شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اصل برندینگ و ایجاد نام تجاری

    یکی از راهکارهای تجارت پر سود، برندینگ و نام تجاری است . خرید برند آماده، راهکاری است که بسیار جواب می دهد و شما را به موفقیت و سود بسیاری می رساند . در واقع شما با این کار، در زمان صرفه جویی کرده و بسیار سریع تر به نتیجه خواهید رسید. هم چنین مالکیت قطعی برند خریداری شده توسط شما، باید به شما انتقال داده شود. لذا حواستان به این ریزه کاری ها باشد تا متضرر نشوید.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • خرید و فروش برندهای ارزان
  • مدیران سرویس مجری خرید و فروش انواع برند
  • خرید برند آماده مقرون به صرفه
  • نکات پایانی در خصوص نقل و انتقال برند

    با ما همراه باشید.

خرید برند آماده

 

خرید و فروش برندهای ارزان

    اگر شرکت شما تازه تاسیس است؛ مسلما در ابتدای کار بودجه ی زیاد را نمی توانید برای ثبت برند، اختصاص بدهید . به همین دلیل به سمت خرید برند ارزان سوق داده می شوید. برندی که در عین ارزان بودن، کیفیت نیز داشته باشد و به عبارتی گویای فعالیت شما باشد . در واقع اساس کار برندینگ نیز همین است . یعنی زمانی که مشتری و مخاطب ، لوگو و برند شما را می بیند؛ بتواند فعالیت شرکت و مجموعه ی شما را تشخیص دهد و به خرید محصول و یا دریافت خدمات از مجموعه ی شما ترغیب شود.

مدیران سرویس مجری خرید و فروش انواع برند

    مدیران سرویس فضای مطمئن و ایمنی را برای خرید برند آماده توسط شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید در اپلیکیشن این مجموعه، به خرید و فروش برند ارزان و هم چنین ثبت برند بپردازید. در قسمت خرید برند، شما با توجه به نیاز و طراحی مد نظر خود، سفارش خود را ثبت می کنید و با در نظر گرفتن بودجه ی مورد نظر ، برند دلخواه خود را خریداری خواهید کرد. در قسمت فروش برند، می توانید برند و لوگویی را که دیگر از آن استفاده نمی کنید؛ به فروش برسانید. هم چنین در قسمت ثبت برند می توانید برند خود را به ثبت برسانید. البته قبل از آن بهتر است استعلام بگیرید که آیا برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر ؟ آیا در قسمت تمدید برند این برند قابل تمدید هست یا خیر.

    دقت داشته باشید که اگر شما با برند و لوگویی در بازار مشغول فعالیت هستید که هنوز آن را ثبت نکرده اید؛ هرگاه ممکن است کسی از راه برسد و برند شما را به نام خودش ثبت کند. در این صورت فرد مورد نظر می تواند جلوی فعالیت شما را بگیرد. جلوگیری از ادامه ی فعالیت شما همانا و از دست دادن مشتریان همانا. هم چنین اگر با برندی مشغول فعالیت هستید که متعلق به خودتان نیست ؛ شما ناخواسته مرتکب جرمی شده اید که باید تاوان آن را دهید . بنابراین ضروری است تا حتما قبل از فعالیت با برندی خاص، استعلام بگیرید که متعلق به کسی نباشد و سپس در اولین فرصت آن را به نام خود ثبت کنید تا از حوادث احتمالی آینده جلوگیری کنید .

نقل و انتقال برند

 

خرید برند آماده مقرون به صرفه

    شما عزیزان صاحب کسب و کار می توانید با خرید برند آماده از پروسه ی زمان بر سفارش علامت تجاری و ... خلاص شوید. هم چنین این کار برای شما بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. ضمن این که در نظر داشته باشید برای جلوگیری از انجام کاغذ بازی های پیچیده و زمان بر می توانید به جای انتقال کامل برند مورد نظر، امتیاز آن را برای مدتی معلوم و معین به شخص حقوقی و حقیقی واگذار کنید. دقت کنید که برای انجام این کار ، حتما تاریخ و مدت اعتبار برند تجاری را بررسی کنید. هم چنین اگر هر دو طرف نقل و انتقال شخص حقیقی بودند ؛ باید مدارکی را جهت شفاف سازی فعالیت خود ارائه دهند. ضمن این که پس از انتقال نیز طبقه و نوع کالایی که قرار است با برند مزبور فعالیت کند؛ تغییر نکند.

نکات پایانی در خصوص نقل و انتقال برند

    برای ایجاد یک نام و علامت تجاری برای استارتاپ خود، باید در نظر داشته باشید که واژه­ ی مناسب و طراحی منحصر به فرد باعث می ­شود تا فعالیت و نام شرکت شما در اذهان یادآوری شود و به این ترتیب می توانید وفاداری مشتریان خود را حفظ نمایید. علاوه بر این شما می ­توانید با در نظر گرفتن تخفیف­هایی برای اجناس و خدمات قابل عرضه به مشتری، سود دهی خود را افزایش دهید. در واقع پس از تاسیس یک شرکت، گام بعدی نکات بازاریابی برای کاهش ضرر و زیان و افزایش سود است. شما می توانید علاوه بر این که برند خود را در ایران ثبت می کنید در خارج از کشور با عنوان برند مادرید (WIPO) نیز به ثبت برسانید و بازار کار خود را محدود به داخل کشور نکنید.

    دقت کنید که برخی از واژه­ها هستند که نمی ­توانند در برند و لوگوی شما مورد استفاده قرار گیرند. با دقت به این واژه ها که در ادامه بیان خواهند شد؛ در وقت خود برای طراحی صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

  • علائم و نوشتاری که قابل تمایز نباشند.
  • اسامی عام مانند "پارچه" برای صنف پوشاک.
  • اسامی توصیفی مانند "خوشمزه" برای دسته ی خوراکی ها.
  • اسامی تعیین کننده ی نوع و جنس کالا مانند "شیشه، پلاستیک، فلز و ..."
  • علائم و نوشتار گمراه کننده مانند به کار بردن عبارت چوبین برای اجناس فلزی.
  • علامت تجاری و نوشتاری که در موقعیت جغرافیایی تولید کننده ی کالای مورد نظر ابهام ایجاد کند. به طور مثال کالایی که در ایران تولید شده است ؛ نمی توان با نام و نشانی "البغداد" به فروش رساند.
  • هرگونه سوء نیت ، مغایرت با قانون ، تشابه با سایر برندهای ثبت شده و ... در هنگام خرید برند و ثبت آن با مشکل روبرو خواهد شد. حتی اگر هم به ثبت رسیده باشد در دادگاه قابل ابطال می باشد.

  

 

 

در پایان لازم می دانیم از توجه صمیمانه ی شما عزیزان و بزرگواران نسبت به مقاله ی پیش رو کمال قدردانی را به عمل آوریم . امید است تا با مطالعه و خواندن این مقاله توانسته باشید اطلاعات مفیدی را در خصوص خرید برند آماده کسب کنید.

 کسب و کارتان پر رونق . ایام به کام

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/x0OD7Ybo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه