شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نقش قاب بنر در تبلیغات محیطی

1 سال پیش ( 1401/10/28 )
 

قاب بنر که یکی از انواع تبلیغات محیطی است، نقش مهمی در برندسازی شرکت ها دارد. چراکه به دلیل وجود شکل هندسی و سه بعدی که دارد، از طریق حافظه دیداری سبب جلب اعتماد مشتریان می شود. البته ذکر این نکته مهم است که تبلیغات بباید توسط شرکت متخصص این کار انجام شده باشد. اسپیس گستران یکی از شرکت های تراز اول در زمینه ساخت قاب بنر اسپیس فریم و قاب فلزی است که تمام استانداردهای لازم جهت تولید سازه را به کار می گیرد.

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی که یکی از روش های بازاریابی قدیمی است، بازهم باگذشت زمان پرطرفدار بوده و البته تأثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد. ازآن جایی که این نوع از تبلیغات در محیط پیرامون صورت می گیرد، بنابراین ناخودآگاه فرد آن را می بیند و به حافظه خودش می سپارد. روش جذب مشتری در این شیوه از تبلیغات آن قدر زیاد است که ممکن است در لحظه فرد اقدام به خرید کند و قصد استفاده از خدمات را داشته باشد.

با این که تبلیغات محیطی مانند قاب بنر تبلیغاتی تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد، اما اگر در تبلیغات خلاقیت و نوآوری وجود نداشته باشد یا این که طراحی قاب بنر جذاب نباشد، تأثیری ندارد؛ بنابراین بهتر است که این کار را به حرفه ای ترین شکل انجام دهید. شرکت تولیدی صنعتی اسپیس گستران که یکی از 5 شرکت برتر در این زمینه است، با بسیاری از برندهای مطرح کشور همکاری داشته و بنابراین می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت معرفی برند شما باشد.

قاب بنر

مزایای خرید قاب بنر از شرکت تولیدی اسپیس گستران

شرکت تولیدی صنعتی اسپیس گستران پیشرو در ساخت و فروش قاب بنر اسپیس فریم و جزء حرفه ای ترین شرکت های تولیدی است. تولید اسپیس بنر با کیفیت و با قیمت ارزان و مناسب رویه کار این شرکت است. طراحان ما در اسپیس گستران با توجه به برند و محصولات شما، بهترین طراحی را برای شما انجام می دهند. علاوه بر طراحی کیفیت کار بالا از دیگر مزایای خرید اسپیس فریم است. کیفیت بالای کار باعث می شود تا بتوانید از آن ها در هر محیطی استفاده کنید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های اسپیس فریم می پردازیم:

  • مقرون به صرفه بودن قیمت ها

بهترین قیمت ها را از اسپیس گستران بخواهید. مقرون به صرفه بودن قیمت ها امتیازی است که اسپیس گستران به شما می دهد؛ تا شما با هر نوع درآمدی که دارید بتوانید از مزایای بیشمار قاب بنر بهره مند شوید.

  • طراحی اختصاصی

از دیگر مزایای سفارش قاب بنر تبلیغاتی می توان به طراحی اختصاصی آن اشاره کرد. طراحان اسپیس گستران از طرح های از پیش طراحی شده استفاده نمی کنند و برای هر برند به طور اختصاصی طراحی انجام می دهند. طراحی های اختصاصی و خلاقانه از مزیت های سفارش قاب دیواری در اسپیس گستران است.

  • دوام و ماندگاری

یکی دیگر از مزایای چاب بنر در شرکت تولیدی اسپیس گستران دوام و ماندگاری کارهای تولیدی است. از آنجایی که در تولید قاب اسپیس فریم از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود، دوام و ماندگاری قاب فلزی بنرها و پوسترها طولانی است. بنابراین بدون هرگونه نگرانی از کیفیت سفارشات، به معرفی برند خود بیندیشید.

  • زیبایی طرح ها

تمامی سفارشاتی که برای طراحی به تیم حرفه ای ما سپرده می شود، به زیباترین شکل ممکن طراحی می گردند. طراحی های زیبا و چشم نواز در جذب مشتریان، امری بسیار مهم است. طراحان ما که این مفهوم را به خوبی درک کرده اند، تمامی تلاش خود را می کنند تا طراحی های زیبا و شایسته به شما ارائه دهند.

  • نصب آسان

یکی از مزایای سفارش قاب بنر در اسپیس گستران، نصب آسان است. قطعات نصبی همراه با اسپیس بنر به شما داده می شود تا بتوانید به راحتی نصب را انجام دهید. در صورت لزوم و درخواست شما تکنسین های نصب، آماده به همکاری برای نصب هستند.

قیمت قاب بنر

قیمت قاب بنر

شرکت اسپیس گستران www.spacegostaran.com یک شرکت معتبر در زمینه تولید و فروش انواع قاب بنر تبلیغاتی است. از طریق خرید از سایت ما می توانید محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه، تهیه کنید که این موضوع به عنوان یک امتیاز برای شما محسوب می شود. قیمت هر متر قاب بنر با توجه به نوع مواد به کاررفته تعیین می شود. یکی از مزایایی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، تخفیف بیشتر به ازای مقدار خرید بیشتر است. هرچه میزان متراژ خریدی بیشتر باشد، قیمت آن کمتر محاسبه می شود. فرصت دیگری که در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است، اجاره قاب بنر اسپیس فریم است. قیمت اجاره قاب دیواری بنر نسبت به نوع آن کمتر است؛ این امتیاز بیشتر مناسب کسانی است که قصد برپایی نمایشگاه و یا غرفه دارند. اما اگر به صورت مداوم به این سازه های فلزی احتیاج دارید، گزینه خرید مقرون به صرفه تر است. برای خرید فقط کافی است که مدل مدنظر و کاربردی را که می خواهید به کارشناسان ارائه دهید و درنهایت صاحب یک کار زیبا و بادوام شوید.

سؤالات متداول

  1. قاب بنر دیواری اسپیس فریم چیست؟

بنرها برای نصب، احتیاج به یک قاب بنر دارند. قاب بنر یا اسپیس فریم سازه های است که بنرها روی آن نصب می شوند. این قاب کمک می کند تا بنرها به شکل مرتبی در دید عموم قرار بگیرند.

  1. موارد استفاده از قاب بنر نمایشگاهی چیست؟

توجه به این نکته ضروری است که قاب بنر نمایشگاهی، فقط مختص نمایشگاه ها نیست و شما می توانید از آن در هر محیطی چه باز چه بسته استفاده کنید. با استفاده از قاب بنر نمایشگاهی می توانید به شکل تأثیرگذاری جذب مشتری کنید.

  1. قاب بنر دیواری چیست؟

گاهی لازم می شود تا شرکت ها خدمات و محصولات خود را بر روی قسمتی از انبار یا شرکت معرفی کنند، بنابراین بهترین گزینه استفاده از قاب بنر دیواری است.

  1. اسپیس فریم ها به چه صورت به یکدیگر متصل می شوند؟

اسپیس فریم ها به وسیله بست اسپیس به یکدیگر متصل می شوند. بست اسپیس ها علاوه بر زیبایی ظاهر، مقاومت بالایی دارند که این امر استحکام اسپیس فریم را تا حد زیادی افزایش می دهد.

اسپیس فریم

سخن پایانی

سازه های اسپیس فریم به سبب شکل های هندسی که دارند؛ علاوه بر استحکام به زیبایی کار نیز کمک می کنند. حمل ونقل این سازه ها راحت و آسان و قابل حمل به تمام نقاط کشور است. قاب بنر بهترین سازه برای برپایی غرفه و نمایشگاه است و شما می توانید از طریق همین سایت انواع مدل ها را ببینید و مقایسه کنید و درنهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. درصورتی که فقط برای یک بار به این سازه ها نیاز دارید، می توانید آن ها را اجاره کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LELyWHvn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه