پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

ماشین های لباسشویی در تمام خانه ها استفاده می شوند و یکی از پرکاربردترین وسایل برقی در هر خانه ای هستند. خرابی های این دستگاه برای شما اصلاً خوشایند نخواهد بود. اما نمی توان به هیچ شکلی برای همیشه جلوی این اتفاق را گرفت. پیشنهاد می شود در صورت برخورد با ایراد در کار دستگاه تعمیرات را به افراد ماهر و متخصص در این کار بسپارید. ساکنین شهر تبریز می توانند با نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز در تماس باشند.

البته گاهی ایراد پیش آمده خیلی تخصصی نبوده و شاید خودتان هم بتوانید از پس تعمیرات آن بربیایید. ما در ادامه برخی از ایرادهای رایج در لباسشویی های بوش را آورده ایم. اما دقت کنید اگر حس کردید مشکل از توان شما خارج است بیهوده دست کاری نکرده و همان ابتدا از مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود

اگر اصلاً ماشین شما با اتصال به برق روشن نمی شود احتمالاً سیستم برق کشی آن ایراد دارد. می توانید از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید. اگر از وصل بودن سیم کشی ها و متصل بودن جریان برق ساختمان مطمئن هستید شاید ایرادی در دوشاخه یا پریز به وجود آمده باشد. در غیر این صورت لازم است میکروسوئیچ درب را نگاهی بیندازید.

خراب شدن قفل نیز مانع از بسته شدن درست درب و شروع به کار لباسشویی خواهد شد. در ادامه تایمر را بررسی کرده و اگر سالم بود برد الکتریکی را چک می کنیم. خرابی های برد اغلب تخصصی تر هستند و تعمیرات آن باید در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز انجام گیرد. در صورت نیاز با مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت عدم آبگیری ماشین در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

زمانی که دکمه شروع به کار ماشین لباسشویی را می زنید باید عملیات آبگیری شروع شود. در غیر این صورت ایرادی وجود دارد که می توانید برای بررسی آن از کارشناسان تعمیر لباسشویی در تبریز کمک بخواهید. اولین احتمال بسته بودن شیر آب یا خراب شدن آن است.

همچنین در رفتن شلنگ ها یا مسدود شدن آن ها مانعی برای جریان آب خواهد بود. در ادامه نگاهی به شیر برقی انداخته و در صورت لزوم فیلترهای ورودی را تمیز می کنیم. اگر مشکل ادامه داشت تعمیرات برد را به کارشناسان حاضر در مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز ارجاع دهید.

تعمیر لباسشویی بوش

علت آبگیری زیاد در لباسشویی بوش

اگر شیر ورودی متصل به ماشین لباسشویی ایرادی پیدا کرده و به اصطلاح یکسره شده باشد روند آبگیری به مشکل خواهد خورد. اگر خودتان تخصصی در تعمیرات لوازم برقی ندارید با نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز تماس بگیرید. در غیر این صورت بعد از شیر آب به سراغ بررسی قطعات داخلی دستگاه خواهیم رفت.

شاید ایرادی در سوئیچ فشار عامل این اتفاق است. یا اینکه محفظه فشار در ماشین لباسشویی خراب شده باشد. با آبگیری بیش از حد آب ها از ماشین بیرون ریخته و سرازیر می شوند. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در تبریز در تماس باشید.

بررسی دلیل قفل شدن درب در مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

گاهی اوقات قبل از ریختن لباس یا بعد از اتمام کار ماشین می بینید درب قفل شده و باز نمی شود. برای بررسی علت می توانید از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در تبریز راهنمایی بخواهید. گاهی اوقات به اشتباه دستتان به دکمه فعال سازی قفل کودک برخورد می کند. در نتیجه درب قفل خواهد شد.

اما اگر قفل کودک فعال نیست باید میکروسوئیچ درب را نگاهی بیندازیم. خراب شدن این قطعه یا شکستن آن مانع از باز شدن درب ماشین خواهد شد. اگر میکروسوئیچ ایرادی نداشت نیاز به بررسی قفل و زبانه آن وجود دارد. در صورتی که خودتان نتوانستید درب ماشین لباسشویی را باز کنید از تعمیرکاران ما در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید.

علت نشت آب از ماشین لباسشویی بوش

نشتی آب از ماشین لباسشویی اصلاً خوشایند نیست. مسلماً از دیدن آب های کثیف در آشپزخانه خود خوشحال نخواهید شد. باید ببینید نشتی آب در کدام بخش از ماشین اتفاق می افتد. اگر نشتی از لای درب است به احتمال زیاد لاستیک های دور درب خراب و پوسیده شده اند. برای تعویض این لاستیک ها می توانید از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید.

اگر نشت آب از قسمت جلویی ماشین لباسشویی شما اتفاق می افتد شاید محفظه پودر یا فیلتر آن مشکل پیدا کرده باشند. ممکن است به خاطر بسته شدن مسیر آب در محفظه پودر شاهد نشتی آب از آن هستید. همچنین چک کنید درب ماشین خوب سفت شده باشد. اگر نشتی آب از قسمت پشت ماشین لباسشویی است شاید کاسه نمد یا مخزن مشکل پیدا کرده باشند. یا اینکه شلنگ های آب سوراخ دارند. برای بررسی های دقیق تر می توانید از کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید.

مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

بررسی علت چشمک مداوم دستگاه در مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی شما مدام چشمک می زند گیر کردن چیزی بین درب آن است. بهتر است یک بار در را باز و بسته کنید. علت دوم بی توجهی به ظرفیت ماشین لباسشویی است. اگر داخل دستگاه را بیش از ظرفیت مجاز آن پر کرده باشید با چشمک زدن مداوم به شما هشدار خواهد داد.

اگر با باز و بسته کردن درب یا کم کردن حجم لباس ها مشکل شما حل نشد می توانید برای بررسی های دقیق تر از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در تبریز راهنمایی بخواهید.

دلیل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش

تخلیه نشدن آب دلایل بسیار زیادی دارد. یکی از آن ها گرفتگی سیستم فاضلاب خانه شماست. همچنین مشکل در اتصال شلنگ تخلیه یا گرفتگی در مسیر آن مانع از جریان یافتن آب می شود. دقت کنید شلنگ ها در ارتفاع استاندارد از سطح زمین نصب شده باشند. برای بررسی های بیشتر در صورت نیاز با نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز تماس بگیرید.

گاهی علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی کثیف شدن فیلترهای تخلیه است. یا اینکه پمپ تخلیه سوخته یا ایرادی دارد. همچنین خرابی های برد الکتریکی می تواند باعث اختلال در صدور فرمان تخلیه گردد. برای بررسی برد حتماً از افراد ماهر کمک بگیرید.

علت گرم نشدن آب تا دمای لازم

وقتی آب به اندازه کافی گرم نمی شود به احتمال زیادی ایرادی در هیتر یا المنت ماشین لباسشویی شما به وجود آمده است. همچنین قطع شدن اتصالات این دو قطعه را نیز باید در نظر داشت. هر زمان لازم بود از مراکز تعمیر لباسشویی بوش در تبریز کمک بخواهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2unDCQbD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه