جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید همین ابتدا برایتان این سوال به وجود بیاید که فرش وینتیج و مدرن چیست؟ یا اینکه اصطلاح وینتیج به چه معنی است؟ در لغت می توان اصطلاح وینتیج را به مرغوب و برای دوران قدیم معنی کرد. این محصول، انواع مختلفی دارد که افراد هر نوع را بر اساس سلیقه، نحوه چیدمان و دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنند. این نوع، با اینکه به اصطلاح قدیمی و برای دوره های قبل است، اما مدرن بوده و رنگ و بویی تازه به خانه ها می بخشد. قیمت فرش وینتیج در مقایسه با مدل های معمولی تر، کمی بیشتر است.

محصولات قدیمی و با اصالت

فرش در نوع قدیمی یا کهنه نما، نسبت به مدل هایی با قدمت بالا، قیمت بسیار ارزان تری دارند. آن ها نامی از اصالت خود و بافنده را به همراه خود یدک می کشند. شاید بگویید مدل کهنه و قدیمی چه جذابیتی دارد که مردم به سمت آن ها جذب می شوند؟ اما به طور دقیق چیزی که آن ها را خاص کرده همین ویژگی است. این نوع می تواند در اندازه ها، تراکم های 700، 100، 1200 شانه و... تولید شود. برای سفارش کافی است به فروشگاه های حضوری یا اینترنتی معتبر مانند فرش امیرکبیر ایران سری بزنید.

محصولات قدیمی و با اصالت

به چه نوع فرش هایی وینتیج و مدرن گفته می شود؟

بسیاری از افراد علاقه زیادی به جمع آوری وسایل عتیقه و با قدمت زیاد در خانه خود دارند. مشکل اینجا است که قیمت عتیقه جات در هر نوع گلدان، مجسمه، گلیم و... بسیار زیاد است. قیمت 1200 شانه در انواع مدرن و جدید که تلفیقی از مدل های قدیمی را در خود پدیدار کرده، به نسبت بسیار به صرفه تر است.

فرش 1200 شانه در مدل وینتیج اینجاست که می تواند کارایی خود را نشان داده و به نوعی، جایگزین عتیقه جات قدیمی شود. این اصطلاح زمانی به کار می رود که حداقل 20 الی 80 سال پیش، آن چیز مورد علاقه مردم بوده باشد.

مزایایی که با استفاده از این نوع فرش ها نصیب تان می شود

اولین موضوع همان بحث قیمت فرش است. زمانی که بتوانید این نوع را جایگزین مدل های عتیقه کنید، در هزینه های اضافی و گزاف بسیار صرفه جویی کرده اید. لازم است بدانید در زمان فروش، نمی توانید آن ها را به عنوان عتیقه جات به فروش برسانید؛ فردی که در این کار حرفه ای باشد با یک نگاه متوجه اصل نبودن فرش می شود.

یکی از مسائلی که برای بسیاری از افراد در زمان خرید اهمیت دارد، نرمی و ظرافت محصول است. بسیاری از افراد که به سلامت خود اهمیت می دهند، دوست دارند روی سطحی نرم و لطیف راه بروند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بهتر است با خرید فرش 1200 شانه که برای ساخت آن نخ اکرلیک هیت ست شده به کار رفته، نرمی و لطافت را به پا های خود هدیه دهید.

قیمت فرش 1200 شانه مدرن به چه عواملی وابسته است؟

قیمت فرش 1200 شانه مدرن به چه عواملی وابسته است؟

مهم ترین موضوعی که می تواند روی هزینه قیمت فرش مدرن تاثیر گذار باشد، اندازه و متراژ محصولی است که مشتری سفارش می دهد. قیمت تراکم 1200 شانه، از 700 و 1000 شانه بیشتر است.

خرید فرش از امیرکبیر کاشان چه مزایایی دارد؟

با خرید فرش وینتیج و مدرن از این فروشگاه می توانید ضمانت های بازگشت محصول و اصل بودن کالا را دریافت کنید. پرداخت درب منزل پس از تحویل کالا به شما این امنیت را می دهد که محصول را صحیح و سالم دریافت کنید. چنانچه قصد مشورت در مورد فرش انتخابی خود را دارید، می توانید از پشتیبانی 24 ساعته امیرکبیر کاشان بهره ببرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YJH9qvYn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه