جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع افزایش شیر (share) یا اشتراک گذاری پست در اینستاگرام بپردازیم.  

افزایش شیر (share) یا اشتراک گذاری در اینستاگرام

نرخ تعامل در اینستاگرام، اهمیت بسیاری در پیشرفت پیج شما و همچنین دیده شدن پیچ شما بین کاربران دارد. نرخ تعامل در اینستاگرام شامل لایک، کامنت، شیر پست ، سیو پست و غیره می شود. یکی از مواردی که در پیشرفت پیج اینستاگرام شما از اهمیت بالایی برخوردار است،  افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام است. بنابراین یکی از عواملی که در افزایش نرخ تعامل اینستاگرام نقش مهمی دارد، افزایش اشتراک گذاری پست در اینستاگرام است. 

معرفی راه های افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام

اکثر کاربران اینستاگرام فکر می کنند که افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام یک فرایندی طولانی مدت است. برخی از روش ها و ترفند ها بسیار سخت و دشوار می باشند و به نتیجه رسیدن از طریق آنها زمان بر است. برخی از روش ها هستند که به نتیجه رسیدن از طریق آنها بسیار آسان تر می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش های آسان و راحت این فرآیند بپردازیم. جهت آشنایی بیشتر با روش هایی که سبب افزایش شیر در اینستاگرام می شوند، در ادامه همراه ما باشید. 

خرید شیر اینستاگرام 

یکی از آسان ترین راه هایی که در مدت زمان کوتاه از طریق آن به نتیجه میرسید، خرید شیر اینستاگرام می باشد. افزایش اشتراک گذاری پست در اینستاگرام به صورت واقعی می تواند زمان بر باشد و حتی ممکن است به نتیجه ی دلخواهی که دارید، دست پیدا نکنید. اگر به دنبال روشی هستید که در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسید و به صورت آسان شیر پست پیج شما افزایش یابد، خرید شیر پست اینستاگرام یک گزینه مناسب جهت افزایش اشتراک گذاری در اینستاگرام است. 

افزایش شیر (share) یا اشتراک گذاری در اینستاگرام

به اشتراک گذاشتن پست هایی درباره اتفاقات روزمره 

یکی از راه هایی که سبب افزایش share پست در اینستاگرام می شود ، تولید پست هایی درباره اتفاق روزمره است. کاربران می توانند از کار های روزمره خود و همچنین اتفاقاتی که برای آنها در طی یک روز می افتد، محتوا تولید کنند و آن را با مردم  به اشتراک بگذارند. وقتی محتوای خود را به اشتراک بگذارید افراد بسیاری هستند که آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند. در تولید این سبک از محتوا ها می توانید از مطالب طنز هم استفاده کنید. استفاده از مطالب طنز در محتواها باعث افزایش اشتراک گذاری پست می شود. 

تولید محتوای جدید و جذاب

اگر می خواهید تعداد سیو پست هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید افزایش یابد، باید به سراغ تولید محتوی های جذاب و آموزنده بروید. تولید محتوای جذاب سبب افزایش شیر در اینستاگرام می شود. اگر محتوای جذابی به اشتراک نگذارید، ممکن است افراد زیادی از آن بازدید کنند اما امکان این که پست شما را سیو کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، کاهش میابد. اما اگر محتوایی که تولید می کنید جذاب باشد، کاربران بسیاری آن را سیو می کنند و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند. 

افزایش سیو پست در اینستاگرام 

افزایش سیو در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. افزایش سیو می تواند سبب افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام شود. زمانی که کاربران از پست شما بازدید میکنند اگر محتوای پست شما جذاب، آموزشی و مخاطب پسند باشد، به سیو کردن آن می پردازند. کاربران بعد از دیدن پست شما، آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. لازم به ذکر است که خرید سیو پست اینستاگرام خود از راه هایی است که به افزایش ذخیره سازی یا شیر کردن یک پست در اینستاگرام کمک بسیار زیادی میکند.

افزایش شیر (share) یا اشتراک گذاری در اینستاگرام

شیر پست ها در زمان مناسب 

یکی از مهم ترین عواملی که در افزایش شیر پست در اینستاگرام تاثیر گذار است، به اشتراک گذاشتن پست ها در زمان مناسب است. اگر زمانی که کاربران بیشتری آنلاین هستند، پست خود را منتشرکنید، قطعا به نتیجه ی بهتری می رسید و افراد بیشتری از پست شما بازدید می کنند و آن را برای دیگران شیر می کنند. زمان هایی مثل ظهر ها و وقت هایی که افراد در حال استراحت هستند، می توانید پست خود را به اشتراک بگذارید. در زمان های فوق کاربران بیشتری آنلاین هستند و اوقات فراغت خود را در اینستاگرام می گذرانند. 

استفاده از پست های اسلایدی 

اگر قصد دارید که چند عکس و یا ویدیو را به اشتراک بگذارید، بهترین راه استفاده از پست های اسلایدی است. گزینه اسلایدر دارای مزیت های بسیاری است. پست های اسلایدی به افزایش شیر پست در اینستاگرام، کمک بسیاری می کنند. اگر پست های شما تک اسلایدی باشند، کاربران تنها یکی از آنها را شیر می کنند و وقت خود را برای شیر کردن تمام پست های شما نمی گذارند. اما اگر پست های شما شامل چند اسلاید باشد، کاربر تنها یک بار از گزینه شیر استفاده می کند و چند محتوای شما را به صورت یک جا برای دیگران شیر می کند. استفاده از پست های اسلایدی سبب افزایش ریچ و ایمپرشن در اینستاگرام می شوند. زیرا افراد برای مشاهده یک پست شما که شامل چند اسلاید است، وقت بیشتری را در پیج شما می گذراند. افزایش ریچ و ایمپرشن به صورت واقعی کمی زمان بر است و ممکن است به نتیجه ی دلخواه خود دست نیابید.

 استفاده از عنوان های جذاب 

استفاده از عنوان های جذاب برای پست باعث می شود که پست شما در جست و جو ها و صفحه اکسپلور با دیگر محتوا ها متفاوت باشد. استفاده از عنوان جذاب، کاربر را کنجکاو می کند تا به دیدن محتوای شما بپردازد و اگر محتوای شما جذاب باشد، آن را سیو می کند و با دیگران به اشتراک می گذارد. عنوان جذاب کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام می شود. برای انتخاب عنوان بهتر است از عناوین کوتاه استفاده کنید.  

برگزاری مسابقه 

برگزاری مسابقه های مختلف در پیچ می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش ریچ و ایمپرشن پست در اینستاگرام باشد. طبیعتا مطلع هستید که خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام میتواند چقدر روی اشتراک گذاری و افزایش شیر آن موثر واقع گردد. به عنوان مثال می توانید یک چالش در پیج خود برگزار کنید و برای برندگان آن جوایز تعیین کنید. بعد از تعیین کردن جایزه می توانید یک سری شرایط برای چالش خود بگذارید. به عنوان مثال هر کاربر اگر افراد بیشتری را در کامنت ها تگ کند، شانس اینکه برنده شود بیشتر است. اگر پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد و آن ها را به شرکت در این مسابقه دعوت کند، احتمال اینکه در مسابقه برنده شود، از سایر کاربران بیشتر است.  این روش از بهترین روش ها برای افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام است زیرا کاربران برای اینکه در مسابقه برنده شوند، پست را برای تعداد زیادی از دوستان خود شیر می کنند. 

عمومی بودن پیج 

اگر پیج شما خصوصی باشد، تعداد شیر پست، عداد لایک و همچنین تعداد کامنت های شما کاهش می یابد، زیرا تنها افرادی که پیج شما را دنبال می کنند، می توانند پست های شما را مشاهده و آنها را لایک کنند. برای افزایش شیر پست در اینستاگرام خود، در قدم اول باید پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید. 

استفاده از هشتگ های مختلف 

هنگامی که قصد دارید یک پست به اشتراک بگذارید، می توانید از هشتگ های مختلفی استفاده کنید. هشتگ ها را با توجه به موضوع مورد نظر خود انتخاب کنید. برای هر پست می توانید از 30 هشتگ مختلف استفاده کنید.  استفاده از هشتگ ها باعث می شود که افراد بیشتری از پست شما بازدید کنند. در صورتی که محتوای شما برای کاربران، جدید و جذاب باشد، آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. بنابراین هشتگ ها می توانند سبب افزایش شیر (share) پست در اینستاگرام شما شوند. 

اینکه منبعی برای استفاده از خدمات شیر اینستاگرام را به همراه داشته باشید میتواند همواره شما را در اینستاگرام رو به جلو سوق دهد. از این رو خرید ویو (www.kharidview.ir) از وبسایت هایی است که اعتبار زیادی در زمینه خدمات اینستاگرام داشته و بدون شک رضایت شما را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DIJbmqrn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه