پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

واکسن گارداسیل چیست ؟ چه مزایا و زمانبندی تزریق دارد؟

واکسن گارداسیل (Gardasil)یکی از انواع رایج واکسن های HPV است.

ویروس پاپیلومای انسانی یا اچ پی وی (HPV) از ویروس های شایعی است که می تواند از طریق ارتباط پوستی یا رابطه جنسی منتقل شود. انواع خاصی از این ویروس می توانند منجر به بیماری های خطرناکی نظیر سرطان دهانه رحم در زنان شود.

از شایعترین عوارض آلودگی به این ویروس، زگیل تناسلی، زگیل واژن و زگیل مقعد می باشد.

این واکسن می تواند از بیماری های خطرناکی نظیر زگیل تناسلی و انواع سرطان ها از جمله سرطان دهانه رحم پیشگیری نماید.

برای اطلاعات بیشتر درباره تزریق واکسن گارداسیل به لینک آن مراجعه کنید.

مزایا تزریق واکسن گارداسیل (Gardasil) در مطب دکتر هرمان مقدم

واکسن گارداسیل یا واکسن اچ پی وی می تواند از فرد در مقابل ویروس های اچ پی وی که از انواع 16 و 18 هستند، محافظت کند زیرا هر دو این ویروس ها می تواند منجر به سرطان های خاص شود. بعضی از واکسن ها نیز می توانند در برابر گونه هایی از ویروس که موجب زگیل تناسلی می شود، مقاومت ایجاد نمایند. در نتیجه فرد در آینده مجبور نخواهد بود تا به دنبال روشهای درمان زگیل تناسلی بگردد.

نکته جالب این است که واکسن زگیل تناسلی یا HPV حاوی ویروس کشته شده یا ضعیف شده این بیماری نبوده بلکه حاوی ذراتی شبیه ویروس پاپیلومای انسانی است و از پروتئین دیواره خارجی ويروس مشتق می شود.

تزریق واکسن گارداسیل (Gardasil) در مطب دکتر کامبیز هرمان مقدم انجام می شود . همچنین واکسن پرونار 13 و آبله مرغان نیز در این مرکز تزریق می شود.

جهت رزرو زمان ویزیت با شماره زیر تماس بگیرید.

02188213218

زمانبندی تزریق واکسن HPV

واکسن گارداسیل از فرد در برابر سروتیپ های 6 و 11 محافظت می کند. این دو نوع باعث ایجاد زگیل های تناسلی می شوند.

واکسن گارداسیل در افراد بین 9 الی 15 سال ، دو دوز تزریق به فاصله 6 ماه (ماه صفر و ماه 6 ام) و در افراد بین 15 تا 45 سال در 3 دوز به فواصل ماه صفر،2 ماه و 6 ماه تزریق می شود.

طبق تحقیقات صورت گرفته پس از گذشت 3 ماه از اولین تزریق بدن در برابر ویروس اچ پی وی مقاوم میشود.

واکسن گارداسیل چیست ؟ چه مزایا و زمانبندی تزریق دارد؟

همچنین بستگی به نوع واکسن پاپیلوگارد؛ گونه ای از آن در دو دوز و به فاصله 6 تا 12 ماه پس از دوز اول تزریق می شود. همانطور که ذکر شد، زمان ایده آل برای تزریق این واکسن بین سنین 11 تا 12 سال می باشد.

ماندگاری ایمنی واکسن گارداسیل (Gardasil)چقدر است؟

طبق تحقیقات پزشکی این واکسن بدن فرد را تا مدت طولانی 6 سال بدون کاهش ایمنی بدنی محافظت می کند.

کاربرد واکسن گارداسیل در درمان زگیل تناسلی چیست؟

این دارو در برابر 4 نوع ویروس خطرناک محافظت ایجاد می کند، بنابراین به فرد در پیشگیری از نوع دیگر این ویروس کمک خواهد نمود. در واقع با تزریق آن می توان از ابتلا به ویروسهای پرخطر در امان ماند.

بهترین زمان برای دریافت این دارو در زنان و مردان، قبل از سن شروع فعالیت های جنسی است. در واقع زمانی این واکسن اثر گذار است که فرد در معرض ویروس قرار نگرفته باشد.

واکسن گارداسیل چیست ؟ چه مزایا و زمانبندی تزریق دارد؟

تزریق واکسن گارداسیل در مردان چه زمانی تاثیرگذار است؟

بهترین سن برای تزریق واکسن گارداسیل در مردان بین سنین 9 تا 21 سال است. اگر بدن فردی در اثر بیماریهایی همانند ایدز تضعیف شده است و یا فرد با شرکای جنسی متعددی ارتباط دارد، لازم است هرچه سریع تر برای دریافت این دارو اقدام نماید زیرا که به شدت در معرض دریافت ویروس HPV قرار دارد.

تزریق واکسن گارداسیل در زنان چه زمانی تاثیرگذار است؟

 زنان نیز می توانند در سنین مابین 9 تا 26 سال برای دریافت این دارو اقدام کنند. البته امکان تزریق این دارو در سنین بعد از 26 سالگی نیز وجود دارد و اما با توجه به افزایش سن ممکن است از تاثیرگذاری آن کاسته شود.

این دارو به جز مواردی مانند بارداری، شیردهی و نقص سیستم ایمنی برای همه افراد حداقل بالاتر از 9 سال قابل تزریق است.

برای تزریق واکسن HPV در مطب دکتر کامبیز هرمان مقدم، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

02188213218

قیمت واکسن گارداسیل چگونه محاسبه می شود؟

لازم به ذکر است که قیمت واکسن گارداسیل ایرانی و خارجی تفاوت دارد. به طور معمول واکسن های خارجی نرخ بالاتری نسبت به ایرانی دارند.

جهت اطلاع از قیمت واکسن گارداسیل در کلینیک دکتر کامبیز هرمان مقدم به واتساپ زیر پیام دهید.

0935-6255563

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jMnzrFf0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه