سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

امروزه تعداد دندانپزشک در سطح جامعه زیاد شده است و افراد زیادی می توانند از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند و این یک مزیت محسوب می شود زیرا در گذشته تعداد دندانپزشک کم بوده و برای ترمیم دندان نیاز بود تا مدت ها در صف قرار بگیریم.

ولی متاسفانه با افزایش تعداد کلینیک های دندانپزشکی ما شاهد متخصصین کمتری بوده ایم زیرا اکثر افرادی که سراغ دندانپزکشی رفته اند بیشتر تمرکزشان بر درآمد بیشتر بوده و برای همین متخصصین کمتری داریم.

برای انجام عصب کشی های معمولی یا ترمیم های جزئی دندان نیاز نیست تا به متخصص مراجعه کنیم و می توانیم از دندانپزشکان معمولی نیز استفاده کنیم اما در برخی از موارد نیاز است تا به متخصص آن مراجعه کنیم از جمله ایمپلنت دندان.

ایمپلنت دندان یک کار بسیار تخصصی می باشد و هر کسی قادر به انجام دادن آن نیست زیرا نیازمند سالها تجربه و مطالعه می باشد. کوچکترین سهل انگاری در ایمپلنت دندان می تواند آسیب جدی به لثه و فک وارد کند. متخصص ایمپلنت دندان باید از هر نظر در کارش عالی باشد و به تمامی موارد و علائم آگاهی کامل داشته باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت

در میان تمامی دکترهای که در زمینه ایمپلنت دندان فعالیت می کنند دکتر مژگان آزادخواه دارای سابقه علمی و تجربه زیادی در رشته ایمپلنت دندان می باشد.

دکتر مژگان آزاد خواه کسی است که با تمامی مراحل و آنتومی فک دندان آشنایی کامل دارد و تجربه یک دهه فعالیت در این زمینه را نیز دارد. عمل جراحی برای کاشت ایمپلنت بسیار پیچیده می باشد و تنهای پزشکی که تخصص و تجربه بالا دارد قارد به انجام کاشت دندان بدون هیچ اشتباهی می باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت

درباره دکتر مژگان آزاد خواه

دكتر مژگان آزادخواه جراح دندانپزشك، فارغ التحصيل سال ١٣٧٥ از دانشگاه دندانپزشكى مشهد و شماره نظام پزشكى ٥٧٦٨٨ داراى ٢٣ سال سابقه كار در حيطه دندانپزشكى با تجربه بالا و يكى از بهترين دندانپزشكان ترميمى و زيبايى واقع در خيابان ونك، ملاصدرا ى تهران است كه داراى فلوشيپ ترميمى زيبايى Esthetic cosmetic در سال هاى ٢٠٠٨ و ٢٠١٣ مى باشد كه دوره ى دندانپزشكى ترميمى و زيبايى را در حضور پروفسور دکتر برقى و آقاى دكتر يزدانى در سال ٢٠١٣ گذرانيده است.

معالجه ريشه (RCT) توسط ايشان با استفاده از دستگاه اندو روتارى و RVG با دقت بسيار بالا و اندازه گيرى دقيق طول كانال در يك جلسه و بدون درد انجام مى شود. دكتر مژگان آزادخواه داراى فلوشيپ و گواهينامه معتبر ايمپلنت از آلمان در سال هاى ٢٠٠٤ و ٢٠١٥ مى باشد همچنين در سال هاى ٢٠١٣ و ٢٠١٦ از كشور هاى سوئيس و فرانسه فلوشيپ ايمپلنت دريافت نموده است.

ايشان در طى سال هاى ٢٠٠٩ ، ٢٠١١ و ٢٠١٢ توسط پروفسوردکتر Lee از كشور كره ى جنوبى گواهينامه معتبر ايمپلنت را دريافت نموده است همچنین در زمینه ارتودنسی دندان نیز به صورت تخصصی فعالیت می کند.

ضمانت نامه کتبی

كليه كارهاى ايمپلنت همراه با ضمانت نامه كتبى و با استفاده از جديدترين متدها و سيستم هاى روز دنيا توسط ايشان ارائه مى گردد.

دكتر مژگان آزادخواه جزء يكى از برترين دندانپزشكان موجود در زمينه ديجيتال است كه با اسكن فك بيمار و آناليز توسط نرم افزار بهترين مكان جهت قرار دادن ايمپلنت را بررسى نموده و ايمپلنت را در دقيق ترين جاى ممكن جایگذاری مى كند، همچنين با طراحى دقيق توسط نرم افزار در كمترين زمان روكش هايى با بالا ترين كيفيت و دقت براى بيماران فراهم مى نمايد.

دکتر مژگان آزاد خواه

دكتر مژگان آزادخواه دوره ى جامع ليزر را زير نظر پروفسور دكتر بهزاد هوشمند و پروفسور Anoop Maini و پروفسور Wolfgang Riechter در سال ٢٠١٤ با گواهى معتبر از انگلستان دريافت نموده است. كليه جراحى هاى لثه بدون درد و خونريزى و با كمك ليزر توسط ايشان انجام مى گيرد، روش هاى بكار گرفته توسط ايشان باعث تسريع در بهبود زخم هاى مخاط دهان و تسريع در بهبود آفت و تبخال مى گردد.

تسريع برداشت تغيير رنگ لثه هاى تيره ى مايل به قهوه اى و همچنين تسريع در سفيد كردن دندان ها نيز از ديگر مزيت هاى روش هاى بكار گرفته شده توسط ليزر مى باشد. كليه اعمال مربوط به دندانپزشكى در فضایی كاملاً بهداشتى و استريل با نظارت بسيار دقيق صورت مى گيرد و تمامى مواد مورد استفاده در مطب داراى بالاترين كيفيت بوده و از برند هاى بسيار معروف و معتبر استفاده مى گردد.

ويزيت و مشاوره در اين مركز رايگان است و تمام سعى اين مركز بر اين است كه محيطى آرام و دلنشين را براى بيماران فراهم نمايد.دكتر مژگان آزادخواه جراح دندانپزشك، فارغ التحصيل سال ١٣٧٥ از دانشگاه دندانپزشكى مشهد و شماره نظام پزشكى ٥٧٦٨٨ داراى ٢٣ سال سابقه كار در حيطه دندانپزشكى با تجربه بالا و يكى از بهترين دندانپزشكان ترميمى و زيبايى واقع در خيابان ونك، ملاصدرا ى تهران است كه داراى فلوشيپ ترميمى زيبايى Esthetic cosmetic در سال هاى ٢٠٠٨ و ٢٠١٣ مى باشد كه دوره ى دندانپزشكى ترميمى و زيبايى را در حضور پروفسور دکتر برقى و آقاى دكتر يزدانى در سال ٢٠١٣ گذرانيده است.

ايشان در طى سال هاى ٢٠٠٩ ، ٢٠١١ و ٢٠١٢ توسط پروفسوردکتر Lee از كشور كره ى جنوبى گواهينامه معتبر ايمپلنت را دريافت نموده است. كليه كارهاى ايمپلنت همراه با ضمانت نامه كتبى و با استفاده از جديدترين متدها و سيستم هاى روز دنيا توسط ايشان ارائه مى گردد. دكتر آزادخواه مدرك دندانپزشكى ديجيتال (Digital dentistry ) را از دانشگاه تهران در سال ٢٠١٩ و زير نظر آقاى دكتر عليرضا رضايى و آقاى دكتر ركن دريافت نموده است كه دندانپزشكى ديجيتال تحولى نو در علم نوين دندانپزشكى محسوب مى گردد.

دكتر مژگان آزادخواه جزء يكى از برترين دندانپزشكان موجود در زمينه ديجيتال است كه با اسكن فك بيمار و آناليز توسط نرم افزار بهترين مكان جهت قرار دادن ايمپلنت را بررسى نموده و ايمپلنت را در دقيق ترين جاى ممكن جایگذاری مى كند، همچنين با طراحى دقيق توسط نرم افزار در كمترين زمان روكش هايى با بالا ترين كيفيت و دقت براى بيماران فراهم مى نمايد.

دكتر مژگان آزادخواه دوره ى جامع ليزر را زير نظر پروفسور دكتر بهزاد هوشمند و پروفسور Anoop Maini و پروفسور Wolfgang Riechter در سال ٢٠١٤ با گواهى معتبر از انگلستان دريافت نموده است.

كليه جراحى هاى لثه بدون درد و خونريزى و با كمك ليزر توسط ايشان انجام مى گيرد، روش هاى بكار گرفته توسط ايشان باعث تسريع در بهبود زخم هاى مخاط دهان و تسريع در بهبود آفت و تبخال مى گردد. تسريع برداشت تغيير رنگ لثه هاى تيره ى مايل به قهوه اى و همچنين تسريع در سفيد كردن دندان ها نيز از ديگر مزيت هاى روش هاى بكار گرفته شده توسط ليزر مى باشد.

كليه اعمال مربوط به دندانپزشكى در فضایی كاملاً بهداشتى و استريل با نظارت بسيار دقيق صورت مى گيرد و تمامى مواد مورد استفاده در مطب داراى بالاترين كيفيت بوده و از برند هاى بسيار معروف و معتبر استفاده مى گردد. ويزيت و مشاوره در اين مركز رايگان است و تمام سعى اين مركز بر اين است كه محيطى آرام و دلنشين را براى بيماران فراهم نمايد.

برای دریافت وقت مشاوره رایگان ایمپلنت یا ارتودنسی می توانید به سایت دکتر مژگان آزادخواه به نشانی اینترنتی www.drmojganazadkhah.com مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

02188616310

02188605541

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xIKyGQly
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه