سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد آنلاین، ثروتمندترین مردم جهان در کجا ساکن هستند؟ کشورهایی که در ادامه این مطلب معرفی می کنیم بیشترین تعداد افرادی که ثروت خالص آنها بیش از یک میلیارد دلار است را در خود جای داده اند. این داده ها توسط Wealth-X و سرشماری میلیاردر یو بی اس ۲۰۱۳ ارائه شده اند.

ثروتمندترین مردم جهان در کجا ساکن هستند؟

آمریکا

تعداد میلیاردرها: ۵۱۵

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۲۰۶۴ میلیارد دلار

آمریکا خانه میلیاردرهای جهان است. نزدیک به یک چهارم از ثروتمندترین افراد جهان - آنهایی که بیش از یک میلیارد دلار دارایی دارند - در آمریکا حضور دارند. اگر سطح ثروت را تا ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر کاهش دهیم، آمریکا دارای ۳۲ درصد از فوق ثروتمندان جهان است. بانوان آمریکایی نیز ثروت قابل توجهی را در اختیار دارند که دارایی هایی به ارزش ۱.۲ تریلیون دلار را شامل می شود.

چین

تعداد میلیاردرها: ۱۵۷

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۳۸۴ میلیارد دلار

ثروتمندترین مردم جهان در کجا ساکن هستند؟

رشد اقتصادی چین طی چند وقت اخیر روند کاهشی را دنبال کرده اما همچنان یکی از کانون های اصلی میلیاردهای جهان محسوب می شود. طی سال گذشته ۱۰ میلیاردر جدید وارد فهرست میلیاردرهای چین شده اند. برای آن که به یک فوق ثروتمند در چین مبدل شوید باید به بخش تولیدی فکر کنید. ۱۷ درصد از ثروتمندترین افراد چین - افرادی با ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر دارایی - در این بخش فعال هستند.

آلمان

تعداد میلیاردرها: ۱۴۸

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۴۳۲ میلیارد دلار

اقتصاد قدرتمند آلمان یکی از ارکان اصلی اقتصاد منطقه یورو و از عوامل خروج این منطقه از بحران مالی اخیر محسوب می شود. این قدرت به شکل گیری فوق ثروتمندان آلمانی نیز منجر شده است. به رغم جمعیت کمتر، تعداد میلیاردرهای آلمان نزدیک به تعداد میلیاردهای چین است. همچنین، مجموع ثروت خالص ثروتمندان آلمانی که دارای ۳۰ تا ۱۹۹ میلیون دلار دارایی هستند طی سال گذشته افزایش بیش از ۲۵ درصدی داشته است.

انگلیس

تعداد میلیاردرها: ۱۳۵

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۴۲۰ میلیارد دلار

ثروتمندترین مردم جهان در کجا ساکن هستند؟

لندن یکی از مراکز مالی برتر جهان محسوب شده و شاهد روند رو به افزایش تعداد فوق ثروتمندان خود است. در حال حاضر، نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ لندنی که ارزش ثروت آنها بیش از ۳۰ میلیون دلار است در این شهر زندگی می کنند. اما به طور کلی رتبه میلیاردرهای انگلیسی طی سال گذشته اندکی افت داشته است.

روسیه

تعداد میلیاردرها: ۱۰۸

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۳۴۲ میلیارد دلار

اقتصاد روسیه تحت تاثیر بحران اخیر در اکراین قرار گرفته است. اخیرا، صندوق بین المللی پول پیش بینی خود درباره رشد اقتصادی روسیه را از ۲ درصد به ۱.۳ درصد کاهش داده است. با این وجود، همچنان تعداد زیادی از فوق ثروتمندان جهان در این کشور حضور دارند و طی سال گذشته تعداد آنها به میزان ۳۵ نفر افزایش یافته است. این که ثروتمندترین شهروندان این کشور در آینده تا چه میزان تحت تاثیر ناآرامی های سیاسی و تحریم های اعمال شده علیه این کشور قرار خواهند گرفت، نامشخص است.

هند

تعداد میلیاردرها: ۱۰۳

مجموع ثروت خالص (۲۰۱۳): ۱۸۰ میلیارد دلار

ثروتمندترین مردم جهان در کجا ساکن هستند؟

سال ۲۰۱۳ دوران خوبی برای میلیاردرهای هندی نبود. رتبه و مجموع ثروت آنها بیش از پنج درصد افت داشته و اقتصاد هند نیز با آهنگ کند رشد، بدهی عمومی بالا و روپیه ضعیف مواجه است. اما با روی کار آمدن "نارندرا مودی"، نخست وزیر جدید هند، سرمایه گذاران امید بیشتری به تغییر شرایط در آینده نزدیک یافته اند. مودی بر رشد اقتصادی متمرکز شده و در پی افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی با کاهش چالش های بروکراتیک کسب و کار است. این می تواند به معنای در راه بودن میلیاردهای هندی بیشتر باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UVJIwsdB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه