جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خدمات پزشک طب سنتی و طب سوزنی

1 سال پیش ( 1401/2/28 )
 

یک پزشک طب سنتی چه خدماتی ارائه می دهد؟

هرگز خدمات پزشک طب سنتی را نادیده نگیرید. طب سنتی نقش روشنی در جامعه دارد. همچنین سازمان بهداشت جهانی از طب سنتی برای تکمیل طب مدرن حمایت می کند. این پزشکان عمدتا برای تهیه مواد درمانی به گیاهان و گیاهان دارویی متکی هستند. تجویز های یک دکتر طب سنتی اغلب بر اساس مشاهده آزمایشات بالینی و آزمایش است. در واقع این پزشکان از یک رویکرد کلی نگر از جمله بدن، ذهن و روح برای درمان بیماری ها استفاده می کنند.

پزشک طب سنتی

پزشک طب سنتی

پزشک طب سنتی برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری ها آموزش دیده است. درمان ها ممکن است شامل طب سوزنی، داروهای گیاهی، ماساژ درمانی، ورزش و تنفس درمانی، و توصیه های رژیم غذایی و شیوه زندگی باشد. از جمله خدماتی که توسط پزشک طب سنتی ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

تشخیص و درمان

پیشگیری از آسیب

تسکین درد

درمان فیزیکی

توصیه های سلامتی

اطلاعات مربوط به سلامت

توصیه های تغذیه ای

مهم است بدانید که یک پزشک طب سنتی دارای مدرک پزشکی است. ممکن است این پزشکان در زمینه خاصی، از جمله اطفال، قلب و ارتوپد تخصص داشته باشند. برخی از پزشکان طب سنتی مانند پزشکان مراقبتهای اولیه، متخصص عمومی هستند. هنگامی که چندین سیستم بدن تحت تاثیر یک بیماری یا بیماری ها قرار بگیرد، ممکن است متخصصان متعددی برای کنترل علائم با یکدیگر همکاری کنند. بنابراین یکی از این متخصصان می تواند همان پزشک طب سنتی باشد. به عنوان مثال ممکن است نتوانید دارو شیمیایی مصرف کنید. در این صورت یک پزشک طب سوزنی دست به کار شده و بخش مهمی از درد های شما را تسکین می دهد. لیست پزشکان متخصص طب سنتی در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده نمایید.

 

در چه مواقعی به پزشکان طب سنتی مراجعه کنیم؟

برخی از بیماران ممکن است در مورد مشاوره با یک پزشک عمومی مردد باشند. از نظر این بیماران کاری که پزشک عمومی انجام می دهد، کاملا با کاری که پزشک طب سنتی انجام می دهد، متفاوت است. البته لازم به یادآوری است که همه پزشکان طب سنتی دارای مدرک پزشکی و مجوز طبابت هستند. همانطور که در بالا گفتیم، این پزشکان بر روی درمان توسط داروهای گیاهی تمرکز دارند. بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه به این پزشکان عدم تمایل شما به مصرف داروهای شیمیایی است. شما همچنین میتوانید آموزشگاه طب سنتی در شیراز وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

از جمله موارد دیگری که باعث مراجعه شما به پزشک طب سنتی می شود، انجام ماساژ است. این پزشکان به صورت تخصصی و درمانی ماساژ بدن را انجام می دهند. بنابراین می توانید بسیاری از دردهای عضلانی را با انجام این ماساژ های تخصصی تسکین دهید. سم زدایی و تغذیه درمانی نیز یکی از مواردی است که کمک بسیاری به سلامتی انسان می کند. یک پزشک طب سنتی با تجویز یک سری توصیه های تغذیه ای علاوه بر متعادل سازی طبع شما، سم زدایی کامل بدن را نیز انجام می دهد. البته طب سوزنی را فراموش نکنید. یک دکتر طب سوزنی با مهارت فوق العاده خود می تواند بسیاری از دردهای مزمن شما را تسکین دهد. لیست کلینیک طب سوزنی در شیراز و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

در انتها بهتر است بدانید که قبل از مراجعه به یک پزشک طب سنتی باید یک پزشک خوب را انتخاب کنید. ممکن است هر دکتر طب سنتی روش درمانی مختص به خودش را داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که شما کدام دکتر را برای مراجعه انتخاب می کنید. اگر به دنبال یک راه سریع و مطمئن برای پیدا کردن یک پزشک طب سنتی خوب هستید، ما سایت پی جو را به شما پیشنهاد می کنیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T00g5yAs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه