جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا خرید فالوور واقعی است؟ (حقیقت یا دروغ شاخ دار؟)

یکی از سریع ترین روش ها برای زیاد کردن فالوورهای پیج اینستاگرام در کوتاه ترین زمان ممکن خرید فالوور اینستاگرام است. این روزها پیج های زیادی را در اینستاگرام ی بینیم که از طریق خرید فالوور توانسته اند فالوورهای زیادی را جذب کنند.

همانطور که می دانید مهم ترین فاکتور در اعتمادسازی افراد داخل شبکه های اجتماعی تعداد دنبال کنندگان آن پیج است. به همین دلیل برای اینکه محبوب و معروف جلوه داده شوید باید فالوورهای زیادی داشته باشید. خرید فالوور هم یکی از ساده ترین و بی دردسرترین روش ها برای اینکار است.

اما ممکن است شما هم به این شک داشته باشید که آیا فالوورهایی که می خرید واقعی هستند یا غیرواقعی؟! اگر واقعی اند پس چرا انقدر ارزان هستند؟ اگر اینطور بود دیگر کسی سراغ تبلیغات در اینستاگرام نمی رفت و فقط با خرید فالوور می توانست به اهدافش برسد!

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه آیا خرید فالوور واقعی است یا نه صحبت کنیم. سعی می کنیم دلایلی را عنوان کنیم تا شما هم از این سردرگمی خارج شوید و تصمیم درست را بگیرید. اگر تمایل دارید فالوور برای پیج تان خریداری کنید اما به این شک دارید که بخرید یا نه پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

فالوور بخریم یا پیج اینستاگرام؟

خرید پیج اینستاگرام هم جدیدا خیلی باب شده است. پیج هایی با تعداد فالوور بالا وجود دارند که شما با پرداخت هزینه ای می توانید صاحب آن ها شوید. این پیج ها دارای فالوور فیک و واقعی هستند. خرید پیج اینستاگرام به درد افرادی می خورد که فروش محصول ندارند یعنی نمی خواهند مستقیما از اینستاگرام درآمد داشته باشند. منظور پیج های سرگرمی است که با تبلیغ گرفتن کسب درآمد می کنند.

اما خرید فالوور برای افرادی کاربرد دارد که همین حالا دارای فالوور هستند اما تعداد کمی فالوور دارند. برای اعتماد سازی بیشتر باید کمی فالوور داشته باشند. فرض کنید یک پیج فروشگاهی دارید که به تازگی کارتان را شروع کرده اید و 100 تا دونه فالوور دارید. در این صورت کسی به شما اعتماد نمی کند و هرگز از شما خرید نمی کند. پس اینجا بهترین کاری که می توانید انجام بدهید خرید فالوور است. اگر تعدادی فالوور خریداری کنید قطعا اعتماد افراد بیشتری را می توانید جلب کنید.

 

آیا خرید فالوور واقعا به رشد کسب و کار کمک می کند؟

یکی از سوال هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام واقعا می تواند به رشد کسب و کارمان کمک کند یا خیر؟ در کل هر کاری که به سرعت و با هزینه پایین انجام شود عاقبت خوبی ندارد. با خرید فالوور نباید انتظار معجزه داشته باشید! اگر فالوور واقعی اینستاگرام خریداری کنید قضیه اش فرق می کند. در اون شرایط سرعت پیشرفت تان در اینستاگرام بالا خواهد بود.

اما اگر به دنبال خرید فالوور فیک هستید دلتان را صابون نزنید اتفاق خاصی قرار نیست برای کسب و کارتان بیافتد! خرید فالوور اینستاگرام بیشتر به درد کسانی می خورد که در حال حاضر کسب و کار خود را دارند و می خواهند بیشتر گسترشش بدهد. مثلا شما یک فروشگاه اینترنتی خیلی عالی دارید اما به تازگی پیج اینستاگرام تان را راه اندازی کردید. مسلما فالوورهای خیلی کمی دارید. در این صورت بهترین راه کار برای شما خرید فالوور اینستاگرام است. چون هرکسی از سایت تان وارد پیج اینستاگرام تان شود به اعتبار واقعی شما پی خواهد برد.

آیا خرید فالوور واقعی است؟ (حقیقت یا دروغ شاخ دار؟)

آیا خرید فالوور اینستاگرام به جذب فالوورهای واقعی کمک می کند؟

یکی از موضوعاتی که خرید فالوور اینستاگرام را برای خیلی از افراد جذاب می کند این است که با خرید فالوور می توانید فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید. طبق الگوریتم اینستاگرام اگر نرخ تعامل در پیج شما بالا باشد پست های شما قابلیت این را پیدا می کنند که وارد اکسپلور اینستاگرام شوند. از این طریق فالوورهای واقعی شما از طریق اکسپلور، هشتگ و سایر موارد روز به روز بیشتر می شود.

اگر بتوانید از سایتی فالوور واقعی ایرانی خریداری کنید این اتفاق برای پیج تان خواهد افتاد. یادتان باشد خرید فالوور اینستاگرام فیک کمکی به جذب بیشتر فالوور برای شما نمی کند.

 

آیا خرید فالوور واقعی وجود دارد؟

سوال بعدی این است که آیا سایت هایی که فالوور اینستاگرام می فروشند فالوور واقعی تحویل ما می دهند یا فیک؟ ببینید از هر سایتی شما فالوور خریداری کنید فالوور 100 درصد واقعی به شما نمی دهند. فالوورهای فیک نیستند اما فعال هم نیستند. یعنی شما نباید انتظار این را داشته باشید محصولات تان را خریداری کنند. چون فالوورهای واقعی نیستند!

این فالوورها فقط عدد فالوور در پیج تان را زیاد می کنند و کاربرد دیگری نخواهند داشت. البته این را هم بدانید این فالوورها از دید اینستاگرام هم واقعی هستند چون پروفایل هایی با اطلاعات واقعی و ایرانی اند. این خیلی مهم است که اینستاگرام این فالوورها را فیک تلقی نکند چون در غیر اینصورت ممکن است پیج تان را از دست بدهید.

 

اگر فالوور واقعی نخریم چه اتفاقی برای پیج مان می افتد؟

وجود فالوور فیک در پیج تان آسیب شدید به نرخ تعامل کاربران با پیج تان وارد می کند. اگر تعامل پیج تان کاهش پیدا کند دیگر نمی توانید بیشتر دیده شوید. طبق آپدیت جدید الگوریتم اینستاگرام پیج هایی بیشتر به مردم نشان داده می شوند که نرخ تعامل شان بالاست.

اگر فالوور واقعی اینستاگرام خریداری نکنید این اتفاق برای شما خواهد افتاد. از این گذشته فالوورهای فیک توسط اینستاگرام شناسایی و در نهایت پاک می شوند. پس اولا فالوور فیک نخرید ثانیا اگر فالوور فیک در پیج تان دارید همین حالا به فکر شناسایی و پاک کردن شان باشید. چون به زودی باعث افت پیج تان می شود.

 

خلاصه مقاله و پایان

ما در این مقاله به این سوال پرتکرار یعنی آیا خرید فالوور واقعی است یا نه؟ پاسخ دادیم. به طور کلی با خرید فالوور اینستاگرام منتظر تغییر و تحویل عظیم نباشید. خرید فالوور فقط باعث بیشتر شدن عدد فالوورتان در پیج تان می شود. البته همین هم به شکل غیر مستقیم باعث پیشرفت پیج اینستاگرام تان می شود.

اگر قصد دارید برای پیج تان فالوور بخرید حتما از سایتی اقدام به این کار کنید که فالوور واقعی به شما بدهد نه فیک. اگر به دنبال خرید فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم از سایت همیار وب اقدام کنید. این سایت یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات اینستاگرام از جمله خرید فالوور، خرید لایک، خرید بازدید و خرید کامنت اینستاگرام است.

 امیدواریم این مقاله هم برای شما آموزنده بوده باشد. هر گونه سوالی در رابطه با این موضوع داشتید حتما در قسمت کامنت ها مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PwwAimsM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ندا قاسمی :
6 ماه پیش
ممنونم از مطالب مفیدتون واقعا به درد بخور بود. من هم با سایت متا فالوور کار می کنم و واقعا از خدماتشون راضیم و پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزنید.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه