جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نحوه تشخیص ریمل اصل چگونه است؟

در میان انواع و اقسام تجهیزات آرایشی بهداشتی، ریمل یکی از جذاب ترین آنها محسوب می شود. همانطور که میدانید چشم ها دریچه قلب هستند و ریمل به شما کمک می کند تا جلوه ای ویژه و جادویی به چشم های خود ببخشید. البته این محصول زیبا و منحصربه فرد اگر درست انتخاب نشود، می تواند آسیب های جبران ناپذیری نیز به چشمان شما وارد کند. محبوب ترین لوازم آرایشی که شرکت های معروفی انواع و اقسام آن را تولید می کنند. اما فراموش نکنید که همیشه باید جنس اصل را انتخاب کنید. ما در ادامه راز و رمز شناسایی ریمل اصل را با شما در میان خواهیم گذاشت .

رازهای در گوشی برای انتخاب ریمل اصل

نحوه تشخیص ریمل اصل چگونه است؟

اولین نکته برای اینکه با حواس جمع یک ریمل مرغوب و مناسب را خریداری کنید این است که اقلام آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه ها، داروخانه ها و یا آنلاین شاپ های معروف و معتبر تهیه کنید. برای مثال انتخاب و خرید بهترین برند ریمل در موتن رو انتخابی دقیق است که هیچگاه از آن پشیمان نخواهید شد. سایت مو تن رو از جمله سایت های معتبری است که با درنظر گرفتن نیازهای مشتریان، کالاهای لوکس و به روز را با رعایت آخرین استانداردهای روز دنیا و در نظر گرفتن تاریخ تولید و انقضا کالا، ارائه می کند. سایت ها و مراکزی که تحت نظر سازمان بهداشت، غذا و دارو هستند، اجناس خود را با دقت بررسی می کنند.

شما با خرید کردن از این مراکز معتبر حتی اگر قیمت بالایی پرداخت کنید، مطمئن خواهید بود که تمام کالاها اصل بوده و خطری متوجه سلامت شما نخواهد بود. اما گاهی پیش می آید که به دلایل مختلف امکان اینگونه خریدها برای شما مقدور نیست. ما اینجا هستیم تا در این مطلب به شما بگوییم که اجناس اصل را چگونه می توان از اجناس تقلبی تشخیص داد تا هم یک کالای مطلوب و با کیفیت تهیه کرده باشید و هم از هدر رفتن پول و سرمایه خود جلوگیری کنید. همانطور که می دانید ریمل ها در انواع حجم دهنده، بلند کننده، حالت دهنده و به اشکال مختلف پودر و مایع در انواع و اقسام رنگ ها در بازار موجود هستند. تنوع این محصولات زیاد است و همین امر سبب می شود که محصولات تقلبی در کنار محصولات اصل جولان بدهند.

به قیمت ها مشکوک باشید

از جمله مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید ریمل باید به آن دقت زیادی داشته باشید قیمت محصولات ارائه شده است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید کردن به خوبی تحقیق کنید و ریمل های مورد نظر خود را در داروخانه ها، فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی و سایت های مختلف جستجو کنید. قیمت مارک مورد نظر را بپرسید و تفاوت میان قیمت ها را بدانید. با انجام این مراحل اگر در زمان خرید با قیمت نامتعارفی در فروشگاه مورد نظر خود روبرو شدید، حتماً باید به اصل بودن برند ریمل مورد نظر شک کنید.

عقلتان به چشمتان باشد

بطور حتم این جمله را زیاد شنیده اید که "نباید عقلمان به چشممان باشد "، ظاهر مهم نیست و همه چیز به درون و باطن برمی گردد. البته کاملا درست است، اما متاسفانه این جمله در مورد خرید محصولاتی مانند ریمل صادق نیست. اتفاقاً چشمان خود را باز کنید و بدنبال بسته بندی های شیک با هولوگرام مشخص باشید. محصولات تقلبی در حالت کلی جعبه ها و بسته بندی های مخدوش داشته و گاها حتی بدون بسته بندی هستند. برای مثال ریمل بورژوا اصل را با بسته بندی واقعی و لوکس، می توانید از سایت موتن رو تهیه کنید.

فراموش نکنید که سلامت چشمان شما مهمتر از هر فاکتور دیگری است. اگر ظاهر و بسته بندی ریمل، تقلبی یا اصل بودن آن را مشخص نکرد، اطراف پوشش ریمل را بخوبی جستجو کرده و تمام نوشته های آن را بخوانید. اگر ریمل قبلی خود را بهمراه دارید نیز به راحتی می توانید هر دو را با یکدیگر به خوبی مقایسه کنید. درحالت کلی محصولات تقلبی غلط املایی، پاک شدن و یا ضخیم شدن کلمات بر روی بدنه ریمل را دارند. این موارد از جمله نشانه های بارز و واضح ریمل های تقلبی هستند.

مشخصه محصولات یا بارکد را چک کنید

در تمام محصولات خریداری شده، بارکد محصول را چک کرده و در صورت تقلبی بودن محصول خواهید دید که ارقام اول بارکد با محصول اصلی هیچ همخوانی نخواهند داشت. همچنین در کنار بارکد سعی کنید تمام اطلاعات ضمیمه شده بر روی محصول را مطالعه و با دقت بررسی کنید. به طور کلی شرکت های بزرگ تولید کننده و برندهای معتبر، برای حصول اطمینان مصرف کنندگان، یک لیست کامل از ترکیبات محصولات آرایشی بهداشتی را بر روی بسته بندی آنها درج می کنند. 

خود محصول با شما حرف می زند

در مرحله بعد اگر باز هم متوجه نشدید که ریمل خریداری شده شما اصل است یا تقلبی، به شما توصیه می کنیم که درب ریمل خود را باز و با دقت بروس آن را مورد بررسی قرار دهید. ریمل هایی که تقلبی هستند برس های بشدت بی کیفیت دارند که در همان نگاه اول اصل یا تقلبی بودن خود را به شما نشان می دهند. برس ریمل جدید را با برس ریمل قبلی مقایسه کرده و اگر متوجه شدید با یکدیگر تفاوت دارند، از خرید ریمل منصرف شوید. در ادامه چند بار برس را به مخزن ریمل وارد کنید و بعد از خارج کردن دقت کنید که محلول ریمل چطور بر روی برس قرار گرفته است.

اگر مایع ریمل خشک باشد، بدون شک ریمل شما تقلبی است. در نهایت عطر و رایحه ریمل بخوبی پرده از راز محصول بر می دارد. ریمل های تولید شده توسط برندهای معتبر، همیشه رایحه ای خوبی داشته و ماندگاری بالایی دارند. حتی اگر مخزن ریمل شما کاملا خالی شود، تا مدتها بوی مطبوع خاصی خواهد داشت. اما محصولات تقلبی به دلیل دست کاری شدن ترکیبات اصلی، رایحه و عطر ناخوشایندی دارند. در مرحله پایانی درب ریمل را محکم ببندید و اگر کامل بسته نشد، محصول شما تقلبی است. برای مثال، توصیه ما این است که برای داشتن یک محصول خوب و باکیفیت بهترین مدل ریمل ایزادورا را خریداری کنید.

خریدی با دقت و محصولی با کیفیت

نحوه تشخیص ریمل اصل چگونه است؟

همه ما دوست داریم تا از محصولات آرایشی و بهداشتی اصل استفاده کنیم. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم فاکتور اول در خرید یک ریمل خوب این است که شما خرید خود را از سایت ها، داروخانه ها و فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی انجام دهید. فروشگاه مو تن رو یک از فروشگاه های لوازم آرایشی است که ضمن اینکه محصول باکیفیت و اصلی را ارائه می کند، به استانداردهای سازمان بهداشت، دارو و غذا نیز توجه دارد. در آخر، توصیه می کنیم موارد ذکر شده در این مطلب را به یاد داشته باشید تا محصولی باکیفیت خریداری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E7V613z1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه