شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یخچال، یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانه به شمار می رود. این روزها به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور عزیزمان ایران، شاهد افزایش قیمت بسیار سریع لوازم خانگی و بخصوص یخچال هستیم. از آن جایی که یخچال، یکی از اساسی ترین لوازم خانگی برای آسایش شما در زندگی است و در صورت نبودن یا انتخاب نادرست این دستگاه حیاتی، قطعا مشکلاتی پیش خواهد آمد. پس برای خرید آن باید به یک راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی جامع و مطمئن مراجعه کنید؛ ما در این مقاله قصد داری به معرفی بهترین یخچال های ایرانی همچون یخچال امرسان ۱۴ فوت بپردازیم تا بتوانید با یک هزینه منطقی یک یخچال با کیفیت خریداری کنید.

هیچ می دانید بهترین یخچال ایرانی از نظر مشتریان در سال 1401 کدامند؟

علاوه بر قیمت، فاکتورهای مهم دیگری نیز در راهنمای خرید یخچال وجود دارد که بایستی به هر یک از آن ها اهمیت دهید و بعد از مطالعه ی آن، بهترین یخچال ایرانی موردنیاز خود را انتخاب کنید. پس عاقلانه تر است که پیش از اقدام به خرید یخچال، راهنمای خرید این دستگاه ضروری در آشپزخانه تان را به طور کامل مطالعه کنید.

احتمالا یخچال ها در مقایسه با گوشی های امروزی و کامپیوترها به لحاظ تکنولوژی خیلی به چشم نیایند؛ اما همه ی تولیدکنندگان مطرح یخچال در سطح دنیا از سامسونگ که هیولای لوازم خانگی شناخته شده است تا ال جی، همه ساله تلاش می کنند محصولاتشان را با جدیدترین و بروزترین امکانات عرضه کنند.

البته هیچ شکی نیست که حتی بهترین یخچال ایرانی هم به لحاظ فناوری و تکنولوژی قابل رقابت با این غول های دنیای لوازم خانگی نیست؛ اما شرکت های ایرانی هم تا جای ممکن، تمام تلاششان را کرده اند تا یخچال های برندشان را هم از لحاظ طراحی و هم تکنولوژی و قابلیت ها بروز کنند. از این موارد گذشته مدل های مختلفی است که می توانید در بازار ایران پیدا کنید.

در 30 سال گذشته، تعداد شرکت هایی که وارد عرصه تولید شده اند، بسیار زیاد بوده است که خیلی از آنها ورشکست شدند و از دور رقابت حذف شدند و خیلی از آنها هم باقی ماندند و جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی از جمله یخچال شدند. آن شرکت هایی که جزو شرکت های برتر ایران هستند، سیاست کاری خود را بر اساس کیفیت خدمات ارائه دادند و هنوز پابرجا هستند.

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی کدامند؟ انواع یخچال ایرانی 

یخچال فریزرهای کنونی موجود در بازار شامل سه دسته اصلی یعنی یخچال فریزر ساید بای ساید، بهترین یخچال دوقلو ایرانی، یخچال فریزر مدل بالا و پایین می باشند؛ سپس در ادامه آنها به معرفی دیگر دسته های این نوع از محصولات برودتی یعنی یخچال اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

هیچ می دانید بهترین یخچال ایرانی از نظر مشتریان در سال 1401 کدامند؟

يخچال ايراني خوب، یخچال ساید بای ساید اسنوا 27 فوت

یخچال ساید بای ساید اسنوا 27 فوت ، دارای امکاناتی همچون آبسردکن، یخ ساز و غیره بوده که از این حیث، دارای تکنولوژی به روزتری نسبت به سایر مدل ها است. فضای داخلی آن کوچکتر از سایر مدل هاست و مصرف برق آن کمی بیشتر است. قابلیت های این محصول به نسبت در مقایسه با سایر مارک ها، بیشتر است؛ ولی به علت قیمت بالا و همچنین فضای داخلی کم آن، طرفداران خاص خود را دارد؛ اما از نظر زیبایی از سایر مدل ها جذاب تر به نظر می رسد.

یخچال هیمالیا 27 با ظرفیت فوت مدل (ICE POOL)

یخچال فریزر هیمالیا 27 فوت گزینه ای مناسب برای خانواده های پرجمعیت ایرانی است. یکی از مدل های یخچال هیمالیا با ظرفیت 27 فوت، مدل ICE POOL است که با طراحی زیبا، امکانات و فناوری های مدرن، یکی از خوش ساخت ترین محصولات شرکت هیمالیا به شمار میرود. یک آبسردکن در درب محفظه یخچال تعبیه شده است تا نیاز شما به آب خنک و گوارا را برطرف کند. 

علاوه بر این، وجود پنل جداگانه روی بدنه هر یک از قسمت های یخچال فریزر امکان تنظیم دما و تنظیمات این دو را به شما می دهد. یکی از ویژگی های یخچال 27 فوت هیمالیا، مجهز بودن آن به کمپرسور مخصوص گرمسیری است؛ بنابراین اگر در منطقه ای با دمای هوای بالا زندگی می کنید، انتخاب این دستگاه برای شما مناسب است.

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی

برگ برنده این نوع یخچال، فضای داخلی بزرگتر این محصول نسبت به سایرین است. این نوع یخچال ها، فضای بیرونی بیشتری را به خود اختصاص می دهد و اغلب هم دارای آبسردکن می باشند. اگر شما خانواده پرجمعیتی هستید و فضای آشپزخانه شما کافی ست، پیشنهاد می کنیم یخچال دوقلوی ایرانی را که یکی از انواع بهترین یخچال ایرانی می باشد را خریداری کنید.

یخچال فریزر بالا و پایین

یخچال فریزرهای بالا و پایین، با قابلیت های منحصربه فرد خود توانسته اند نظر مشتریان خود را در سال های اخیر به خود جلب کند. این مدل از یخچال ها فضای اشغالی کمتری را در آشپزخانه شما به خود اختصاص می دهد. عموما در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیر هر کدام از قطعات، قطعه دیگر تحت تاثیر قرار می گیرد و در بعضی موارد امکان نیاز به تعمیر خارج از منزل وجود دارد. اگر خانواده کم جمعیتی هستید و فضای آشپزخانه کوچکی دارید، می توان گفت بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار، همین نوع یخچال است.

یخچال فریزر کمپی

شاید شما هم موقع خرید یخچال فریزر، به این کلمه بربخورید؛ برای توضیح این محصول، ابتدا اجازه دهید بفهمیم کلمه کمپی یا کمبی چیست؟

کلمه کمبی در لغت به معنای ترکیبی ست، یعنی ترکیب دو بخش. در زمان های قدیم، یخچال ها به صورت دو تکه بود که یکی از آنها که دمای کمتری داشت و معمولا طبقه پایین آن بود، یخچال و بخش دیگر که دمای بیشتری داشت و معمولا هم برفک زده بود، سردخانه یا فریزر را تشکیل می دادند؛ یعنی به طور کلی به یخچال هایی که از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده اند، یخچال کمبی گفته می شود.

امروزه این یخچال ها تبدیل به دستگاه هایی بزرگتر، با آپشن هایی بهتر و مدرن تر و همچنین ظاهری شیک و شکیل تر شده اند. در کنار این زیبایی ظاهری، ماندگاری و کیفیت مواد غذایی در این یخچال ها بیشتر شده است. قطعات استفاده شده در این نوع یخچال ها بیشتر است که همین امر باعث شده میزان خرابی این یخچال ها از سایر یخچال فریزرها، بیشتر باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل، بهترین فریزر تک ایرانی

الکترو استیل، همیشه یکی از گزینه های مناسب برای خرید یخچال فریزر محسوب می شود که با اختلاف فراوان از دیگر رقبای خود پیشی گرفته است. يخچال الكترواستيل، یکی دیگر از انواع بهترین یخچال ایرانی می باشد. این محصول که در اواسط دهه 40 کار خود را در زمینه تولید انواع آبسردکن، یخچال های خانگی، صنعتی و غیره آغاز کرد، امروزه با تولید بیش از1000 نمونه محصول، خود را به عنوان یکی از پیشگامان و بزرگان مدعی در صنعت برودتی معرفی کرده است. 

برندهای معتبر دیگری نیز وجود دارد که از جمله این برندها، یخچال دیپوینت مدل مکس است. مصرف انرژی آن A+ است. وزن این یخچال فریزر 75 کیلوگرم است که گنجایش یخچال آن به میزان 330 و گنجایش فریزر 270 لیتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یخچال فریزر امرسان ۲۰ فوت و ۱۴ فوت

یخچال فریزر امرسان نامی آشنا در میان مشتریان است. امرسان با تولید محصولات متنوعی، پاسخ نیاز به تمامی مشتریان با هر سلیقه را می دهد. امرسان با تولید محصولات در اندازه های متنوع شامل 20 فوت، 22 فوت، 24 فوت، 16 فوت، 15 فوت، 14 فوت، 12 فوت، 10 فوت، 11 فوت و 5 فوت ثابت کرده است که برای آسایش مشتریان خود و رفع نیازهای اساسی آنها به طور جدی در حال تلاش است. در سال های اخیر، این شرکت از میان تمامی محصولات خود، از دو محصول خود یعنی یخچال امرسان 20 فوت و یخچال امرسان 14 فوت، شاهد فروش ویژه ای بوده است.

هیچ می دانید بهترین یخچال ایرانی از نظر مشتریان در سال 1401 کدامند؟

بهترین یخچال ایرانی را از کجا بخرم؟

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی در حال حاضر از بزرگترین فروشگاه های لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است؛ این فروشگاه باتوجه به استقبال خوب کاربران و درراستای توسعه خدمات خود، شروع به ارائه خدمات فروش آنلاین و آفلاین در حوزه لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال به خصوص انواع تلویزیون کرد.

خدمات و مزایای فروشگاه اینترنتی شیانچی

مجموعه شیانچی با شناخت دقیق و هوشمندانه، بهترین شرایط خرید را برای مشتریان این فروشگاه لوازم خانگی فراهم می کند. از مهمترین مزایای شیانچی باید به مواردی چون فروش قسطی، قیمت رقابتی، تامین و ارسال سریع کالا و تنوع کالا اشاره کرد که در ادامه به هریک از آنها می پردازیم.

قیمت رقابتی

فروشگاه اینترنتی شیانچی با به حداقل رساندن واسطه ها می کوشد، بهترین قیمت انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را در قیاس با دیگر فروشگاه های مطرح و شناخته شده عرضه کند.

تامین و ارسال سریع کالا

یکی از مزایای مهم و خدمات ابداعی فروشگاه لوازم خانگی شیانچی، امکان تامین و ارسال سریع انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال است و می تواند حتی کالاهای بزرگ و سنگین وزن همچون یخچال ساید بای ساید و دوقلو را در عرض 6 ساعت بعد از ثبت سفارش به دست مشتری برساند.

اعتماد سازی

شیانچی می کوشد ضمن ارائه بالاترین کیفیت محصول خریداری شده توسط کاربر، از اصل بودن محصول تحویلی، رعایت زمان بندی در ارسال و تحویل کالا و موارد خدماتی دیگر اطمینان حاصل کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UVZW5l1i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
فردین :
1 سال پیش
سلام. خوبه که حداقل جای آبخوری پیشرفت کرده و آب دیگه جمع نمیشه که باعث پوسیدگی سریع بدنه یخچال میشه.ما یخچال امرسان داریم ۲۳ ساله پوسیدگی بدنه نداره چون آبخوری نداره اما یخچال دیگه مون که آریا شرق نيشابور ،اینم ۱۱ساله ولی بدنه پوسیدگی زیادی از قسمت آبخوری داره. موتورش هم که تعمیر کردیم دیگه مثل قبل نشد. الان بدنه داخلی یخچال یخ میزنه!‌!! چند تا تعمیر کار هم آوردیم بازم بعد چند ماه یخ زده.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه