پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مهمترین نکات در خرید خانه

1 سال پیش ( 1401/4/14 )
 

خرید خانه

همه افراد در هنگام خرید خانه، اجاره خانه، اجاره آپارتمان و به طور کلی تهیه مسکن اولویت هایی دارند. در این بین روند خرید خانه امری پیچیده و زمان بر است و به راحتی از مسیر اصلی خود خارج می شود. نوشتن اولویت ها به صورت مکتوب راهی مفید برای حفظ مسیر اصلی خرید خانه یا خرید آپارتمان می باشد. چرا که در این صورت در فرآیند خرید خانه یا خرید آپارتمان ویژگی هایی که برای شما و خانواده تان مهم است را فراموش نخواهید کرد. معمولا مشاوران املاک از مشاهده لیست اولویت های شما خرسند خواهند شد چرا که با مطالعه ی آن به درک درستی از خواسته های شما خواهند رسید. آگاهی از این که کدام ویژگی ها بیشترین اولویت را برای شما و خانواده تان دارد عامل حذف خانه هایی خواهد شد که برای شما نامناسب هستند. به این صورت شما در وقت خود صرفه جویی کرده و روند خرید خانه یا به صورت کلی تهیه مسکن را کوتاه تر میکنید.

در این مقاله، درباره مواردی که هنگام خرید خانه جدید باید در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد. جایگاه و درجه اهمیت هر کدام از این موارد برای خریداران متفاوت است اما تمام نکاتی که بیان خواهد شد، ارزش بررسی شدن را دارند.

خرید خانه امری پیچیده و زمان بر است.

اهمیت موقعیت مکانی مسکن در زمان خرید خانه

در هنگام خرید خانه خریداران می خواهند خانه ای را بیابند که امکان دسترسی آسان آنها را به مکان هایی که بیشتر به آنجا می روند (مانند: محل کار، مدرسه، مراکز خرید، مراکز تفریحی، مکان های عبادت، منزل دوستان و خانواده) فراهم آورد. همچنین خریداران به دنبال دسترسی آسان به جاده های اصلی و اتوبان ها هستند. بنابراین بررسی جریان ترافیک و بزرگراه های اطراف خانه یا آپارتمان امری ضروری می باشد. بررسی این موضوع قبل از خرید خانه یا اجاره آپارتمان می تواند شما را از دردسرهای خروج سخت از محله و رسیدن به گذرگاه اصلی یا رفت و آمدهای طولانی غیر منطقی نجات دهد. موقعیت خانه در داخل محله نیز برای بسیاری از افراد مهم است برخی افراد زندگی در بلوار اصلی را دوست دارند. در حالی که برخی دیگر مایلند که از ترافیک دور باشند. در مورد ترجیحات خود حتما با مشاور املاک صحبت کنید.

موقعیت مسکن یکی از نکات اصلی در خرید خانه یا اجاره آن می باشد.

 

تعداد اتاق خواب ها

هر خانواده بسته به سبک زندگی خود در زمان خرید خانه نظر متفاوتی درباره تعداد اتاق خواب های مورد نیاز خود خواهد داشت. اکثر مردم تمایل دارند که خانه ای حداقل با دو اتاق خواب داشته باشند. اگر بچه یا بچه هایی در خانواده وجود داشته باشند، تعداد اتاق ها مورد نیاز افزایش می یابد. بعضی از خانواده ها دوست دارند فرزندانشان اتاق خوابی مشترک داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر مایلند برای هر کدام اتاق خواب مجزایی فراهم باشد. اگر شما جزو خانواده هایی هستید که در طول سال از مهمانان زیادی پذیرایی میکنید داشتن اتاق خوابی تحت عنوان اتاق مهمان ایده مناسبی برای شما خواهد بود.

همچنین شما می توانید از یک اتاق خواب اضافی به عنوان دفتر کار، اتاق انباری، اتاق بازی بچه ها یا اتاق ورزش استفاده کنید. در مورد سبک زندگی خود و اینکه چه چیزی آن را بهبود می بخشد، به دقت فکر کنید و آن را با مشاور املاک خود در میان بگذارید.

تعداد اتاق خواب های مورد نیاز هر خانواده بسته به تعداد افراد خانواده و سبک زندگی آنها می تواند متفاوت باشد.

 

تعداد حمام در خانه

پیش از خرید خانه تصمیم بگیرید که چه تعداد حمام و سرویس بهداشتی را ترجیح می دهید. خانه های قدیمی معمولا یک حمام دارند. پس از خرید خانه ای قدیمی خریداران اغلب به دنبال بازسازی و یافتن راه هایی برای اضافه کردن سرویس بهداشتی یا حمام دیگری به خانه هستند. اگر در خانه مورد نظر فقط یک حمام وجود دارد، مطمئن شوید که امکان بازسازی و اضافه کردن سرویس بهداشتی یا حمام دیگری وجود دارد. اگر بازسازی امکان پذیر نیست، مطمئن شوید که می توانید به یک سرویس بهداشتی و یک حمام بسنده کنید.  

در صورت نیاز به کسب آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید به مجله تخصصی املاک «سامان 724» به آدرس اینترنتی saman724.com مراجعه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/px9XIr7D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه