جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی و تولید سایبان آفرود توسط تیم تخصصی دیدگاهان

اگر قصد خرید یک سایبان دارید، به هیچ عنوان سمت محصولات متفرقه نروید. بررسی ها نشان می دهد سایبان های برندهای متفرقه موجود در بازار، طول عمر بسیار پایینی دارند و در اکثر موارد پس از یک الی دو بار استفاده؛ دیگر نمی توان به آن ها امیدی بست. با توجه به این مشکل، در این مطلب میخواهیم به شما یک مجموعه حرفه ای تولید کننده سایبان معرفی کنیم: تیم تخصصی دیدگاهان.

همانطور که متوجه نام این مجموعه شدید، ما به شما یک تیم تخصصی را معرفی می کنیم. اما منظور از تخصص چیست؟ یعنی این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه تولید و طراحی انواع سایبان فعالیت دارد. یکی از محصولات پر طرفدار این مجموعه، سایبان آفرود است.

استفاده از سایبان آفرود در طبیعت گردی های خانوادگی

کاربرد بالای سایبان آفرود در سفر های کمپینگ

علاقه مندان به کمپینگ و سفر همیشه به دنبال وسایلی هستند که بتوانند با کمترین جا، بهترین امکانات را در اختیارشان قرار دهند. تصور کنید به منطقه ای سفر کرده اید که آفتاب تندی دارد. در تمام طول روز نمی خواهید داخل ماشین بنشینید. این کار سفر شما را بسیار کسالت آور خواهد کرد. در ضمن، باید مراقبت از ماشین را هم فراموش نکنید. اینجاست که سایبان آفرود به کارتان می آید.

بهتر است ابتدا چند حالت را بررسی کنیم که احتمالا بیشتر افرادی که کمپ را تجربه کرده اند با آن مواجه شده اند. تصور کنید در طول گرمای روز، ماشین شما دچار مشکل شده است. می خواهید این مشکل را برطرف کنید. حال اگر در کویر باشید، این اتفاق بسیار ناگوار است. باید زیر گرمای آفتاب شروع به تعمیر کنید.

حالت دوم را تصور کنیم. به سفر رفته اید، میان راه خسته شده اید و می خواهید جایی استراحت کنید. فکر می کنم انتخاب شما هم ماندن زیر گرمای آفتاب نباشد. حتی داخل ماشین هم پس از مدتی کوتاه گرم می شود.

حالت سوم، برای زمانی هست که مشکلی پیش نیامده است، بلکه می خواهید از سفر لذت ببرید. فرض کنید یک منظره زیبا در کنار شما وجود دارد و شما قصد دارید کمی آنجا بمانید و شاید مقابل این منظره چای یا قهوه بنوشید. احتمالا دوست ندارید از داخل ماشین این منظره را ببینید. می خواهید از هوای تازه استفاده کنید. شاید یک صندلی هم همراهتان هست و می خواهید روی آن بنشینید. در این حالت چادر انتخاب خوبی نیست. نه می توان از منظره لذت برد و نه از هوا. اینجاست که یک سایبان طبیعت گردی چاره کارتان خواهد بود.

استفاده از سایبان آفرود در طبیعت گردی های خانوادگی

کیفیت بالای تمامی سایبان های ساخته شده دیدگاهان

همانطور که در قسمت قبل متوجه شدیم، قرار است سایبان در شرایطی که ما در طبیعت هستیم، به کمکمان بیاید. شاید خیلی نیاز نباشد شما متخصص باشید که بدانید در طبیعت یک وسیله بدون کیفیت چقدر ناامید کننده است. زمانی که شما از شهر دور شده اید، دیگر امکان بازگشت و خرید یک سایبان جدید نیست. در صورت وجود خرابی یا مشکل هم دیگر کاری از دستتان بر نخواهد آمد. پس شک نکنید که باید به سراغ محصولات با کیفیت بروید.

موضوع کیفیت یکی از دلایلی هست که ما مجموعه دیدگاهان را به شما توصیه می کنیم. تجربه یک سفر بد، می تواند بسیار گران تمام شود. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، استفاده از بهترین تجهیزات و نظارت متخصصان حرفه ای، به شما سایبانی استاندارد در کلاس جهانی تحویل می دهد. پس اگر به دنبال این هستید که بتوانید از کمپینگ خودتان لذت ببرید، سایبان آفرود این مجموعه را فراموش نکنید.

استفاده از سایبان آفرود در طبیعت گردی های خانوادگی

امکان نصب سایبان های آفرود بر روی خودرو ها

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا خودروی من قابلیت نصب سایبان آفرود را دارد؟ شاید تصور کنید حتما نیاز است خودروی شما باربند داشته باشد. برای اینکه این سوالات و تصورات شما پاسخی درخور بدهیم، باید کمی محصولات برند دیدگاهان را بیشتر به شما معرفی کنیم.

اولین نکته این هست که برای سایبان آفرود حتما نیاز نیست خودروی شما باربند داشته باشد. بدون باربند هم این مجموعه برایتان سایبان مناسب تولید می کند. نکته دوم اندازه خودرو هست. دیدگاهان با توجه به شناختی که از بازار ایران به دست آورده، به اقدام جالبی دست زده است. این مجموعه سایبان را بنا به نیاز مشتری و به دلخواه او می سازد. حتی اگر دوست دارید کمی جذابیت به کار اضافه شود، می توانید در خواست دهید طرح مورد نظر شما روی سایبان چاپ شود.

فروش ویژه دیدگاهان به همراه آموزش باز و بست سایبان ها

احتمالا شما هم وسوسه شده اید که حتما یک سایبان آفرود تهیه کنید. خبر خوش اینکه دیدگاهان فروش ویژه خود را آغاز کرده است. می توانید در این مدت، تجربه خرید بسیار لذت بخش تری را داشته باشید. در ضمن آموزش باز و بسته کردن سایبان ها هم در این مدت ارائه می شود. این آموزش به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت در هر مکانی سایبان آفرود را باز کنید و یا موقع بازگشت ببندید.

برای طراحی و نصب سایبان های آفرود به چه نکاتی باید توجه نمود؟

  • از مهمترین نکات طراحی سایبان آفرود باید به استفاده از پارچه مرغوب اشاره کرد. دیدگاهان از پارچه های اورجینال اسپانیایی برای این منظور استفاده می کند.
  • مزیت این پارچه ها کاملا ضد آب بودن و مقاومت در برابر اشعه UV است.
  • نکته مهمی که تولید کنندگان در ساخت سایبان باید مورد نظر قرار دهند، رنگ در سازه سایبان است.
  • از آنجایی که سایبان آفرود در معرض نور و آب قرار می گیرد، بهتر است از رنگ های پودری و ضد زنگ برای روکشن این سازه ها استفاده شود.
  • از ویژگی های اصلی محصولات دیدگاهان، استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و ضد زنگ است.
  • برای نصب بهتر است سایبان به صورت دستی نصب شود. این موضوع کمک می کند تا هم آسیبی به خودرو وارد نشود و هم اینکه نصب با دقت بیشتری صورت بگیرد.
  • همچنین بهتر است سایبان آفرود سبک و کم حجم تولید شوند تا بار اضافی روی خودرو وارد نشود. این موضوع چه از نظر هزینه های جانبی سفر و چه از لحاظ راحتی باز و بسته کردن سایبان تأثیر گذار است.
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Jvcxfg8f
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه