پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

دوستان عزیز سلام در این مقاله می خواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم که شما برای مجموعه غذایی خود چه نوع ماشین ظرفشویی صنعتی را انتخاب نمایید . این را باید بدانید که ماشین ظرفشویی صنعتی قبل تر از این زیاد مورد توجه رستورانداران و یا هتلداران قرار نمی گرفت اما بعد از گذشت مدت زمانی که حجم کار ها افزایش پیدا کرد و سرعت عمل سرویس دهی بالا رفت ، از عوامل مهمی بود که باعث شد مشتریان نیاز بیشتری نسبت به خرید ماشین ظرفشویی صنعتی پیدا کنند به همین خاطر رفته رفته خرید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی افزایش پیدا کرد و امروزه می بینیم که ماشین های ظرفشویی صنعتی جزء اصلی ترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به حساب می آیند و یکی از نیازهای اساسی و فوق العاده واجب رستوران ها ، فست فود ها و هتل ها می باشد .

ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

شما برای اینکه بخواهید ماشین ظرفشویی مورد نیاز مجموعه غذایی خود را خریداری کنید حتماً باید مدل های مختلف این دستگاه فوق العاده و عالی و اثرگذار را بشناسید روی همرفته باسه ساختار ماشین ظرفشویی صنعتی آشنا خواهیم شد مدل های مختلفی که هر مجموعه متناسب با نیاز شان تعداد پرسنل شان و اینکه به هر ترتیب وسعت مجموعه غذایی رستوران ، فست فود ، کافی شاپ و یا بیمارستان و هتلی که دارند و بر اساس آن محاسبه می کنند و ماشین ظرفشویی صنعتی مورد نیازشان را خریداری می کنند .

 

چگونه ظرفیت مورد نیاز مجموعه غذایی خود را محاسبه کنیم ؟

محاسبه اینکه چه نوع ماشین ظرفشویی صنعتی باید خریداری بکنیم کار بسیار راحتی است . البته خیلی از عزیزان نمی دانند و این آگاهی را ندارند که بر چه اساسی می توانند محاسبه کنند که چه نوع ظرفشویی صنعتی را برای خود خریداری بکنند .شما زمانی که می خواهید ماشین ظرفشویی صنعتی بخرید مجدداً تکرار میکنیم که هر سه مدل ظرفشویی ها را باید بشناسید قبل از آن ببینید که در رستورانی هستید در طول روز چه تعداد ظرف کثیف می شود و اینکه هر فردی که در رستوران شما حضور پیدا می کند تا غذایی را نوش جان بکند باید بدانید که چند تکه ظرف را کثیف میکند . به طور مثال آیا از پیش دستی استفاده می کند ، پیاله ، لیوان ، بشقاب ، دیس ، قاشق چنگال تمام اینها مهم می باشد. مثلا اگر تالار دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر فردی که در مراسم شما حضور پیدا می کند چه تعداد ظرف را کثیف میکند به طور مثال اگر تالار شما ظرفیت 1000 نفر را داشته باشد و هر فرد از پیش دستی ، بشقاب ، شیرینی خوری ، لیوان ، قاشق ، چنگال ، پیاله استفاده بکند این تعداد ظروفی که در جهت رفاه مشتری درگیر می شود را باید در تعداد افرادی که در سالن حضور دارند ضرب کنید و آمار دقیق را به دست بیاورید و در نهایت در یک مراسم عروسی که ۱۰۰۰ عدد مهمان در آنجا حضور دارند و هر فرد تعداد چهار ظرف را کثیف میکند پس مقدار ظروف می شود ۴۰۰۰ عدد و طبیعتاً شما باید از یک ماشین ظرفشویی بزرگ استفاده کنید .

ماشین ظرفشویی صنعتی

و یا اگر شما ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را برای آشپزخانه کارخانه میخواهید خریداری بکنید باید در نظر داشته باشید که هر کارگر برای اینکه غذای خود را میل بکند چند تکه ظرف را درگیر میکند آیا از سینی های سلف استفاده می شود آیا از بشقاب و پیاله برای ماست و یا قاشق چنگال استفاده می کنید و یا اصلاً از لیوان یکبار مصرف استفاده می کنید و یا از لیوان شیشه ای این تعداد ظروف را باید در تعداد کارگرانی که در یک زمان غذا نوش جان می کنند ضرب کنید و آمار دقیق ظرفهای کثیف را به دست بیاورید و بر اساس این ها متناسب با نیاز خود ظرفشویی مورد نظر را خریداری کنید . البته نکته دیگری که باقی می ماند زمان شستشو است که شما می خواهید ظروف تان در چه مدت زمانی شستشو شود بعضی از مجموعه ها دغدغه زمان ندارند و مشکلی ندارند که تعداد ساعت بیشتری برای شستشو ظروف صرف می کنند ، ولی در بعضی از مجموعه ها زمان مهم میباشد و ظروف باید خیلی سریع و فوری شستشو شوند از این جهت این نکات را در نظر بگیرید و محاسبه دقیق ای را به دست بیاورید .

 

معرفی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین های ظرفشویی صنعتی به ۳ دسته کلی تقسیم می شوند ماشین ظرفشویی زیر کانتری ، ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده و یا هودتایپ و ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی این سه دسته کلی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی می باشد که در ادامه هر کدام از این مدل ها را خدمت شما توضیح خواهیم داد .

 

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری ( 540 بشقاب )

کوچکترین مدل ماشین ظرفشویی های صنعتی ماشین ظرفشویی زیر کانتری و یا ۵۴۰ بشقاب در ساعت می باشد . خیلی از مشتریان تصور می کنند که وقتی می گوییم ماشین ظرفشویی 540 بشقاب یعنی 540 بشقاب را با هم شستشو می کند ولی اینطور نیست ، این آمار در طول مدت زمان گردش یک ساعت شستشوی بشقاب در ظرفشویی های صنعتی محاسبه میشود . ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری و ۵۴۰ بشقاب ظرفشویی می باشد که هر سبد ماشین ظرفشویی را در ۳ دقیقه شستشو می کند و این آمار بسیار عالی و فوق العاده است برای مجموعه هایی همچون کافی شاپ ها و یا رستوران های کوچک که به راحتی می توانند از ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری استفاده کرده و نتیجه بسیار مطلوبی را دریافت کنند . سبدی که در ماشینهای ظرفشویی صنعتی استفاده می شود دقیقاً ساختاری استاندارد دارد یعنی همان سبدی که در ظرفشویی صنعتی زیر کانتری استفاده می کنید همان سبد را در ظرفشویی های ریلی نیز میتوانید استفاده کنید پس سبدها کاملاً به یک شکل و یک اندازه میباشند و این مدل ظرفشویی هاست که تغییر می کند و ظرفشویی زیر کانتری و ۵۴۰ بشقاب ظرفشویی ای کم جا و عملکردی بسیار سریع و فوق العاده دارد مجددا تاکید می کنم که ظرفشویی های زیر کانتری مناسب برای کافی شاپ ها و همینطور رستوران های کوچک می باشد .

 

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ ( 1200 بشقاب )

مدل دیگر ماشین ظرفشویی صنعتی که طرفداران بسیار زیادی دارد ، ظرفشویی ایستاده و یا 1200 بشقاب می باشد که البته نام دیگر این دستگاه هود تایپ است . ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ یا 1200بشقاب طرفدار بسیار دارد زیرا مجموعه های غذایی فراوانی هستند که متناسب با آمار شستشوی این دستگاه از ظرفشویی هودتایپ استفاده می کنند. شما از این ظرفشویی در رستوران ها هتل ها و همینطور فودکورت و کارخانه ها و بسیاری از مجموعه های دیگر می توانید استفاده کنید و نتیجه بسیار مطلوب و عالی دریافت کنید . نکته ای که قابل توجه است این است که ظرفشویی های ایستاده 1200 بشقاب خشک کن ندارند و شما حتماً باید ظروفی را که شسته می شود بر روی ترولی آبچکان چیده تا خشک شود . البته این دستگاه می تواند با دمای شستشو ۸۵ درجه شستشوی عالی و فوق العاده ای را به شما بدهد ، پمپ های دو و نیم اسب این دستگاه قدرت و توان حیرت انگیزی در شستشوی ظروف دارد و می توانید با این دستگاه هر سبد را تنها در یک دقیقه شستشو بکنید و حدوداً هزار عدد بشقاب را در طول یک ساعت شسته شده به شما تحویل داده تا شما نتیجه ای بسیار عالی و مطلوبی را دریافت کنید .

 

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

یکی دیگر از مدل های ظرفشویی صنعتی ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی میباشد . ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی به دو ساختار تقسیم می شود بعضی از مدل های ریلی هستند که سبد خور هستند و بعضی از مدل های دیگر هستند که کانوایر دار هستند و یا اصطلاحاً دارای نوار نقاله میباشد . روی هم رفته ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی را شما در بسیاری از مجموعه های بزرگ و کوچک می توانید استفاده کنید این دستگاه توانایی شستشوی ۲۰۰۰ عدد بشقاب به بالا را دارد و تنها مدل ظرفشویی که نیاز خشک کن دارد ماشین ظرفشویی ریلی می باشد ، البته بعضی از مدل های ریلی هم هستند که خشک کن ندارند که هر مشتری بسته به نیاز خود ماشین ظرفشویی مورد نظر را خریداری کرده و از آن است استفاده میکنند .

 تولیدکننده ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین های ظرفشویی صنعتی ریلی تقریباً هر سبد را در ۴۰ ثانیه شستشو می کند و زمانی که آمار کل شستشو در یک ساعت را محاسبه می کنید با عددی نزدیک به ۲۰۰۰ بشقاب در ساعت مواجه می شوید البته نمونه های کاموایردار ظرفشویی های ریلی نیاز به سبد ندارند و شما پشت سر هم میتوانید بشقاب ها را بر روی کانوایر قرار داده و شستشو بکنید که اصطلاحا به این ظرفشویی ها ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی سلف شور نیز گفته می شود که قدرت حیرت انگیز و فوق العاده ای در شستشو دارد . المنت های این دستگاه آب مخازن را تا دمای ۹۰ درجه افزایش می دهد و یک شستشوی قوی ، عالی و یکدست را به شما ارائه می دهد هیتر های خشک کنی که بر روی ظرفشویی های ریلی وصل است تقریباً ۳۰ درصد به شما خشکی می دهند و شما برای اینکه بخواهید درصد خشکی بیشتری داشته باشید حتماً باید تعداد سانتریفیوژ و هیتر بیشتری بر روی ظرفشویی خود کار کنید و یا دستگاهی را که سفارش می دهید از فروشنده و تولیدکننده ماشین ظرفشویی صنعتی درخواست کنید که دقیقاً مطابق نیاز شما ظرفشویی صنعتی ریلی را تولید بکند .

البرز تجهیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین ظرفشویی های صنعتی ایرانی البرز میباشد که این دستگاه ها را باساختاری کاملا مهندسی شده و با بهره گیری از تکنولوژی روز تحت عنوان ماشین ظرفشویی صنعتی البرز به بازار عرضه میکند .

 

میز ورود و خروج ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی البرز

یکی از لوازم جانبی های مورد نیاز ماشین ظرفشویی صنعتی میز ورود خروج می باشد که البته در نمونه های زیر کانتری از میز ورود خروج استفاده نمی شود ولی در نمونه های ایستاده 1200 بشقاب و یاریلی 2000 بشقاب مدل سبد خورد از میز ورود خروج استفاده می شود . کاری که میز ورود خروج انجام می دهد سرعت عمل شما را بسیار بالا میبرد تا بتوانید ظروفی را که وارد دستگاه می شود و یا خارج می شود کنترل کنید . زمانی که در کنار دستگاه میز ورود قرار بگیرد شما سبد را بر روی میز ورود قرار داده و از بشقاب پر می کنید و بعد از آن داخل دستگاه گذاشته و بعد از اینکه شسته شد ، سبد ظروف تمیز را بر روی میز خروج میگذارید و بر روی ترولی آبچکان میچینید تا سریع خشک شود .این دکته را در نظر داشته باشید که بعضی از میزهای ورود ماشین ظرفشویی دارای سینک میباشد که مطابق سفارش مشتری تولید میشود و بر روی سینک ورو یک عدد شیر شاور صنعتی قرار داده میشود تا قبل از آنکه سبد ظروف کثیف را داخل ظرفشویی بگذارند توسط شیر شاور صنعتی ایرانی رستورانی بر روی ظروف کثیف آب میگیرند تا تکه های بزرگ غذا از آن جدا شود تا به این ترتیب شستشوی بهتری را داشته باشند . روی هم رفت شما برای آنکه بتوانید یک خط شستشوی ظروف عالی در سیستم خود داشته باشید باید باید به این موارد دقت بسیار داشته باشید .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y63WJ6kB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه