یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

موفقیت با ادمین اینستاگرام

ما روزانه به تعدادی از آدم ها اعتماد می کنیم و راز هایمان را با آن ها در میان می گذاریم.

از طرفی همیشه هستند کسانی که از دایره انتخابِ ما برای اعتماد کردن خارج اند و ترجیح می دهیم هیچ اطلاعاتی از خودمان به آن ها ندهیم.

تکلیف گروهِ دوم معلوم است؛ سمتشان نمی رویم تا اسیر نشویم. اما به نظرتان چه فاکتور هایی در گروهِ اول هست که ما را قانع می کند تا امینِ ما باشند؟ آیا آن ها مشاورانِ خبره ای هستند؟ خوب می دانند چه کاری به نفعِ رشدِ ماست؟ آیا یک ادمین اینستاگرام می تواند جزء دایره انتخاب ما برای اعتماد کردن باشد؟ با این گزارشِ بی تعارف و بی پرده همراه باشید.

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستا یعنی کسی که وظیفه سر و سامان دادن به آشفتگی های پیجِ شما را دارد.

ادمین در لغت به معنای مدیر است و وظیفه یک مدیر هم رساندنِ یک مجموعه از وضعیتِ موجود به وضعیتِ مطلوب است. اما این فقط خلاصه کوچکی از تعهداتِ یک ادمین پیج است.

در حقیقت کارِ اصلی کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر دوش می کشد، تازه بعد از سامان دادن به بهم ریختگی ها آغاز می شود. کنترلِ شرایط و کِشاندنِ پیج به سمتِ یک رشدِ ارگانیک و حساب شده، بزرگترین رسالتی است که یک ادمین پیج بر عهده دارد.

دیدید؟ ادمینی ابداً کارِ راحت و بی دغدغه ای نیست.

این طرز تفکر احتمالا از این جا نشات می گیرد که چون این شغل دورکاری است و نیاز به حضور در محلی خارج از خانه را ندارد، پس حتما با دو یا سه بار آنلاین شدن در روز و سرک کشیدن در پیج پیش میرود و ادمین اینستاگرام هم پولش را می گیرد. اما حقیقت این است که مدیریتِ حرفه ای، در تمامِ عنوانِ های شغلی سختی های خودش را دارد.

چرا این روزها همه ادمین اینستاگرام استخدام می کنند؟

دلیل محبوبیت ادمین ایسنتا

البته استفاده از واژه (همه) کمی اغراق شده است. چرا که ما شاهدِ صفحاتی هستیم که بدونِ حضورِ ادمین اینستا گردانده می شودند و شاید علاقه زیادی به دیده شدن ندارند.

ادمینی، یکی از پر طرفدار ترین مشاغلِ این 5 سالِ اخیر بوده است. با گسترشِ ثانیه به ثانیه محبوبیتِ اینستاگرام و تبدیل شدنش به یک بسترِ رایگان برای معرفی کسب و کار ها، نیازِ به حضورِ یک خبره در مدیریت پیج اینستا بیشتر از همیشه احساس شد.

جوِ رقابتی فروشگاه های مجازی و همچنین تغییراتِ چند مدت یک بار در الگوریتم این اپلیکشن، دلایلِ تحریک آمیزی برای اعتماد کردن به کاراکتری با نامِ ادمین اینستا محسوب می شود.

نبودِ علمِ به چَم و خمِ کار با این اپ و همچین بالا بودنِ ترافیکِ کاری خیلی از صاحبانِ کسب و کار و حتی افرادِ مشهور در رسانه، از اولین عواملی بود که پیج ها را به سمتِ استخدام ادمین ترغیب کرد.

خوشبختانه از همان سال های ابتداییِ رونق گرفتنِ اینستاگرام، شرکت هایی متولد شدند که از قضا در زمینه دیجیتیال مارکتینگ و مدیریتِ پیج به شدت موفق ظاهر شدند. برای آشنایی با یکی از این مجموعه های با تجربه، اینجا کلیک کنید.

چرا به ادمین اینستا پول می پردازیم؟

اول از این که من و شما پدرِ روحانی یا راهبه نیستیم که بخواهیم صرفا در راهِ خدا، به خلقش خدمت کنیم. دوم این که هر کاری که با تخصص و وقت گذاشتن چاشنی می شود، مستحقِ دریافتِ بهترینِ مزد ها است.

ما تا این جا به کلیتِ وظایفِ شخص یا گروهی که مدیریت اینستاگرام را بر عهده می گیرد اشاره کردیم، اما هنوز واردِ جزئیاتش نشده ایم. شما به عنوانِ صاحبِ یک پیج، حق دارید بدانید که ادمینتان در ازایِ ارائه چه خدماتی، حقوق دریافت می کند.

وظایف ادمین اینستاگرام

  • ادمین موظف است به صورتِ منسجم و برنامه ریزی شده، در پیج شما فعالیت کند. این فعالیت هم شاملِ ساخت و آپلودِ به موقعِ پست و استوری های جذاب است. ( البته بعضی ادمین ها صرفا وظیفه بارگذاری محتوا در صفحه را دارند و مستقیما فیلم یا عکس را از خودِ شما دریافت می کنند)
  • او یک بازاریابِ حرفه ای است. دنبالِ کنندگان و رقبایِ شما را خوب تحلیل کرده و زبانِ مشتری را بلد است. یک ادمین می تواند در حدِ یک سیاستمدار موفق ظاهر بشود، در صورتی که راه های مذاکره و حتی ارتباطِ دوستانه برقرار کردن با رقیب را بداند. پس تصور نکنید که ادمین پیج، صرفا یک رباتِ پاسخگو به دایرکت است. او باید تحلیلِ دقیقی از ذائقه دنبال کنندگانِ شما به دست بیاورد.
  • ادمین اینستاگرام، برای موفقیت به دلیل احتیاج ندارد، چرا که خودش موفقیتِ مجسم است. یک ادمین خبره خوب می داند که چطور باید از اعجازِ هشتگ ها و گلدن تایمِ پست و استوری گذاشتن استفاده کند. همین ها هم عواملی هستند که رشدِ پیج در بلند مدت را تضمین می کند و پست ها را راهی اکسپلور می کند. و اکسپلور رفتن هم به چه معناست؟ به معنیِ راه یابی به بزرگترین ویترینِ مجازی دنیا.
  • افزایشِ اصولیِ فالوور، لایک، ویو، کامنت و شیر و سیو، قطعا رویایِ هر پیجِ بیزینسی، هنری و ورزشی است. همه ما این را خوب می دانیم که فالوور فیک، نه تنها گُلی به سر نمی زند، بلکه عاملِ اصلی خارج شدنِ یک پیج از الگوریتمِ اینستاگرام است. پس یک ادمینِ حرفه ای هرگز با فریب دادنِ صاحبِ پیج و خرید فالوور فیک، نمی تواند عاملِ رشدِ صفحه و افزایشِ فروش و دیده شدنِ شما بشود. اصلا برای همین است که مجموعه هایی مثلِ ایران مایند متولد شده اند تا با آموزشِ اصولی به ادمین اینستا، ارتشی از مدیرانِ پیجِ حرفه ای درست کنند.

افزایش تعامل پیج

  • ادمین پیج، با نام، عکسِ پروفایلِ شما، بایو و برندتان، در حالِ فعالیت کردن است. یکی از دلایلی که باعث می شود برای هزینه ادمین اینستاگرام دست به جیب و سخاوتمند باشید، همین است. اعتماد به یک شخص یا گروهِ شناخته نشده برای مدیریت پیج، رسما به معنی این است که یک نفر دیگر با شناسنامه و هویتِ شما کار های خلافی انجام بدهد. ولی هیچکس نمی داند که پشتِ این نقاب شما نیستید و در حقیقت تنها چیزی که در این میان از بین می رود، پرستیژ و کارزیمای شما است. کوچک ترین رفتارِ نسنجیده در پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها توسط ادمین اینستاگرام، می تواند برای همیشه یک طرفدار یا مشتری را از بین ببرد. پس صرف این که یک نفر کار با چند برنامه ویرایشی فیلم و عکس را بلد است، نباید اعتماد کرد و مدیریتِ پیج و هویت خودتان را به او سپرد. اگر دوست دارید طعمِ حرفه ای بودن، دیده شدن و افزایشِ فروش از راهِ مدیریت پیج را بچشید، به ایران مایند اعتماد کنید و با مشاورانش در ارتباط باشید.

https://iranmind.net/contact-us/

حالا که دیگر خوب می دانید یک ادمین خبره چه نقشی در رشدِ پیج دارد، به نظرتان وظایف دیگری هم می ماند که باید به او محول شود؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9CVqIoEE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
امیرحسام :
1 سال پیش
بازاریابی رکن اساسی فردی است که مدیریت پیج مارو در دست میگیره.
سمیه عباسی :
1 سال پیش
کار رو باید به کاردان سپرد. این یه تاییده برای اینکه پیجمون رو بسپریم دست کسی که الگوریتم این چیزارو میدونه .
حمید رضا لواسانی :
1 سال پیش
فکر کنم شاید الان با توجه به شرایط فیلترینگ سرمایه گذاری روی پلتفرم اینستاگرام کار اشتباهی باشه.
شقایق :
1 سال پیش
مطلب کامل و درستی نوشتید. البته نه تنها فعالیت در اینستاگرام برای افزایش فروش موثره بلکه فعالیت در همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی مهم هست.
سامی :
1 سال پیش
آیا دوره های ادمینی در سازمان هایی مثل جهاد دانشگاهی هم تدریس میشه و دوره داره؟
تهمینه جان :
1 سال پیش
درباره افزایش فالور ارگانیک هم می توانم اضافه کنم که مهم شرکتی است که به او اعتماد می کنیم، تا فالور فیک نزند.
پارسی کو :
1 سال پیش
آیا این شرکت کار تبلیغات هم انجام می دهد؟
Azin :
1 سال پیش
در اصل محتواهای رنگارنگ و جذابی که شما می بینید، حاصل ساعت ها تلاش یک ادمین موفق هست.
سهند امیری :
1 سال پیش
دوره های ادمینی دیدم و با فضای کار آشنا هستم تولید محتوا و ادمین دو بازوی حرفه ای کار یک پیج هستند.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه