چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم صورت است که آرایش آن تاثیر زیادی روی زیبایی کلی چهره دارد. به طوری که اگر آن ها را حرفه ای آرایش کنید، می تواند فاصله چشم و ابرو را بیشتر نشان دهد و حتی باعث درشت دیده شدن چشم ها نیز شود. برخی از خانم ها ترجیح می دهند ابروهایشان را در منزل رنگ کنند. قبل از هر چیز توصیه ما این است که حتما در مورد رنگ ابرو با یک آرایشگر مشورت کنید. سپس به نکات زیر هم در زمان رنگ ابرو توجه داشته باشید.

رنگ ابرو

1.      اصلاح نکردن ابرو قبل از رنگ 

ابروهای اصلاح نشده با زمانی که مرتب و تمیز می شوند، حالت های متفاوتی دارند که می توانند معیار مهمی برای تعیین نوع رنگ باشد. برای مثال ابروهای پهن و کشیده برای رنگ های تیره مناسب نیست و می توانید رنگ روشن را انتخاب کنید. اما وقتی ابرو بعد از اصلاح باریک می شود، با رنگ روشن، به چشم نمی آید و تاثیر منفی روی چهره دارد. در واقع وقتی به طور دقیق اندازه، پهنا و تاج ابروها مشخص می شود، دقیقا می دانید چه رنگی برای این جزء صورت مناسب تر است.

یک نکته مهم برای داشتن ابروهای خوش رنگ، استفاده از مداد ابرو و ریمل ابروی رنگی است تا قبل از رنگ کردن بدانید بهتر است چه رنگی را تهیه کنید.

آرایشگرها همیشه قبل از اینکه ابروهای مشتریان خود را رنگ کنند، ابتدا آن را اصلاح کرده و سپس با یک مداد ابرو، الگوی نهایی را روی آن می کشند. سپس با استفاده از وسایل آرایشی مثل مداد و ریمل، رنگ مناسب را روی صورت مشتری طراحی می کنند.

2.      انتخاب رنگ ابرو بدون آرایش صورت

همیشه بدون آرایش صورت حالت بی روح دارد و دقیقا نمی توانید تصمیم بگیرید که بهتر است برای خرید رنگ ابرو چه محصولی را انتخاب کنید. همه دوست دارند با آرایش کامل صورت، رنگ ابروی مناسبی داشته باشند. پس تا زمانی که صورت را کامل و به اندازه ای که می خواهید، آرایش نکرده اید، از هیچ رنگی برای ابروهای خود استفاده نکنید. یک معیار مهم برای انتخاب رنگ مناسب ابروها، هماهنگی آن با سایر اجزای صورت است که با آرایش کردن دقیقا می دانید به دنبال چه رنگی هستید.

3.      استفاده از رنگ مو برای ابروها

برخی از افراد بدون اینکه اطلاعات درستی در مورد تفاوت بین رنگ ابرو و رنگ مو داشته باشند، از رنگ مو برای ابروها استفاده می کنند. رنگ مو با ترکیبات قدرتمندتری ساخته می شود تا تارهای موی شما را کامل رنگ کند. اما رنگ ابرو ضعیف تر است تا به ابرو آسیب وارد نکند و باعث ریزش تارهای ابرو نشود.

استفاده از رنگ مو برای رنگ کردن ابروها مضر است و حتی ممکن است ریزش ابروها را هم به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر، رنگی که برای ابرو تولید می شود، دوام بیشتری نسبت به رنگ مو دارد و تا مدت ها روی ابروهای شما به همان شکل اول باقی می ماند.

خرید رنگ ابرو

4.      انتخاب رنگ یکسان برای مو و ابرو

یکی دیگر از اشتباهات رایج در زمان انتخاب رنگ ابرو، یکسان بودن آن با رنگ مو است. در صورتی که رنگ ابرو و مو باید دو درجه با همدیگر تفاوت داشته باشد. اگر رنگ موی شما تیره است، رنگ ابرو باید دو درجه روشن تر انتخاب شود. این در حالی است که اگر رنگ موهای خود را بلوند و روشن انتخاب کرده اید، رنگ ابروهایتان باید دو درجه تیره تر باشد. به هر حال باید بین اجزای مختلف سر و صورت تفاوت هایی وجود داشته باشد که برخی به اشتباه رنگ آن ها را شبیه به هم انتخاب می کنند.

رنگ مو هم بلافاصله بعد از گذاشتن رنگ مشخص نمی شود. بلکه باید حداقل 3 روز صبر کنید تا بعد از شستشوی مو با شامپو، رنگ واقعی آن مشخص شود. سپس طبق رنگ بدست آمده اقدام به خرید رنگ مناسب برای ابروهای خود کنید.

5.      استفاده از دکلره ابرو

وقتی از دکلره برای موهای سر استفاده می کنید، پوست سرتان به شدت می سوزد. حالا وقتی برای ابروها هم به سراغ پودر دکلره می روید تا ابروها روشن تر شوند، گازی که از آن منتشر می شود، به چشم ها آسیب می رساند. برای روشن تر کردن ابروها بهتر است از رنگ های روشن تر استفاده کنید. ابروهای ضخیم و تیره دیرتر رنگ به خود می گیرند، با این حال با کمی صبر و حوصله و بدون اینکه از پودر بی رنگ کننده و دکلره استفاده کنید، موهایتان به راحتی رنگ می گیرند.

6.      برداشتن موی سفید با موچین

برخی از بانوان قبل از اینکه ابروهایشان را رنگ کنند، تارهایی را که سفید شده است، با موچین برمی دارند. این اشتباه رایج باعث افزایش تعداد تارهای سفید ابرو می شود. برای این دسته از بانوان، استفاده از رنگ های تیره تر برای تارهای سفید را پیشنهاد می دهیم. همیشه ابروهای سفید با رنگ تیره تر رنگ می گیرند. اما از آنجا که نمی خواهید کل ابروهای شما تیره شود، می توانید فقط تعداد تارهای سفید را تیره کنید و بعد از یک روز، با دو درجه رنگ روشن تر، همه ابرو را رنگ کنید.

خرید رنگ ابرو از فروشگاه مژیتو

7.      استفاده مکرر از رنگ ابرو

رنگ ابرو هر چقدر هم که از مواد باکیفیت تهیه شده و از برندهای گران قیمت و معروف باشد، باز هم بعد از چند روز کمرنگ می شود. بنابراین اگر اکنون از رنگ ابروهای خود راضی نیستید، حداقل یک هفته صبر کنید تا رنگ قبلی از بین برود و سپس مجددا از رنگ ابرو استفاده کنید. استفاده مکرر از رنگ ابرو برای اینکه ابروهایتان به رنگی که می خواهید برسد، مضر است و باعث ریزش ابروها و سوزش چشم می شود.

8.      رنگ کردن مژه

مژه به طور مستقیم با چشم و پلک در ارتباط است و رنگ کردن آن می تواند عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد. به طوری که اگر حتی یک میکرون از مواد وارد چشم شود، عفونت چشمی را به دنبال دارد. پس توصیه اکید داریم از رنگ کردن مژه ها خودداری کنید. حتی رنگ کردن مژه ها هم نمی تواند آن ها را بلند و ضخیم کند. ضمن اینکه تارهای مژه به صورت مداوم می ریزد و تارهای جدید به جای آن می روید. پس با رنگ کردن مژه فقط به چشم خود آسیب می زنید.

9.      عدم توجه به رنگ پوست

رنگ پوست شما یک عامل مهم و تعیین  کننده در انتخاب رنگ ابرو محسوب می شود. به طوری که پوست های تیره نباید به سراغ رنگ ابروی روشن بروند. برای این افراد رنگ های قهوه ای، نسکافه ای، دارچینی و ... با تناژ متوسط مناسب تر است. در پوست های روشن و گندمی می توان با رنگ های روشن تر، تناسب زیبایی را میان اجزای صورت برقرار کرد.

10.    بی توجهی به رنگ چشم

رنگ چشم هم یکی دیگر از معیارهای مهم برای رنگ کردن ابروهاست. به طوری که اگر چشم رنگی دارید، رنگ های روشن برای ابروها مناسب تر است و چهره ای اروپایی را ایجاد می کند. اما هر چه رنگ چشم تیره تر می شود، رنگ ابروی روشن برای آن نامناسب تر می شود. به همین دلیل است که باید رنگ ابرو را با رنگ چشم خود بسنجید.

از کجا رنگ ابرو بخریم؟

رنگ ابرویی که می خرید باید کیفیت لازم را داشته باشد و از برندهای معتبر باشد. به هر حال این عضو صورت با چشم شما در ارتباط است و بی کیفیت بودن آن ممکن است باعث سوزش چشم ها شود. مژیتو از جمله فروشگاه هایی است که در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، از جمله رنگ ابرو فعالیت دارد. شما می توانید با بررسی اطلاعات هر محصول، رنگ ابروی مناسب و مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xlUY5qsH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه