یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت اسپیس فریم چقدر است؟ حتماً می دانید که اسپیس فریم یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای ساخت سازه هایی است که به صورت موقت در انواع مکان ها استفاده می شوند. اسپیس فریم در مکان های زیادی مانند قفسه بندی انبارها، ساخت سوله و سالن، قاب بنر، قاب بیلبورد شهری و غیره استفاده می شوند. یکی از کاربردهای آن در غرفه سازی نمایشگاه و انجام انواع تبلیغات در سالن های نمایشگاهی است.

اسپیس ها با روش های متفاوتی ساخته می شوند و می توان سازه های گوناگونی را با آن ها ساخت و در حال حاضر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سازه های نمایشگاهی شده اند. اسپیس فریم را به دلیل ساختار هندسی خود، می تواند به اشکال متفاوت درآورد که با توجه به محدودیت در فضای غرفه ها، بهترین گزینه است.

قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

برای خرید اسپیس فریم نمایشگاهی باید بدانید که فاکتورهای متفاوتی روی قیمت آن ها تأثیر می گذارد، پس همهٔ آن ها را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید. ابتدا باید بدانید فضای شما چقدر است و چه میزان سازه ای برای ساخت غرفه یا قاب های تبلیغاتی در نمایشگاه نیاز دارید. پس ازآن باید بررسی کنید که چه مدت زمانی به آن احتیاج دارید. همچنین قیمت آهن نیز نوسان دارد و باید حتماً براساس قیمت روز آن را بررسی کنید.

باید بدانید علاوه بر این ها، سازهٔ اسپیس فریم نمایشگاهی کیفیت های متفاوتی دارد که آن هم روی قیمت گذاری تأثیرگذار است. درنتیجه هزینهٔ ساخت غرفهٔ نمایشگاهی توسط اسپیس فریم براساس فاکتورهای نامبرده متفاوت است و مکان نمایشگاه نیز قطعاً در هزینهٔ آن مؤثر است.

قیمت هر متر اسپیس فریم نمایشگاهی

برای ساخت غرفه با متریال اسپیس فریم، می توانید قیمت اسپیس فریم را براساس تعداد متر موردنیاز محاسبه کنید. قیمت هر یک متر اسپیس فریم کرو تقریباً 265 هزار تومان است، البته با متراژهای دیگر و جنس های دیگر هم ارائه می شود که قیمت متغیری دارند. همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد، قیمت اسپیس فریم را نمی توان به طور قطعی اعلام کرد. متر، نوع آلیاژ، وزن و درجه یک یا دو بودن روی قیمت آن تأثیر دارد، درنتیجه برای دریافت قیمت می توانید با نمایندگی های فروش یا عرضهٔ این محصولات در ارتباط باشید.

قیمت هر شاخه اسپیس فریم

این قیمت براساس مقطوع سازه و فی واحد آن محاسبه می شود و نحوهٔ محاسبهٔ آن بدین صورت است که بهای واحد در طول سازه ضرب می شود. در این صورت هرچه طول شاخه بیشتر شود، قیمت هر شاخه نیز افزایش پیدا می کند. همچنین هرچه قیمت فی واحد بیشتر شود، هزینهٔ هر شاخه نیز بیشتر خواهد شد و همان طور که گفتیم، عوامل متعددی روی قیمت فی آن تأثیرگذار است.

قیمت اسپیس فریم دست دوم

گاهی اوقات شرکت ها دیگر نیاز به سازه های فروشگاهیشان ندارند و برای فروش اسپیس فریم های خود اقدام می کنند. این سازه های دست دوم معمولاً از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و می توان از آن ها دوباره در حالت های مختلف دیگر استفاده کرد. سازه های نمایشگاهی اغلب به دلیل داشتن تنوع پذیری بالا، امکان به وجود آوردن طرح های جدید را به شما می دهند. خیلی از افراد برای شرکت در نمایشگاه ها، سعی می کنند از سازه های دست دوم استفاده کنند.

اگر شرکتی اقدام به فروش اسپیس فریم دست دوم کرده است، می توانید با بررسی نکاتی، نسبت به خرید اقدام کنید. شما باید بدانید هنگام خرید اسپیس فریم تنها نباید پایین بودن قیمت آن را در نظر بگیرید، بلکه باید به کیفیت سازه نیز دقت کنید. اگر کیفیت سازه ای که انتخاب می کنید مناسب نباشد، ممکن است نتواند تعادل خود را حفظ کند، بنابراین معیار خرید اسپیس فریم را به هیچ عنوان نباید تنها با قیمت در نظر گرفت، بلکه باید کارایی آن را نیز بررسی کرد. اگر سازهٔ موردنظر از متریال بی کیفیتی ساخته شده باشد، ممکن است عواقب جبران ناپذیری پدید آورد.

اجاره اسپیس فریم

قیمت اجاره اسپیس فریم

گاهی اوقات پیش می آید که شرکت ها تنها برای استفاده موردی نیاز به اسپیس فریم پیدا می کنند، در این صورت خرید آن مقرون به صرفه نیست. در این صورت می توانند از گزینهٔ اجاره اسپیس فریم استفاده کنند و هزینه های خرید را کاهش دهند. علاوه بر این که هزینهٔ کمتری می کنید، می توانید از تنوع سازه های نمایشگاهی نیز در هر بار اجاره استفاده کنید، اما دقت داشته باشید که اجارهٔ سازه نمایشگاهی تنها در مواردی مقرون به صرفه است که تعداد دفعات اجاره پایین باشد. اگر می خواهید در مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید، اصلاً به صرفه نیست و پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید آن کنید.

شرکت رادسینار با در نظر گرفتن تمام استانداردهای جهانی، انواع اسپیس فریم ها را تولید می کند و خدمات اجارهٔ آن ها را نیز به مشتریان ارائه می دهد. اسپیس فریم ها براساس فشار و کشش طراحی می شوند و دارای انعطاف پذیری و استحکام مناسب هستند. درعین حال که دارای زیبایی هستند، کارایی و کیفیت را نیز همراه دارند، بنابراین تولیدات این شرکت برای اجاره اسپیس فریم مناسب و مقرون به صرفه هستند و می توانید در جهت استفاده های کوتاه مدت از آن ها استفاده کنید.

قیمت سازهٔ نمایشگاهی که برای اجاره تعیین می شود، به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل مواد مصرفی برای ساخت، ارتفاع اسپیس فریم و متراژ آن است.

چرا قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی دارای نوسان است؟

یکی از معضلات سال های اخیر برای خرید سازه های نمایشگاهی، نوسانات قیمت آن هاست که به دلیل وجود تورم ها در بازار صورت می گیرد. مواردی وجود دارند که با نوسان قیمتشان روی نوسان هزینهٔ کلی اسپیس فریم تأثیر می گذارند. این موارد شامل نوسان در قیمت آن، نوسان در هزینهٔ آبکاری و نوسان در هزینهٔ حمل ونقل است. البته پوششی که برای اسپیس فریم استفاده می شود، می تواند شامل آبکاری یا رنگ کوره ای باشد، اما پوشش آبکاری کیفیت بیشتری دارد. درنتیجه قیمت پوشش آبکاری به دلیل داشتن کیفیت بالا بیشتر خواهد بود.

آیا می توان اسپیس فریم خود را اجاره داد؟

شما می توانید سازه خریداری شده خود را به راحتی اجاره بدهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید، زیرا تهیهٔ این سازه ها برای همه مقدور نیست. گاهی اوقات پیش می آید که برای مدتی نیازی به سازهٔ خود ندارید، می توانید با اجاره دادن آن، هزینه های اولیه تهیهٔ اسپیس را جبران کنید. برخی شرکت ها تنها برای مدت محدودی به این سازه ها نیاز پیدا می کنند که گزینهٔ اجاره برای آن ها بهترین راه است.

قیمت اسپیس فریم

کلام پایانی

در این مقاله دیدیم که عوامل متعددی روی خرید و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی تأثیرگذار است و با امکان اجاره سازه نمایشگاهی نیز آشنا شدیم. اسپیس فریم ها سازه های بسیار پرکاربردی برای استفاده در انواع نمایشگاه ها هستند، زیرا آن ها دارای استحکام و تنوع پذیری زیادی اند و به دلیل داشتن شکل هندسی خاص خود، به حالت های متفاوتی در می آیند. درنتیجه با بررسی ابعاد و ظرفیت غرفه نمایشگاه، می توانید متراژ اسپیس فریم موردنیاز را تعیین کرده و اقدام به خرید یا اجاره آن کنید. برای دریافت هرگونه مشاوره درمورد خرید یا اجاره سازه نمایشگاهی، می توانید با شرکت رادسینار radsinar.ir در ارتباط باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wZ1ovTKr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه