جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از شایع ترین مصالحی که در صنعت ساخت و ساز کشور به کار می رود، بلوک سیمانی است. برای ساخت آن از دستگاه بلوک زن استفاده می شود. قبلا ساخت بلوک به صورت دستی انجام می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع دستگاه بلوک زن، بلوک هایی بی نقص تولید می کنند. البته بلوک زن ، تنها دستگاهی نیست که در آماده سازی و ساخت مصالح ساختمانی به کار می رود. جدول زن و میکسر سیمان هم جزء مهم ترین دستگاه هایی هستند که نقش پر رنگی در صنعت ساخت و ساز دارند.

دستگاه بلوک زن

بلوک زن و مزایای خرید آن

با گسترش صنعت ساخت و ساز در کشور، نیاز به مصالح ساختمانی افزایش یافت. یکی از مهم ترین مصالحی که در پروژه های ساختمانی و عمرانی استفاده می شود، بلوک سیمانی است. این بلوک ها را با استفاده از دستگاه بلوک زن می سازند. افزایش ساخت و ساز باعث شده است تا افراد زیادی به فکر فعالیت در این حوزه بیفتند. به این ترتیب، محبوبیت دستگاه های بلوک زن افزایش یافت. این افراد با احداث کارگاه و کارخانه های کوچک و بزرگ، فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. حتما تا حدودی متوجه مزیت خرید دستگاه بلوک زن شده اید. بله ، با افزایش ساخت و ساز، نیاز به بلوک های ساختمانی هم بیشتر می شود و این امر، کسب و کار آنها را رونق می دهد. شاید شما هم در این حوزه فعال باشید. در این صورت می توانید با خرید دستگاه بلوک زن، راندمان کار خود را افزایش دهید.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع ماشین آلات ساختمانی فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها، ماشین سازی صادقی است که در سال 1374 تاسیس شده است. این شرکت، با گذشت حدود 3 دهه و به کمک نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته توانسته در جهت آبادانی کشور گام بردارد. ضمن اینکه تلاش می کند تا محصولات خود را با کیفیت بالایی به مشتریان ارائه دهد. رضایتمندی خریداران داخلی و کشورهای همسایه این امر را ثابت می کند. مدیریت و کارکنان شرکت ماشین سازی صادقی در طراحی و ساخت انواع دستگاه های خود از تکنولوژی و دانش روز دنیا استفاده می کنند تا بتوانند نظر مشکل پسندان را نیز جلب کنند و مایه افتخار کشورمان باشند. برای مشاوره و خرید انواع دستگاه های بلوک زن، بتونیر(میکسر) و جدول زن با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

https://sadeghimachinery.com

031-33201853

031-33202410

09131030601

بلوک زن، تنها یکی از دستگاه هایی است که توسط متخصصین این شرکت تولید می شود. این دستگاه، انواع مختلفی دارد. از مدل های مختلف آن می توان به بلوک زن دستی (تخم گذار)، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک اشاره کرد که از نظر تکنولوژی به کار رفته در ساخت دستگاه، ظرفیت تولید بلوک، میزان دخالت انسان در روند کار، قیمت و ... با هم تفاوت دارند.

محصولاتی که با استفاده از دستگاه بلوک زن ساخته می شوند، علاوه بر کیفیت بالا، می توانند فشار زیادی را تحمل کنند. دستگاه بلوک زن، تعداد زیادی بلوک تولید می کند. به این ترتیب، روند ساخت و ساز ساختمان با سرعت بیشتری انجام می شود. این بلوک ها از نظر شکل ظاهری و ابعاد دقیقا به صورت یکدست تولید می شوند.

 

دلایل استفاده از دستگاه جدول زن چیست؟

 

دستگاه جدول زن ، یکی دیگر از محصولات شرکت ماشین سازی صادقی است که نقش مهمی در شهرسازی و زیباسازی فضای شهری ایفا می کند. شاید افرادی باشند که اطلاعات دقیقی درباره ی جدول زن نداشته باشند اما حتما جداول کنار خیابان ها را دیده اند. به طور کلی جدول، یک قطعه پیش ساخته است که از مخلوط ماسه، سیمان، آب و سنگدانه ساخته می شود و مصارف زیادی دارند. از این جدول ها برای عبور جریان آب ناشی از بارندگی، محوطه سازی و مرزبندی بین دو محیط مجزا استفاده می کنند. دستگاه جدول زن به شما کمک می کند تا انواع جدول های بتنی را با سرعت، دقت و ظرفیت زیادی تولید کنید.

دستگاه جدول زن

میکسر سیمان چیست و چه مزایایی دارد؟

 

میکسر سیمان شباهت زیادی به مخزن دارد و برای حمل بتن به کار می رود. برای این دستگاه از نام های مختلفی مانند ملات ساز، مخلوط کن، بتونیر و خلاطه هم استفاده می شود. فرقی نمی کند که این دستگاه را با چه نامی می شناسید. در هر صورت، میکسر سیمان برای آماده سازی بتن به کار می رود. چرخش مخزن در هنگام انتقال بتن موجب مخلوط شدن اجزای بتن می گردد. به این ترتیب، بتن در فاصله ی رسیدن به محل مصرف، ته نشین و سفت نمی شود. ضمن اینکه در زمان و هزینه صرفه جویی می گردد.

 

استفاده از دستگاه میکسر بتن مزایای زیادی دارد. علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، نیاز به نیروی انسانی را نیز کاهش می دهد. می توانید این دستگاه را جابه جا کنید و در فضاهای مختلفی از آن استفاده نمایید. شاید تصور کنید که بتونیر یا میکسر سیمان فقط برای هم زدن و مخلوط کردن بتن به کار می رود. در حالی که بسیاری از آزمایشگاه های صنعتی، انواع تست های خود را به کمک این دستگاه انجام می دهند. از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به مخلوط کردن مواد مختلف در کارگاه های صنعتی اشاره کرد. با این حال، اغلب در پروژه های ساخت و ساز مانند سد سازی، ساخت فرودگاه، راه آهن، پارکینگ و مجتمع تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 میکسر سیمان

 

سخن پایانی

 

اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید ممکن است دستگاه های میکسر سیمان را که توسط کامیون حمل می شوند، ببینید که مشغول آماده سازی مصالح برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره یا در حال ساخت هستند. شاید هم صاحب یک کارگاه یا کارخانه بلوک سازی باشید. در این صورت حتما به فکر توسعه و رونق کسب و کار خود هستید. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ی خود یک دستگاه بلوک زن مناسب را خریداری کنید تا علاوه بر افزایش بازدهی کار، میزان هزینه ها را نیز کاهش دهید.

منبع : ماشین سازی صادقی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jze4GKn0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه