شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه کاشت مو به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین روش های زیبایی در بین افراد به ویژه مردان تبدیل شده است. این عمل در کلینیک های بسیاری انجام می شود و اغلب با نتایج بسیاری خوبی همراه است. کاشت مو طبیعی چهره را تا چندین سال جوان تر نشان داده و موجب جذاب تر شدن چهره می شود و این همان مسئله ای است که سبب شده تا متقاضیان بسیاری به سمت این عمل زیبایی رو بیاورند. و باعث شد ایران رکورد کاشت مو در جهان را بشکند .

در سال 1401 رکورد کاشت مو شکسته شد

 

بالاترین درصد موفقیت کاشت مو در ایران

ایران در زمینه کاشت مو طبیعی از موفق ترین و حرفه ای ترین کشورها می باشد. همچنین این پروسه با کیفیت بسیاری بالا اما هزینه کاشت مو پایین ، نسبت به کشورهای دیگر انجام می پذیرد ، به همین دلیل است که بسیاری از متقاضیان کاشت مو به ایران سفر می کنند تا فرایند پیوند موی آن ها در ایران و توسط متخصصین ایرانی انجام شود. از طرفی آمار افراد خارجی که پیوند مو در ایران انجام می دهند نیز به آمار کاشت طبیعی مو در ایران اضافه شده و موجب شده است تا رکورد این عمل در کشور ما شکسته شود. پایین بودن ارزش پول ملی اما متخصصین مجرب و استفاده از تکنیک های به روز و پیشرفته موجب شده است تا بسیاری از افراد ایران را برای انجام این عمل انتخاب کنند. پروسه ایمپلنت مو تنها در یک جلسه و با تراکم بالایی انجام می شود و نیاز به چندین جلسه نیست و افراد می توانند با یک بار سفر کردن به ایران این پروسه را به خوبی و با موفقیت بالایی انجام دهند.

علت آمار کاشت مو در ایران در سال های اخیر چیست ؟

یکی از اساسی ترین علت های ریزش مو ژنتیک می باشد که متاسفانه حتی با دارو درمانی و یا روش های جدیدی که برای درمان ریزش مو ارائه شده است ، نمی توان این مسئله را کنترل و درمان نمود. در این شرایط بهترین راه کاشت مو طبیعی می باشد و افراد می توانند با یکبار عمل پیوند مو ، برای همیشه صاحب موهای زیبا و خوش حالت شوند. همچنین در سال های اخیر رژیم غذایی و سبک زندگی بسیاری افراد صحیح و سالم نبوده و این عوامل موجب شده است تا ریزش مو در بین افراد شدت بیشتری پیدا کند. لازم به ذکر است که ریزش مو و طاسی سر تنها مختص آقایان نبوده و بسیاری از بانوان نیز در طول زندگی دچار ریزش مو و حتی طاسی در بخش هایی از نقاط سر می شوند. اما معمولا این عارضه در خانم ها با درصد کمتری اتفاق می افتد ، اما در هر صورت ایمپلنت مو می تواند بهترین و قطعی ترین راه درمان این مشکل در بین خانم ها و آقایان باشد.

نگاهی به آمار جهانی کاشت مو

طبق آمار سرشماری جهانی کاشت طبیعی مو که هر 2 سال یک بار از سوی سایت رسمی THE INTERNATIONAL SOCIETY OF HAIR RESTORATION SURGERY انجام می شود ، نشان می دهد تا پایان سال 2021 در کشورهای مختلف ، ۷۰۳۱۸۳ کاشت مو انجام شده است که بخش وسیعی از آن یعنی چیزی در حدود 26.7 درصد مربوط به کشورهای آسیایی و ایران بوده است. طبق بررسی های انجام شده توسط این سازمان به نکته جالبی دست پیدا کردند ، که در حال حاضر جراحان پروسه پیوند مو را در یک جلسه برای هر بیمار انجام می دهند در حالی که تا چند سال گذشته هر فرد نیاز بود حداقل 3 جلسه درمانی برای انجام ایمپلنت مو داشته باشد. این موضوع را می توان به استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن و همچنین ابداع تکنیک های نوین و جدید نسبت داد.

آیا بالا رفتن آمار کاشت مو در افزایش قیمت و زیاد شدن دکتر کاشت مو تاثیر گذاشته است ؟

حتما این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده است که این آمار بالا چه تاثیری در هزینه کاشت مو طبیعی داشته است ؟ زمانی که صحبت از به کار گیری بهترین روش کاشت طبیعی مو آن هم با تراکم بسیار بالا و فقط در یک جلسه می شود ، باید انتظار افزایش هزینه پیوند مو به ویژه در بهترین مراکز ایمپلنت مو را داشته باشید. البته همچنان ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی هزینه های بسیار کمتری را دریافت می کند. از طرفی رقابت شدید در این زمینه موجب شده است تا برخی کلینیک ها شرایط ویژه ای را برای مراجعه کنندگان خود در نظر بگیرند. برای مثال برخی از آن ها هزینه پیوند مو را به صورت اقساطی دریافت می کنند و یا پیکج های ویژه ای برای کاشت مو همزمان با کاشت ابرو یا کاشت ریش و سبیل در نظر گرفته اند تا زمانی که این دو پروسه به صورت همزمان انجام شود ، فرد هزینه های کمتری را پرداخت نماید ؛ بنابراین به دلیل رقابت بالایی که در بین مراکز متعدد و مختلف در ایران وجود دارد ، هزینه این پروسه با افزایش قیمت چندانی رو به رو نبوده است . از طرفی تورم و برخی مسائل اقتصادی در این زمینه تاثیراتی داشته و تا درصدی هزینه کاشت را بالا برده است.

نتیجه گیری کلی !

در عصر ارتباطات همه مردم به فضای مجازی و اینترنت دسترسی دارند و به خوبی می توانند در هر زمینه ای اطلاعات دقیق و صحیحی را به دست آورند. به همین دلیل ممکن است نگرش این افراد در مورد بسیاری از پدیده ها تغییر کرده و تمایل افراد به انجام عمل های زیبایی افزایش بیشتری پیدا کند. همین مسئله نیز موجب شده است تا هر روزه به تعداد متقاضیان عمل پیوند مو در ایران و جهان افزوده شود تا جایی که شاهد انجام فرایند کاشت مو بسیاری از بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران در سال های اخیر بوده ایم. زمانی که افراد مشهور جامعه به سمت یک عمل خاص روی می آورند و نتایج خوبی را از آن دریافت می کنند ، این موضوع می تواند حالت تبلیغاتی پیدا کند و درصد زیادی از افراد جامعه را برای انجام این امر تشویق نماید. با توجه به این مسئله و همچنین موفقیت و رضایت افراد از پروسه ایمپلنت مو می توان این انتظار را داشت که این آمار در سال های آینده افزایش بیشتری نیز پیدا کند و حتی رکورد سال 1401 را نیز بشکند !

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fT3YTqZj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه