جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر اهل تجارت و یا صاحب کسب و کار خاصی باشید، حتما با مفهوم بازاریابی آشنا هستید. حتی ممکن است هزینه های زیادی را برای استفاده از خدمات بازاریاب های حرفه ای صرف کرده باشید؛ به این ترتیب به خوبی از نقش و اهمیت یک بازاریاب حرفه ای در رشد کسب و کار خود آگاه هستید. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که می توانید با استفاده از عکاسی محصولات و صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی، به بهترین بازدهی در تبلیغات و بازاریابی برسید‍؟ اگر با عکاسی صنعتی آشنا باشید، نقش عکاسی محصولات در تبلیغات و تأثیر آن در جذب مشتری برایتان ملموس و قابل درک خواهد بود. عکس های باکیفیت دقیقا می توانند نقش یک بازاریاب حرفه ای را ایفا کنند و با جذب اعتماد کاربران هدف فروش شما را چند برابر سازند . همانطور که به طرح لوگوی کسب و کار خود اهمیت می دهید باید در تهیه عکسهای محصولات و برند خود نیز دقت کنید. در ادامه راجع به اهمیت عکاسی باکیفیت و چگونگی تأثیر آن صحبت خواهیم کرشد.

عکس های با کیفیت نقش بازاریاب های حرفه ای را ایفا می کنند.

چرا در بازاریابی باید از عکس های باکیفیت و واقعی استفاده کنیم؟

این روزها با توسعه کسب و کارهای آنلاین و افزایش سایت های فروش تبلیغات و بازاریابی نیز شکل و شمایل جدیدی یافته و استراتژی های آن در بستری تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین پیاده سازی می شوند. بازاریابی آنلاین استراتژی های بسیار متنوعی دارد. در بین تمام استراتژی ها تولید محتوای تصویری و استفاده از عکاسی محصولات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. عکس ها به خوبی می توانند در یک نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کنند. نکته اینجاست به همان نسبت که این ابزار تبلیغاتی قدرتمند است و تأثیر بسیار زیادی در توسعه کسب و کارها دارد، به همان نسبت نیز می تواند کسب و کارها را به چالش بکشاند. این روزها فضای آنلاین پر از عکس های استوک و بی کیفیتی است که هیچ جذابیتی برای کاربران ندارد. در این بین یک عکس تبلیغاتی باکیفیت و جذاب می تواند به خوبی در بین کاربران جلب توجه کند. گذشته از کیفیت عکس ها واقعی بودن  آن ها مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

از آنجا که مشتریان هدف در خریدهای اینترنتی امکان مشاهده محصول از نزدیک را ندارند حتی در بیشتر مواقع امکان مرجوع کردن خریدهای اینترنتی را نیز نخواهند داشت؛ بنابراین به دنبال عکس های باکیفیت و واقعی برای شناخت ویژگی های محصول و کیفیت آن هستند. به همین خاطر شما می توانید برای معرفی و نمایش محصولات خود از عکس های صنعتی واقعی استفاده کنید. عکاسی محصولات با استفاده از تجهیزات و تکنیک های خاص، ما را به عکس های واقعی از محصول می رساند. محصولات معرفی شده در این عکس ها درست شبیه به محصولات واقعی هستند و به خوبی می توان با استفاده از این عکس ها  از کیفیت و ویژگی های محصول واقعی آگاه شد. بنابراین استفاده از عکس های باکیفیت و واقعی برای جذب مشتری و افزایش فروش قابل توجیه است.

عکس های باکیفیت چطور باعث اعتماد مخاطب می شوند؟

برای این که بتوانید در مسیر کسب و کار خود به موفقیت برسید، باید اعتماد کاربران هدف را جلب کنید. اعتمادسازی مهم ترین رکن در فرآیند برندسازی است و شما تنها زمانی می توانید اعتماد مخاطبان خود را جذب کنید که بتوانید خود را به آن ها ثابت کنید. با توجه به وجود سایت های مشابه بسیاری که در بستر اینترنت فعالیت دارند، پیدا کردن کسب و کاری که محصولات باکیفیت تری برای عرضه داشته باشد، به یک مسئله چالش برانگیز برای کاربران تبدیل شده است. اهمیت عکاسی محصولات در ارزش بخشیدن به صاحبین کسب و کار درست شبیه به بسته بندی شکیل و لاکچری یک محصول گران قیمت می باشد. عکس های صنعتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. مخاطبین شما با دیدن این عکس ها به خوبی متوجه می شوند که وقتی شما به عنوان صاحب یک کسب و کار یا صاحب یک برند چنین عکس هایی را از محصولات خود تهیه کرده اید، قطعا یک تولیدکننده و عرضه کننده قدرتمند و حرفه ای هستید که محصولات بی کیفیت جایی در سبد محصولات شما ندارند .

عکس های با کیفیت نقش بازاریاب های حرفه ای را ایفا می کنند.

 مشتریان شما به خوبی درک می کنند که چقدر انرژی، زمان و هزینه صرف عکاسی محصولات شده است. این عکس ها به نوعی اهمیت صاحبین کسب و کارها به نیاز مشتری را نشان داده و به خوبی پیام شما را به مشتری انتقال می دهند. بنابراین نه تنها جذابیت عکس ها سبب ماندگار شدن پیام تبلیغاتی شما در ذهن مخاطب می شود بلکه به راحتی می تواند اعتماد مخاطب را جلب کند.

مهمترین ویژگی عکس های باکیفیت محصولات

عکس های صنعتی باکیفیت از ویژگی های مهمی از قبیل: نورپردازی حرفه ای، جزئیات بالا، ترکیب و زاویه مناسب، نمایش ویژگی های محصول و ویژگی های دیگر برخوردارند . در عکاسی محصولات، نورپردازی مهم ترین عامل در افزایش کیفیت تصویر ثبت شده است. در واقع عکس های تبلیغاتی حس واقعی بودن خود را مدیون نورپردازی حرفه ای هستند. به همین دلیل تمام جلوه های محصول به خصوص رنگ ها در عکس های باکیفیت کاملا شبیه به محصول واقعی است. عکاسان صنعتی در تهیه این عکس ها زاویه های مختلفی را آزمایش می کنند تا در نهایت به یک ترکیب و زاویه مناسب برسند. به این ترتیب تنها در قالب یک تصویر تمام زوایای محصول و ویژگی های آن را نمایش می دهند. در عکس های صنعتی باکیفیت جزئی ترین ویژگی های محصول نیز نمایش داده می شود. به این ترتیب مشتری با آگاهی کامل از ویژگی ها و کاربری محصول به خرید می پردازد. به همین دلیل است که عکسهای باکیفیت همواره حس رضایت مشتری را در پی دارند.

نقش و تأثیر عکس های حرفه ای در تبلیغات

اگر با مفهوم دقیق عکاسی صنعتی آشنا باشید، تأثیر عکس های حرفه ای در تبلیغات را درک خواهید کرد. عکاسی صنعتی صرفا با هدف نمایش ویژگی های محصول به کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. عکس های تبلیغاتی کاملا با عکس های معمولی تفاوت دارند. در این بین هرچه این عکس ها حرفه ای تر باشند، بیشتر قدرت برندها و صاحبین کسب و کارهای آنلاین را نشان می هند. عکس ها می توانند گویاتر از هزاران کلمه  یک محصول را معرفی کرده و در چند ثانیه پیام شما را به مخاطب برسانند. به همین دلیل عکاسی محصولات به عنوان یک ابزار تبلیغاتی حرفه ای شناخته می شود. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی برای تولید ابزارهای تبلیغاتی همچون کاتالوگ، بروشور، پوستر، بیلبورد و غیره کاربرد دارند. از طرفی وجود پلتفرم ها و شبکه های عکس محور بسیاری که توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند و روزانه میلیون ها مخاطب آنلاین دارند، سبب شده انتشار عکس های تبلیغاتی با سرعت بیشتری انجام شده و تبلیغات گسترده تری شکل گیرد. حال هرچه کیفیت عکسها بیشتر باشد، به تعداد بیشتری در این شبکه ها وایرال می شود.

عکس های با کیفیت نقش بازاریاب های حرفه ای را ایفا می کنند.

استودیو مانی بهترین مجری عکاسی محصولات

عکاسی محصولات یک کار کاملا تخصصی است و به ذهن خلاق و ایده پرداز، مهارت و تجربه بسیار نیاز دارد. گذشته از آن تهیه عکس های تبلیغاتی به تجهیزات خاصی نیازمند است. از این رو بسیاری از کسب و کارها تهیه عکس محصولات خود را به صورت برون سپاری به استودیوهای مختلف می سپارند. استودیو مانی با بیش از یک دهه تجربه انتخاب ایده آلی برایتان خواهد بود. برای مشاهده سوابق و نمونه پروژه های این مجموعه می توانید به آدرس اینترنتی http://studiomani.ir مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1NVYbL7K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه