سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نکات مهم برای طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از انواع پرطرفدار پارتیشن اداری و خانگی هستند که می توانند علاوه بر تفکیک فضا، زیبایی و مدرنیته را نیز به فضای کاری و محیط منزل شما بیاورند. این پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که با توجه به معماری ساختمان خود می توانید از آن ها استفاده کنید. این کار مزایای ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت. با ما همراه شوید تا در این مطلب کمی بیشتر با این پارتیشن اداری و نکات مهم در طراحی دفتر کار با آن آشنا شوید.

انواع پارتیشن شیشه ای

در اولین گام برای طراحی دفتر کار خود با استفاده از پارتیشن های شیشه ای، باید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. از جمله انواع پارتیشن های شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن شیشه ای فریم دار

این پارتیشن ها دارای یک قاب و فریم هستند که جنس آن می تواند آلومینیوم و یا چوب و ام دی اف باشد. فریم مورد استفاده در این پارتیشن ها دو تکه بوده و به وسیله لولاها و پیچ های مشخص و استانداردی نصب می گردند. این نوع از پارتیشن های شیشه ای را می توانید با درب های قفل دار هرمی و یا کشویی نیز استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن شیشه ای، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما پارتیشن فریم لس خواهد بود. همان طور که از نام این پارتیشن پیدا است، برای آن هیچ قاب و فریمی استفاده نشده و این سادگی و یکپارچگی، زیبایی خاص و مینیمالی به محیط کار شما خواهد داد. اگر محیط و دفتر کار شما کوچک است، این پارتیشن با اشغال کمترین فضا می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای منحنی

اگر برای طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن شیشه ای به دنبال یک انتخاب خاص و متفاوت هستید، پارتیشن های منحنی چیزی است که به دنبال آن هستید. این پارتیشن ها دارای منحنی و قوس هستند و می توانید برای کناره ها از آن ها استفاده کنید. پارتیشن های شیشه ای منحنی ظاهر بسیار زیبا و خاصی دارند و می توانند محیط کاری متفاوتی برای شما به ارمغان بیاورند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

این جداکننده های فضا از یک لایه شیشه سکوریت ساخته شده و وزن و ضخامت کمی دارند. معمولا در رنگ های سفید و نقره ای ساخته می شوند اما شما می توانید رنگ مورد نظر خود را برای ساخت سفارش دهید. اگر محیط کاری شما شلوغ است و به دنبال پارتیشن با قابلیت عایق صدای عالی هستید، شاید این پارتیشن برای شما چندان مناسب نباشد.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن های دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت 8 تا 10 میلی متر ساخته شده اند و عایق بسیار عالی برای صوت و دما به شمار می روند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

خرید پارتیشن شیشه ای برای طراحی دفتر کار مدرن، علاوه بر زیبایی مزایای ویژه دیگری نیز برای محیط کار شما به دنبال خواهد داشت.

افزایش روشنایی محیط

پارتیشن های شیشه ای نور را از خود عبور می دهند و این مسئله باعث روشنایی بیشتر محیط خواهد شد. نور طبیعی در محیط از طرفی باعث افزایش میزان انرژی و حس خوب در محیط شده و از طرف دیگر میزان استفاده از انرژی برای روشنایی و گرمایش را کاهش می دهد.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

تسلط بر کارمندان

بسیاری از مدیران دوست دارند که بر همکاران و کارمندان خود حین کار دید کافی داشته و بر شرایط کاری مسلط باشند. بسیاری از دفاتر کاری مدرن در کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی تنها به این علت با استفاده از پارتیشن های شیشه ای طراحی شده اند.

مقرون به صرفه بودن

شما برای تغییر دکوراسیون داخلی و تفکیک فضا، دو راه پیش رو دارید؛ استفاده از پارتیشن و یا ساخت دیوار و تغییر سازه. در روش دوم هزینه تغییر معماری ساختمان بسیار زیاد بوده و ممکن است برای شما سخت باشد. خرید پارتیشن شیشه ای به شما این امکان را می دهد که با کمترین هزینه، معماری داخلی محیط کاری را تغییر داده و به خوبی آن را تفکیک کنید.

نکات مهم در طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری برای محیط کاری شما می تواند یک انتخاب هوشمندانه، مقرون به صرفه و البته زیبا باشد، به شرط آن که نکات مهم و فاکتورهای لازم را هنگام انتخاب در نظر داشته باشید. توجه به این نکات هنگام خرید می تواند به شما بسیار کمک کند:

وسعت محیط کار

قبل از انتخاب پارتیشن برای محیط کار خود، بزرگی و کوچکی فضا را در نظر بگیرید. پارتیشن های شیشه ای می توانند برای محیط های کاری با وسعت حداقل 40 متر تا هر متراژ دیگر به کار برده شوند. برای محیط های کاری کوچک تر، پارتیشن های شیشه ای فریم لس یک گزینه عالی به شمار خواهند رفت.

طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن اداری

دوجداره یا تک جداره بودن

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دوجداره ساخته می شوند. انتخاب این نوع از پارتیشن به نیاز شما به میزان عایق بودن دما و صدا بستگی دارد. برای محیط های کاری شلوغ، خرید پارتیشن شیشه ای دوجداره انتخاب مناسب تری خواهد بود و تاثیر بهتری بر محیط می گذارد.

ثابت یا متحرک بودن

نکته مهم دیگر که در طراحی دفتر کار مدرن با پارتیشن شیشه ای باید در نظر داشته باشید، ثابت یا متحرک بودن پارتیشن است. برخی از پارتیشن های شیشه ای با استفاده از پیچ های مخصوص به کف یا دیوار ثابت می شود و شما نمی توانید آن ها را جابجا کنید، اما برخی دیگر به راحتی قابلیت جابجایی دارند.

رنگ شیشه

معمولا پارتیشن های شیشه ای به رنگ های نقره ای و بی رنگ ساخته می شوند، با این حال شما با توجه به طراحی و خلاقیت خود می توانید از پارتیشن های شیشه ای در هر رنگ دلخواه خود استفاده کنید.

مات یا شفاف بودن

یکی دیگر از ویژگی های عالی در مورد پارتیشن های شیشه ای آن است که شما می توانید آن ها را در دو نوع شفاف یا همراه با برچسب مات و طرح دار سفارش دهید. اگر می خواهید که فضاهای تفکیک شده توسط هر پارتیشن حریم شخصی بیشتری داشته باشد، می توانید از پارتیشن های مات استفاده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y5l8sUpH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه