سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

آزمایشگاه برای اولین بار در ایران در سال 1315 به ریاست آقای ذوالرياستين ناصر خسروی تهران آغاز به فعالیت کرد، کار آزمایشگاه این است که نمونه های پزشکی،زیست شناسی و مواد شیمیایی، بررسی و اعلام نتایج ماده آزمایش شده هست، امروزه وجود آزمایشگاه امری ضروری در تمام کشورهاست، یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش آزمایشگاه بودن تجهیزات دستگاهی، ابزار و لوازم، ماشین آلات آزمایشگاهی، لوله های شیشه ای گاما، شیشه ارلن بوخنر، شیشه بالون فلورانس، لوله آزمایشگاه، شیشه بشر و.. هستن که وجود آنها در آزمایشگاه حیاطی است، آزمایشگاه ها تجهیزات آزمایشگاهی خود را از شرکت های تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی معتبر تهیه میکند.

معرفی سایت تجهیزات پزشکی تکسان طب

یکی از شرکت های تولید کننده خوب ایران شرکت تجهیزات آزمایشگاهی تکسان طب میباشد، این شرکت با ساخت و ارائه تجهیزات آزمایشگاهی به آزمایشگاه های کشور توانسته جایگاه خود را در بازار های ایران تعیین کند،

انواع آزمایشگاه

آزمایشگاه ژنتیک: این نوع آزمایشگاه بیشتر فعالیت خود را در زمینه آزمایش های (دی ان ای) فعالیت میکند، افرادی که قصد ازدواج فامیلی را دارن باید به آزمایشگاه ژنتیک مراجعه کنند تا با ازدواج این زوجین فرزند آن ها مشکل ژنتیکی و معلولیت پیدا نکنند، در این آزمایشگاه، آزمایش (پی سی آر)، (دی ان ای) انجام میشود تا از بیماری های ژنتیکی فرد آگاه شوند.

آزمایشگاه تشخیص طبی: آزمایشگاه تشخیص طبی بیشترین و پر کاربرد ترین آزمایشگاه کشور است، این آزمایشگاه جهت انجام آزمایش نمونه گیری از خون، جاهای زخم، ادرار و مدفوع برای تشخیص و شناسایی بیماری فعالیت میکند.

آزمایشگاه پاتولوژی: این آزمایشگاه پیچیده ترین آزمایشگاه بین تمامیه آزمایشگاهاست، فعالیت این آزمایشگاه در، درمان بیماری هاست، اگر مراجعه کرده باشید قسمت پاتولوژی یا دکتر پاتولوژیست، چند نمونه آزمایش از شما میگیرند و با بررسی اختلالات متوجه بیماری شما میشود، مثل سرطان، ایدز و...

نکته حائز اهمیت این است که دکتر پاتالوژ باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد تا بتواند بهتر این نو بیماری ها را تشخیص بدهد.

تجهیزات آزمایشگاهی تکسان طب

تمامی آزمایشگاه ها به تجهیزات آزمایشگاهی برای فعالیت خود نیاز دارند، شرکت های مختلفی در زمینه در حال تولید تجهیزات آزمایشگاهی هستند.

اگر به دنبال یک شرکتی هستین که تجهیزات آزمایشگاه هایتان را تکمیل کنید، پیشنهاد من به شما شرکت تجهیزات آزمایشگاهی تکسان طب است، به دلیل اینکه این شرکت با تجربه، در 10 سال اخیر خود که شروع به فعالیت کرده است توانسته، محصولات با کیفیت بالایی که دارد، آزمایشگاهای زیادی به این شرکت اعتماد کنند، و تجهیزات آزمایشگاهی خود را از شرکت تکسان طب تعمین کنند.

چرا باید از تجهیزات آزمایشگاهی تکسان طب استفاده کنیم؟

شرکت های زیادی در حال تولید تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت ها مختلف در حال فعالیت هستند، شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب از سال 91 با شعار کیفیت بالا قیمت پایین فعالیت خود را آغاز نموده و تا اکنون توانست رضایت پزشکان و مدیران آزمایشگاها رو جلب بکند این ادعا فقد شفاهی نبوده و قابل استناد میباشد، علت انتخاب این شرکت فقط به خاطر کیفیت بالا تجهیزات خود و سابقه درخشان آن نیست، بلکه این شرکت تمامیه تجهیزات خود را با ضمانت شفاهی و کتبی در اختیار آزمایشگاها قرار میدهد و پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و خدمات پس از فروش به مدیران و پزشکان آزمایشگاها، خیالتان را از خرید محصولات شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب راحت میکند.

انواع محصولات تجهیزات آزمایشگاهی تکسان طب:

لوله های آزمایشگاه: این لوله پرکاربرد آزمایشگاه که یک طرف آن باز و طرف دیگر آن به صورت محدب بسته شده است، جنس این شیشه ها معمولا از جنس پیرکس ساخته میشود و انواع مختلفی برای استفاده های آزمایش های مختلف دارد.

انواع لوله های آزمایشگاهی:

لوله آزمایشگاهی کشت: این لوله از جنس پلاستیک شفاف استفاده میشود و کاربرد های مختلفی دارد، در آزمایش های شیمی، برای گرم و نگه داشتن مواد شیمیایی استفاده میشود، برای آزمایش های زیست شناسی جهت نگهداری ارگانهای زنده مانند کپک،باکتری ها، و موجودات میکرسکوپی، استفاده میشود، در آزمایشگاهای تشخیص طب جهت نمونه گیری خون و نگهداری نمونه ها استفاده میشود و دارای اندازه های، بزرگ، متوسط و کوچک است.

 لوله مخروطی: لوله مخروطی یا لوله (فالکن) ساخته میشود، این لوله از جنس پروپیلن ساخته شده و دارای بدنه شفاش است، دارای سایز و درجات متنوع با ابعاد 5 الی 15 و با درجات 12 ساخته میشود، این لوله جهت نگهداری نمونه ها و بیشتر در دستگاه سانتریفیوژ با دوام نیروی 6500 (آر-سی-اف) مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله آزمایشگاهی جوش: این لول از جنس شیشه و برای جوشاندن مایعات آزمایشگاه استفاده می شود و بیشتر در آزمایشگاهای شیمی مورد استفاده قرار میگیرد.

بشر: یک ظرف استوانه ای شکل با اندازه های بلند، متوسط و کوچک و روی آن درجه بندی های آن ذکر شده است، بیشتر استفاده از این ظروف در آزمایشگاه های شیمی جهت استفاده در جوشاندن و گرم کردن محلولات، تبخیر، صافی، مخلوط کردن محلول، مورد استفاده قرار میگیرد.

بالون: بالون با اسم فلاسک آزمایشگاهی نیز شناخته میشود و بسیار کاربردی و ضروری در آزمایشگاهاست، بالن آزمایشگاهی یا فلاکس با 2 نوع ته گرد برای تقطیر کردن مایعات و ته صافی برای حرارت دادن مایعات طراحی و ساخته شده است.

ارلن مایر: یک شیمیدان آلمانی به نام ارلن مایر در سال 1860 میلادی این ظرف آزمایشگاهی را ساخته، وسیله که به نام های فلاسک ارلن و فلاکس تیتر نیز شناخته میشود، شکل ظاهری این شیشه دارای یک کفی صاف، یک دهانه استوانه ای و یک بدنه مخروطی شکل میباشد، ظروف آزمایشگاهی ارلن مایر برای استفاده از مخلوط محلول ها و نگهداری مواد آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیف آزمایشگاه: یک ظرف شیشه ای با دهانه گشاد جهت انجام تسویه و جابه جایی راحت تر مایعات مورد استفاده قرار میگیرد، این ظرف با ابعاد 12الی8 سانتی ساخته شده است.

دسیکاتور: این ظرف آزمایشگاهی به شکل قابلمه و از جنس شیشه استفاده شده و بیشتر کاربرد آن در آزمایشات شیمی برای خشک کردن مواد جامد و از بین بردن رطوبت محلول به کار گرفته میشود.

ظرف پتری: یکی از وسایل های پرکاربرد در همه زمینه های زیست شناسی، میکروبیولوژی و شیمی مورد استفاده قرار میگیرد، با نام پلیت آزمایشگاهی نیز شناخته میشود و به شکل بشقاب کوچک دایره ای شکل و کم عمق است.

دستگاه شیکر لوله: این دستگاه الکتریکی پر کاربرد که در تمامیه آزمایشگاهها مشاهده میشود برای شیک یا مخلوط کردن محلول آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد، این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل، شیکر خورشیدی، شیکر انکوباتور، شیکر اوربیتال شیکر صفحه ای، شیکر ورتکس است که هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی می باشد.

منبع : https://taksanteb.ir/product/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%84%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%88%D9%85

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LPAN9Wec
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه