جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

استیکرهای مش که روی شیشه استفاده می شوند نوعی وینیل سوراخ دار (مشبک) هستند که از بیرون دید ندارند و مات به نظر می رسد، اما امکان دید از داخل را فراهم می کند. بیش از 50 درصد سطح این استیکرها سوراخ دار و مشبک است، که ظاهری یک طرفه و منحصر به فرد دست ایجاد می کند که واقعاً تأثیرگذار است. استیکرهای مش چاپ روی شیشه یک وینیل چسب پلیمری چاپ شده است که می تواند روی هر ناحیه شیشه ای مسطح استفاده شود. بیشتر در جلوی مغازه برای تبلیغات فروش محصولات و یا تصاویر سفارشی در فضای اداری برای ایجاد صمیمیت در حالی که دید به بیرون وجود دارد استفاده می شود. این استیکر توری برای استفاده کوتاه مدت یا متوسط ​​طراحی شده است که می توان آن را تا 7 سال افزایش داد.

چاپ مش روی شیشه دوام بالایی دارند. آنها در باران محو نمی شوند، پاره نمی شوند یا ذوب نمی شوند. با پوشش لمینت ، آنها می توانند تا هفت سال در محیط باقی بمانند و با پیشرفت های اخیر در دنیای وینیل ، حتی می توانید وینیل سازگار با محیط زیست را بدون PVC تهیه کنید. اگر می خواهید وسیله نقلیه خود را زیباتر کنید، دید ویترین فروشگاه خود را افزایش دهید، یا برند خود را به روشی خلاقانه جدید تبلیغ کنید، راه حل استفاده از چاپ مش روی شیشه را در نظر بگیرید. می توانیم با استفاده از این برچسب ها بر روی شیشه فروشگاه و وسیله نقلیه خود حریم خصوصی خود را حفظ کنیم.

مش روی شیشه تقریبا هر نوع طرحی را پوشش می دهد و برای انتخاب طرح مورد نظرتان برای چاپ محدودیتی نخواهید داشت. یکی دیگر از مزیت های چاپ روی مش استفاده جوهر به میزان کمتر خواهد بود. این مش ها در 4 نوع گرماژ 80، 100، 120، 140 میکرون در بازار موجود هست که ماندگاری و دوام آن را تعیین خواهد کرد.

انواع طرح های جذاب چاپ مش روی شیشه

چاپ عکس روی تخته شاسی و فرمت های آن

چاپ عکس روی تخته شاسی یکی از روش هایی است که می توانیم با استفاده از آن عکس خود را با کیفیتی خوب و دوامی قابل توجه در اختیار داشته باشیم. اگر در نظر داشته باشیم که عکس های خود را برای در جایی به غیر از آلبوم های خود استفاده کنیم تخته شاسی می تواند زمینه ای مناسب برای چاپ عکس و یا چسباندن آن باشد. این تخته ها در ابعاد متفاوت در بازار موجود است. پس از چاپ عکس به صورت معمول اپراتور آتلیه مورد نظر برچسب پوشش چسبی تخته شاسی را از روی آن جدا نموده و با دقت عکس مورد نظر را روی تخته شاسی پرس کرده تا چسبیده شود به طوری حباب هوایی بین عکس و تخته شاسی جمع نگردد. روش دیگری که می توان با استفاده از آن عکس را بدون واسطه چسب بر روی تخته شاسی داشت چاپ مستقیم به وسیله دستگاه های فلت بد بر روی تخته شاسی است. در این روش نیز کیفیت عکس بسیار بالا خواهد بود. برای چاپ تخته شاسی به لینک قبل مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که در جهت بالا بردن کیفیت چاپ عکس مورد نظر خود، فایل اصلی عکس را برای اپراتور ارسال نمایید تا وضوح عکس را برای چاپ با ابعاد تخته شاسی مورد نظرتان تنظیم کرده و کیفیت عکس مناسبی داشته باشید.

جنس چاپ نایلون تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

اینکه از چه نوع رنگی برای چاپ نایلون تبلیغاتی استفاده می کنیم بسیار مهم است. برای چاپ روی نایلون تبلیغاتی از چند نوع رنگ می توانیم استفاده کنیم. یکی از این انواع رنگ پی وی سی پایه حلال می باشد که هوا خشک است و زود خشک می شود که نسبتا ماندگاری کمتری نسبت به باقی رنگ ها دارد ولی ارزان تر است. نوع دیگر این رنگ ها رنگ پلی اتیلنی است که این رنگ نیز مانند رنگ پی وی سی پایه حلال می باشد و هوا خشک نیز است. این نوع رنگ ها چرب می باشد و همین چرب بودن موجب دیرتر خشک شدن و دوام بالای آن است. چرب بودن رنگ پلی اتیلنی نیز باعث افزایش براقیت و البته جذابیت و کیفیت بیشتراین رنگ می شود. از طرفی قیمت این رنگ نسبت به رنگ های پی وی سی بیشتر است. برای چاپ نایلون کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.

نوع دیگری از رنگ ها که برای چاپ نایلون از آن استفاده می شود pp است. این رنگ ها پایه پی وی سی است و حلال آن محلولی به نام ریتارد است. بیشتر برای نایلون های زبر و البته خشک استفاده می شود.

انواع طرح های جذاب چاپ مش روی شیشه

به طور کلی می توان گفت مهمترین خصوصیتی که متریال چاپ نایلون باید داشته باشد دوام آن است. اینکه این متریال به راحتی روی نایلون چاپ گردد و جمع نگردد، در مقابل خراشیدگی مقاوم باشد. روان شدگی خوبی داشته باشد تا برای چاپ سریع دچار لختگی نگردد. البته زمان خشک شدن در انواع رنگ ها می تواند از مسائل مهم باشد چرا که اگر رنگ روی نایلون دیرتر خشک شود طبیعتاً به فضای بیشتری جهت خشک شدن نیالون ها نیازمندیم. میزان براق بودن و درخشندگی رنگ پس از خشک شدن از دیگر مسائل حائز اهمیت است.

به طور کلی انتخاب یک رنگ خوب برای چاپ روی نایلون بستگی به خواص فیزیکی و شیمیایی نایلیون وخصوصیات رنگ مورد نظر برای استفاده دارد. بهترین گزینه برای استفاده با توجه به بودجه و انتظارات ما قابل انتخاب خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y8lZ5MnJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه