک پارت با آنها همکاری دارد، در بخش ابتدایی مطلب اشاره هایی داشتیم. اکنون می خواهیم بیشتر با آنها آشنا شویم:

  • موتوژن: اولین مجموعهای که گل الکتریک با آن همکاری دارد موتوژن است. الکتروموتور صنعتی موتوژن، الکتروموتور خانگی موتوژن، الکترو پمپ و کولر آبی موتوژن از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه آنلاین و حضوری به فروش می رسند.
  • الکتروژن: برند دیگری که در زمینه الکتروموتور صنعتی و خانگی فعالیتهای زیادی دارد و الکتریک پارت به عنوان نماینده فروش آن فعالیت می کند الکتروژن است. این برند ایرانی از دهه ۷۰ شمسی فعالیت خودش را آغاز کرده و محصولاتی مانند پمپ آب، الکترو موتور آسانسور و الکتروموتور مشعل از محصولات آن در این فروشگاه آنلاین به فروش می رسد.
  • جمکو: برند معتبر دیگری که با گل الکتریک همکاری دارد جمکو است. این برند محصولات متنوعی را در زمینههای مختلف الکتروموتورهای صنعتی و خانگی تولید می کند. از جمله مهمترین محصولات جمکو در این فروشگاه آنلاین، موتورهای فشار متوسط قفس سنجابی، موتورهای فشار متوسط روتور سیم پیچی، موتور های اسموک و موتورهای ضد انفجار هستند.
  • سایر: علاوه بر برندهایی که در مورد آنها صحبت کردیم، این فروشگاه آنلاین و حضوری با برندهای مختلف دیگری مثل ابارا، زیمنس، السا و بدر تک الکتریک نیز به عنوان نماینده فروش همکاری دارد.

معرفی فروشگاه آنلاین و حضوری موتورهای صنعتی، کشاورزی و خانگی

گل الکتریک پارت

چگونه با فروشگاه آنلاین و حضوری موتورهای صنعتی، کشاورزی و خانگی ارتباط بگیریم؟

با توجه به اینکه گل الکتریک پارت هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری فعالیت دارد، شما می توانید با استفاده از روش های متنوع با آن ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از طریق تلفن تماس 9-02177646701 با دفتر این نمایندگی در تهران ارتباط بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی این فروشگاه در خیابان طالقانی شرقی جنب پاساژ روشن پلاک ۷۴ و ۷۶ به صورت حضوری با خدمات گل الکتریک در تهران آشنا شوید. البته شما بدون مراجعه حضوری و از طریق وبسایت گل الکتریک پارت یا از طریق واتساپ نیز می توانید با این مجموعه تماس داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/odkdRLTj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه