پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه اسپیس ها در موارد مختلفی مثل همایش، نمایشگاه، رویداد خاص و یا در مجموعه هایی که قصد مارکتینگ و برندینگ دارند، نقش به سزایی را ایفا می کنند. آشنایی با اسپیس فریم نمایشگاهی و تجهیزات مشابه آن می تواند برای افرادی که قصد برگزاری نمایشگاه، همایش و یا تبلیغات دارند یک امتیاز مثبت محسوب شود. 

اسپیس فریم؛ محبوب‌ ترین سازه نمایشگاهی

معرفی اسپیس

space frame نوعی سازه موقتی محسوب می شود که مشابه قطعات لوگو در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این تجهیزات قادر هستند داربست نمایشگاهی، قاب بنر، طاق نصرت، استیج، سن و سوله ایجاد کنند. تجهیزات مذکور از زیبایی، دوام، ماندگاری و وزن پایین برخوردارند. از این رو می توان از آن ها به جای داربست نیز استفاده کرد. از مهم ترین ویژگی های اسپیس فریم نمایشگاهی می توان به انعطاف قطعات و اشکال ظاهری آن اشاره نمود. این ویژگی سبب شده است تا تجهیزات مذکور برای برپایی هر نوع سازه نمایشگاهی به عنوان یک انتخاب اول باشد.

کاربرد های متنوع space frame

space frame کاربردهای متنوعی دارد. در ادامه به شرح برخی از کاربردهای این سازه محبوب می پردازیم:

  • با کمک سازه مذکور می توان غرفه های متنوع و مختلف نمایشگاهی را در فضاهای داخلی و خارجی برپا کرد.
  • با استفاده از این تجهیزات می توان سوله، سالن، تونل و به طورکل سازه های موقت عظیم را ساخت.
  • با کمک اسپیس بنر می توان اقدام به ساخت بنر قالب بنر برای تبلیغات محیطی و همچنین استیج و سن نمود.
  • طاق نصرت و تمامی المان های مذهبی مانند ایستگاه های صلواتی با کمک تجهیزات مذکور قابل ساخت هستند.
  • با به کارگیری space frame می توان پارکینگ، انبار و یا انباری های موقت را ایجاد کرد.
  • علاوه بر موارد فوق، space frame در ایجاد نمای سازه های موقت نیز کاربرد دارد.

اسپیس فریم؛ محبوب‌ ترین سازه نمایشگاهی

مزایای به کارگیری space frame

اسپیس فریم از لحاظ کارکرد و مزایا دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در واقع همین مشخصات منحصر به فرد سبب شده تا استفاده از آن ها در برپایی غرفه های نمایشگاهی و مانند آن، مورد استقبال قرار گیرند. در ادامه به برخی از مزیت های تجهیزات مذکور اشاره خواهیم کرد:

  • این تجهیزات به راحتی نصب و جمع آوری می شوند. راحت و سریع بودن نصب و باز کردن این سازه بر محبوبیت آن افزوده است.
  • همانطور که ذکر شد تجهیزات مذکور دارای وزن سبکی هستند، از این رو حمل و نقل آن ها کار بسیار راحتی می باشد.
  • قطعات space بسیار منعطف هستند؛ از این رو می توان آن ها را به هر شکل و سازه ای که مدنظر است تبدیل کرد.
  • space frame علاوه بر اینکه یک سازه زیبا و چشم نواز به شمار می آید، هزینه احداث آن نیز فوق العاده مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • اسپیس فریم در برابر عوامل مخرب محیطی بسیار مقاوم و پایدار می باشد.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

هنگامی که شرایط خرید و تهیه سازه های نمایشگاهی امکان پذیر نمی باشد، بهترین گزینه اجاره اسپیس است. یکی از دلایلی که می تواند در خرید این سازه محبوب مشکل ایجاد کند مسئله عدم تامین منابع مالی می باشد. سازه مذکور می تواند پاسخگوی نیازها و انتظارات افراد باشد. علاوه بر تجهیزات مذکور، سازه های چوبی هم وجود دارند که نسبت به این تجهیزات از قیمت بالاتری برخوردارند. قیمت بالای سازه های چوبی باعث می شود بسیاری از مجریان تمایل به خرید آن نداشته باشند. چرا که هزینه بالا از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

در چنین مواردی می توانید به راحتی اقدام به اجاره اسپیس نمایشگاهی کنید و از هدر رفتن سرمایه و زمان با ارزش خود جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است که امروزه space frame تحت عنوان یک سازه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. سازه مذکور برای مصارف متنوع اداری، خدماتی و تجاری یک انتخاب موثر و کارآمد محسوب می شود. از نقاط عطف اجاره سازه نامبرده می توان به انعطاف پذیری بالا و به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی اشاره نمود.

هنگام خرید space frame به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • هنگام خرید اسپیس فریم می بایست به کیفیت قطعات و اجزای این تجهیزات دقت داشت به عنوان مثال می توانید قطر لوله ها و مفتول ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • در نظر داشته باشید که این سازه نمایشگاهی امکان دارد به مرور زمان و تحت برخی شرایط اقلیمی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود. بنابراین توصیه می شود که پس از خرید برای غرفه خود یک پوشش مناسب در نظر بگیرید.
  • پیشنهاد می شود که space frame نمایشگاهی را از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. در صورتی که مرجع خریداری شما معتبر باشد، دیگر نیازی نیست که نگران مسائلی مثل کم جوش بودن، وزن یا خرابی قطعات و پیچ و مهره ها باشید.

اسپیس فریم؛ محبوب‌ ترین سازه نمایشگاهی

خرید اسپیس دست دوم

خرید اسپیس دست دوم در شرایطی که با تورم اقتصادی روبرو هستیم، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. همانطور که می دانیم تورم اقتصادی می تواند سبب نوسانات قیمت نهایی این محصول شود. از این رو خرید space frame دست دوم با در نظر گرفتن این موضوع که کارایی همان جنس نو را دارد، گزینه بسیار مناسبی برای خریداران محسوب می شود. چنانچه بودجه کافی برای خرید این محصول را دارید، می توانید جنس نو را تهیه کنید. اما چنانچه بودجه کافی برای خرید این محصول نداشتید، پیشنهاد می شود که انواع دست دوم این تجهیزات را تهیه کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

امروزه با توجه به استقبال گسترده مجریان غرفه های مختلف از این سازه، برپایی غرفه های نمایشگاهی بدون بکارگیری space frame امکان پذیر نمی باشد. لازم به ذکر است که تجهیزات مذکور فضایی زینت بخش در غرفه ها ایجاد کرده و سبب جذب بیشتر مخاطبین می شود.

چه عواملی در تعیین قیمت اسپیس موثر است؟

عوامل مختلفی بر تعیین قیمت این نوع سازه موثر است. اولین فاکتوری که در قیمت این سازه موثر است، نوع مواد تشکیل دهنده آن می باشد. هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در ساخت این سازه بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت هر شاخه از این تجهیزات بالاتر خواهد بود. مورد بعدی که در قیمت این محصول تاثیرگذار است، نوع این سازه بر حسب مدل ساخت است. تعداد رکاب به کار رفته در ساخت هر شاخه از این تجهیزات نیز می تواند در قیمت نهایی اسپیس تبلیغاتی تاثیرگذار باشد. هر اندازه تعداد رکاب در هر متر آن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. از دیگر عواملی که بر قیمت نهایی این سازه تاثیر می گذارد، نوع لوله به کار رفته در ساخت هر شاخه space است.

چنانچه به دنبال بهترین مرکز خرید یا اجاره space frame هستید، گروه «اسپیس فریم گستر» را به شما معرفی می کنیم. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید به آدرس https://www.framespace.ir/ مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/g3KwM7q5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه