پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل ازایسنا/یزد، استاندار یزد از عزم جدی تیم مدیریتی استان برای بهبود فضای کسب و کار با کاهش فرایند اخذ مجوزهای سرمایه گذاری به ۴۵ روز خبر داد و گفت: باید ساز و کارهای لازم در حوزه سرمایه گذاری برای ارائه کلیه مجوزهای مربوط به طرح ها ظرف یک ماه پس از ارائه درخواست سرمایه گذار و احراز توان مالی و عملیاتی متقاضی فراهم شود.

«مهران فاطمی» در نشست سرمایه گذاری استان به تدبیر اندیشیده در استان جهت کاهش فرآیند اخذ مجوزها از ۱۲۷ به ۴۵ روز اشاره کرد و گفت: دستگاه های استان موظف به پاسخگویی به استعلام ها در مهلت مقرر هستند و پاسخگو نبودن آن ها در این مدت، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. 

بهبود فضای کسب و کار / کاهش فرایند اخذ مجوزهای سرمایه گذاری به ۴۵ روز

وی در ادامه با اشاره به عزم جدی تیم مدیریتی استان جهت بهبود فضای کسب و کار، اظهار کرد: انتظار بنده در حوزه سرمایه گذاری، ارائه کلیه مجوزهای مربوط به طرح، ظرف یک ماه پس از ارائه درخواست سرمایه گذار و احراز توان مالی و عملیاتی متقاضی است لذا ساز و کارهای لازم برای تحقق این امر اندیشیده شود.

استاندار در ادامه «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» را از وظایف دولت در بخش ها و حوزه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: جریان سرمایه گذاری باید به سمت اولویت های استان هدایت شود که این امر با برگزاری جلسات اقناعی با سرمایه گذاران و ارائه مشوق هایی در این حوزه ممکن خواهد شد.

فاطمی افزود: ساز و کارهای حوزه سرمایه گذاری، باید به نفع سرمایه گذاری عالمانه و مبتنی بر اولویت های استان باشد.

وی در ادامه بر احصای الگوهای موفق سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته و کم آبخواه کشور و فراهم سازی زمینه بازدید سرمایه گذار از این واحدها تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه ایجاد تحول در هر حوزه نیازمند تدابیر عالمانه و جسارت است، گفت: هنر مدیریت و مدیریت تحول گرا به معنی بازگشایی یا خلق مسیر جدید با پیگیری مسائل و موضوعا؛ با نگاه اعتقاد و برنامه ریزی است.

استاندار در پایان با اشاره به تغییر ریل استان به سمت اقتصاد دانش بنیان و مشاهده این تغییر ریل در ارائه تسهیلات، خاطرنشان کرد: مؤید این مهم، پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qQsI57ee
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه