سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلور

هر کسی که در حال فعالیت در اینستاگرام است و تولید محتوا می‌ کند به‌ دنبال این است که پست‌ های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کند تا از طریق آن جذب فالوور اینستاگرام داشته باشد و بازدید پیج خود را افزایش دهد، ولی کارهای اصولی که در ارتباط با اکسپلور است را انجام نمی‌ دهد و نتیجه خوبی را نیز امکان دارد نگیرد یا نتیجه‌ای که باید خوب باشد برایش را نگیرد. ما در این مقاله می‌ خواهیم سعی کنیم آموزش جامع و کاملی درباره آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلورر را به شما بدهیم تا بتوانید با خیال راحت‌ تر پست‌ های اینستاگرام خود را وارد اکسپلور کنید و جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که این آموزش برای افرادی است که می‌ خواهند روش‌ های جذب فالوور رایگان از طریق جذب فالوور از اکسپلورر آموزش ببینند و یاد بگیرند تا بتوانند از طریق اکسپلور فالوور رایگان جذب کنند،اگر شما می‌ خواهید در زمان بسیار کوتاهی فالوور تعداد زیادی جذب کنید بهترین راه خرید فالوور هست شما می‌توانید خرید فالوور از اینجا خرید فالوور اینستاگرام را از کلمه اینجا کلیک کنید و برای خرید فالوور اقدام کنید برای ادامه‌ آموزش همراه ما باشید.

آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلور

 چرا اکسپلور برای جذب فالوور بسیار مهم است

 دلایل بسیار خوبی وجود دارد که ما ترغیب شویم برای راه‌ های جذب فالوور از طریق اکسپلور، می‌ خوام با یک مثال به شما این امر و کاملاً بفهمونم، شما فکر کنید بتونید پستی که تولید کردین و دقیقاً به افرادی نشون بدین که به پست علاقه دارن و دنبال اون پست هستند و می‌ خوان از آن‌ پست استفاده کنن، چون‌ که اکسپلور نیز دقیقاً هم چین جاییه که شما می‌ تونید پست‌ هایی که تولید کردین و دقیقاً به افرادی‌ بدیم که دنبال این مدل پست هستند یا علاقه بیشتری به این مدل پست‌ ها دارند.

 شاید بر شما سوال پیش بیاید که چگونه پست‌ های ما در اکسپلور افرادی نشان داده می‌ شود که به پست‌ های ما علاقه دارند یا به هم‌ چین موضوعاتی علاقه‌مند هستند نشان داده می‌ شود این جواب بسیار ساده‌ای دارد که در ادامه به شما حتما توضیح کامل می‌ دهیم تا متوجه این‌ موضوع شوید.

 همین حالا وارد اکسپلور اینستاگرام خود شوید و به اکسپلور خود توجه کنید چه پست‌ها و چه ویدیویی هایی را می‌ بینید، بله درست است همان ویدئوهایی که شما علاقه دارید و بیشترین تعامل را با آن‌ ها کرده‌ اید. اینستاگرام معمولاً همان مدل پست‌ ها را به شما نمایش می‌ دهد و برهمین اصول پست‌ هایی که شما نیز تولید می‌ کنید به افرادی که علاقه به این حوزه و آن مدل پست‌ ها دارند نشان می‌ دهد و درنتیجه شما می‌ توانید از همین روش جذب فالوور واقعی فعال و هدفمند داشته باشید.

آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلور

محتوای اکسپلور باید چگونه تولید شود

 محتوای اکسپلور و چگونه تولید شود برای شما تا حدی جالب باشد که آیا مگر اکسپلور محتوای خاصی نیاز دارد؟ باید در جواب بگویم بله هر پست به اکسپلور وارد نمی‌ شود، یا بازدید خوبی از اکسپلور نمی‌ توانند دریافت کند معیار های بسیاری وجود دارد که شما باید رعایت کنید که پست شما وارد اکسپلور شود و جذب فالوور فعال و واقعی برای شما داشته باشد که چند مدل از مهم‌ ترین نکات را به شما در ادامه توضیح می‌ دهیم.

 شما وقتی می‌‌ خواهید پستی تولید کنید که بازدید بسیار زیادی از اکسپلور اینستاگرام برای شما داشته باشد باید چند مورد را رعایت کنید، مثلاً شما باید پستی کاملاً هدفمند و با کیفیت تولید کنید که بتواند مشکلات و سوالات کاربران و فالوور های شما را رفع کند و نیاز آن‌ ها را برطرف کند این مدل پست معمولاً دارای تعامل بیشتری است و همین بالا بودن تعامل باعث می‌ شود که وارد اکسپلور شود.

 استفاده از محتوای جذاب و باکیفیت. یکی از مهم‌ ترین دلایلی که یک پست به اکسپلور اینستاگرام وارد می‌شود، بالا بودن تعامل آن پست است که در بالا توضیح دادیم و شما ولی باید چه کار کنید که این پست به اکسپلور وارد شود و از اکسپلور بازدید مناسبی دریافت کنند یا باید اصلا چه معیارها یا رعایت کنیم تا پست ما بعد به تعامل بالایی برسد. همراه ما باشید در ادامه که یکسری راهکار به شما می‌ خواهیم بدهیم تا بتوانید پست‌ های مناسب برای اکسپلور و افزایش تعامل ایجاد و درست کنید.

 استفاده از اخبارهای مهم در حوزه خود شما که حس می‌ کنید مخاطب به آن نیاز دارد و واکنشش مناسب نشان می‌ دهد، یا ساخت یک سری پست‌ هایی که می‌ بینید آموزش‌ هایی که در آن حوزه وجود دارد بسیار محدود است و مخاطبان و فالوور های شما دنبال پست‌ هستند یا پست‌ هایی که شما تولید می‌ کنید و با یک سری از جوایز و یکسری از درخواست‌ ها باشند مثلاً از فالوور خود درخواست کنید که با پست شما تعامل داشته و لایک کنن کامنت بگذارند یا مثلاً به بیشترین کامنت گذاشته هدیه داد که این باعث می‌ شود تعاملات شما بالا و تعامل پست بالا برود.

چه  اشخاصی نیاز به جذب فالوور دارند 

امروزه شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و هرروز کاربران زیادی را به خود جذب می‌کنند و در این بین افرادی وجود دارند که به‌ عنوان بلاگر یا سلبریتی یا افراد مشهوری هستند یا کسب‌ و کارهای آنلاین در اینستاگرام درست کردند و پیج های فروشگاهی دارند.

آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلور

 از هشتگ ها استفاده کنید

 برای جذب فالوور اینستاگرام شما می‌ توانید از روش‌ های مختلفی مثل گذاشتن هشتگ استفاده کنید ولی چون هدف ما جذب فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام است ما سعی داریم از این روش به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید از اکسپلور جذب فالوور کنید ولی هرچند شما باید در زیر پست‌ های خودتان از هشتگ ها به‌ صورت بهینه استفاده کنید که در ادامه به شما روش بهینه استفاده کردن از هشتگ ها را نیز آموزش می‌ دهیم که در این‌ مورد نیز اگر مشکلی دارید رفع شود.

 مهم‌ ترین چیزی که در هشتگ گذاری زیر پست‌ ها باید رعایت کنید هشتگ‌ های مرتبط است یعنی این‌ که شما اگر در یک حوزه فعالیت می‌کنید دقیقاً باید هشتگ همان حوزه را باید بگذارید و از هشتگ‌ های متفرقه استفاده نکنید.و مورد بعدی تعداد هشتگ محدودیت دارد و بهترین حالت هشتگ گذاری معمولاً تعداد زیاد هشتگ نیست و تعداد معقول هشتگ است که شما می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید یکی دیگر از موارد مهمی که در هشتگ گذاری باید از آن را رعایت کنید بعد گذاشتن هشتگ‌ های تک کلمه‌ ای چند کلمه‌ ای است که بهتر بگوییم پربازدید و با بازدید کمتر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8oybVLkd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد :
1 سال پیش
عالی
حسن :
1 سال پیش
واقعاً یکی از اهدافی که همه کسانی که در اینستاگرام یک پیج کاری دارند رفتن به اکسپلور واقعاً ممنون این مقاله خوبی که تولید کردین و نکات بسیار مناسبی برای ارسال پست به اکسپلور اینستاگرام و جذب فالوور اینستاگرام توضیح دادید خیلی ممنون
الاهه :
1 سال پیش
به به چه مقاله خوبی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه