پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از ما با دعاوی حقوقی و کیفری مواجه گشته یا با افرادی رو به رو شده ایم که در حال طی کردن مراحلی قانونی دعاوی مختلف هستند. به دلیل تفکر نادرست هزینه بر بودن کمک گرفتن از وکیل و نداشتن اطلاعات حقوقی کافی از چگونگی طی مراحل قانونی برخی از افراد متحمل ضررهای فراوانی می شوند که در بعضی مواردعلاوه بر عدم حاصل شدن نتیجه مطلوب و اتلاف زمان می تواند جبران ناپذیر باشد..

این در صورتی است که یک مشاوره ساده حقوقی با بهترین وکیل در تهران که دانش به روز، نسبت به مسائل حقوقی دارد و از تمامی مراحل قانونی موضوع مورد نظر آگاه است می تواند کمک چشمگیری به پیشبرد و گرفتن نتیجه ی مطلوب کند. به عبارت دیگر نه تنها چشم اندازی نزدیک به واقعیت، نسبت به مساله ایجاد می شود و مراحل قانونی به درستی و باکمترین ریسک طی می گردد بلکه دروقت صرفه جویی می شود و از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری به عمل می آید.طبیعتا روند کار و نتیجه بسیار متفاوت خواهد بود.

دعاوی تجاری

دعاوی تجاری از زیر شاخه های دعاوی حقوقی به حساب می آید. اما در قانون به دلیل اهمیتی که سرعت رسیدگی در پرونده های تجاری دارد تشریفات رسیدگی به نسبت دعاوی حقیقی کمتر می باشد. برای درک بهتر می توان گفت هنگامی که حکم بدوی برای ورشکستگی یک واحد تجاری صادر می شود برای اجرا منتظر صدور حکم قطعی مانند دعاوی حقوقی نمی مانند و حکم موقتا اجرا می شود. از طرفی بهترین وکیل در تهران که در امور شرکت ها و دنیای تجارت تخصص دارد، با داشتن تسلط کافی بر تمامی موضوعات مرتبط با شرکت تجاری، می تواند برای شرکت های مورد نظر خود موجب بهترین بازدهی گردد. به نوعی یک وکیل پایه یک دادگستری برای شرکتها ضروری و به نوعی سرمایه گذاری در عرصه تجارت محسوب می شود، چرا که پیشگیری از کم شدن ضرر و حفظ سرمایه، خود نوعی سرمایه گذاری است. 

کمک گرفتن از وکیل متخصص، از آن جهت دارای اهمیت است که تجارت در جوامع امروزی از گستردگی زیادی برخوردار است. به دلیل همین گستردگی و زیاد بودن جمعیتی که درگیر این امر هستند، قوانین بسیاری علاوه بر قوانین داخلی در سطح بین الملل وضع شده اند. در ایران به دلیل قدیمی بودن قانون تجارت بعضا مشکلاتی پدید می آید که بهترین وکیل در تهران با مهارتی که در امور مرتبط دارد می تواند از ضرر و زیان موکل خود جلوگیری کند و به حل و فصل مشکلات بپردازد.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری و همکاران

با توجه به پیشرفت جوامع امروزی، افراد چه دارای شرکت و برند اختصاصی باشند یا خیر، با مسائل تجاری سر و کار پیدا خواهند کرد. عناوین مربوط به امور تجاری شامل موضوعاتی همچون: چک تجاری، امور شرکت ها، انحلال شرکت ها، ورشکستگی، قراردادهای تجاری، ثبت شرکت ها و علائم تجاری و ... میباشند. که در این بین، موضوعات می توانند جنبه کیفری یا حقوقی به خود بگیرند. اگر نیاز به مشاوره با بهترین وکیل در تهران را دارید، می توانید با مراجعه به سایت تخصصی محمد حاجیلو، از راه های ارتباطی ارائه شده استفاده نمایید. این سایت تخصصی امکان مشاوره با وکیل حقوقی و بهترین وکیل کیفری در تهران را ، در حوزه های متفاوت، برای شما فراهم می آورد.

طرح انواع دعاوی توسط وکیل متخصص

طرح دعاوی تجاری مانند سایر دعاوی صورت می پذیرد. امروزه اشخاص یا وکلا به منظور طرح دعاوی با در دست داشتن مدارک و مستندات برای طرح دعاوی به دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه کرده و ابتداعا از این طریق دادخواست طرح دعاوی را ثبت می کنند. در حقیقت بهترین وکیل در تهران در امور مرتبط با مسائل حقوقی شرکت ها دعاوی زیادی را می تواند طرح کند. به مهمترین آنها در ذیل اشاره می کنیم :

  • دعاوی ورشکستگی
  • دعاوی مربوط به چک ( می تواند برای مطالبه باشد یا استرداد و…)
  • دعاوی صادرات و واردات
  • دعاوی قراردادهای تجاری
  • دعاوی برندها و علامت های تجاری

وکالت انواع شرکت ها توسط وکیل

بهترین وکیل در تهران که می تواند شما را در راه اندازی،ثبت و ادامه فعالیت شرکت ها یااری رساند. انواع شرکت های تجارتی در ماده 20 قانون تجارت عبارتند از:

  • شرکت سهامی (اعم از عام و خاص) 
  • شرکت بامسئولیت محدود 
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف 

نقش و اهمیت وکیل دعاوی شرکت های تجاری

بهترین وکیل در تهران برای وکیل دعاوی شرکت تجاری، با آگاهی از قوانین خصوصاً اصول قراردادنویسی (عمدتا قانون مدنی مصوب ۱۳۰۷) و قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱) و همچنین قانون مربوط به شرکت های سهامی مصوب ۱۳۴۷) و دیگر قوانین مربوط به اسناد تجاری ازجمله اصلاح اخیر قانون صدور چک اطلاعات کافی و متنوعی خواهد داشت.

این اطلاعات در هنگام بروز مشکل حقوقی و یا پیش از آن با تنظیم درست قراردادها (در اصطلاح عرفی دست طرف مقابل را برای شکایت و پیروزی در دعاوی شرکت خواهد بست) از اختلافات حقوقی پیشگیری خواهد نمود. چرا که اغلب پرونده ها اگرچه در ظاهر دارای ساختار ساده و ابتدایی هستند اما در واقع از پیچیدگی های حقوقی زیادی در برخوردارند.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری و همکاران

انتخاب بهترین راه حل های حقوقی از طرف وکیل شرکت تجاری

در اغلب موضوعات حقوقی راه حل های فراوانی برای الزام قانونی طرف قرارداد های شرکت وجود دارد که نسبت به موقعیت و شرایط مختلف آن دعوا وکیل دعاوی شرکت تجاری یکی را به عنوان راه حل مناسب تر می پذیرد (در هر دعوا راه حل های مختلفی ممکن است وجود داشته باشد ) . به عنوان مثال برای مطالبه وجه چکی که به شرکت در مقابل کالاهای تولیدی یا خدمات شرکت داده خواهد شد سه راه حل مراجعه به دایره اجرای ثبت، رسیدگی مدنی در دادگاه عمومی حقوقی شهرستان و نیز دادگاه های کیفری دو وجود دارد. این مسیرهای حقوقی بر حسب نوع چک متفاوت خواهد بود. لذا وکیل شرکت با درنظر گرفتن تمامی موارد، به انتخاب یک مورد از این سه راه حل و یا چند مورد در ادامه رسیدگی های قبلی اقدام خواهد نمود.

بیشتر رسیدگی های مربوط به پرونده های حقوقی طولانی مدت و طاقت فرسا هستند. از اینرو در مواردی که راه حل سریع الوصول تری برای کسب نتیجه برای شرکت در قوانین وجود داشته باشد، بهترین وکیل در تهران می تواند با ارائه این موارد در کسب و وصول مطالبات شرکت بهترین راهکارها را ارائه دهد.

تلفن تماس وکیل متخصص

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری ، بهترین وکیل در تهران ، به عنوان مجموعه ای از وکلا زبده در تهران آماده ارائه خدمات به مراجعین در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری اعم از : ملکی ، تجاری ، ورشکستگی ، خانواده و انحصار وراثت می باشد. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

آدرس وکیل متخصص

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با بهترین وکیل در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان مصدق شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک 38 ، واحد 2

پس از هماهنگی با داشتن آدرس به دفتر حقوقی مراجعه کنید. وکلای مجموعه با داشتن دانش حقوقی و تجربه کافی ، توضیحات تکمیلی در ارتباط با موضوع پرونده را در اختیارتان قرار می دهند. در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OySaZ34F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه