یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید شما نیز به عنوان پزشک زمانی به دنبال خرید تخت های برقی معاینه و یونیت های پزشکی باشید. قبل از هر اقدامی برای خرید تخت برقی، بهتر است نکاتی را رعایت کنید که عدم توجه به آنها می تواند علاوه بر ضرر و زیان مالی و زمانی، نارضایتی مراجعین شما را نیز در پی داشته باشد. در این صفحه، به بیان این نکات ارزشمند می پردازیم.

قبل از اینکه به بیان نکات بپردازیم، بهتر است معرفی کوتاهی از تخت های برقی داشته باشیم.

نسل جدید تخت های جراحی و صندلی های پزشکی، اعم از تخت جراحی کاشت مو، تخت های معاینه الکتریکی، صندلی برقی پزشکی، صندلی معاینه و تخت های بیمارستانی و... از موتورهای الکتریکی بهره می برند و پزشکان و متخصصان زیبایی، چند سالی است که به جای استفاده از تخت های مکانیکی، برای راحتی خود و مراجعه کنندگان از تخت های برقی استفاده می کنند.

نکاتی که قبل از خرید تخت برقی باید به آن توجه داشته باشید

بنابراین با توجه به نیاز جامعه پزشکی، بهتر است که پزشکان، قبل از خرید تخت برقی به نکات زیر توجه داشته باشند:

1- خرید از واسطه یا خرید مستقیم از تولیدکننده؟!

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه شود، این است که از اعتبار، اصالت و عقبه ی برند تولیدکننده ی تخت، اطمینان حاصل کنید.

متاسفانه در بازارهای صنایع گوناگون، افراد سودجویی هستند که یا خود تولیدکننده نیستند و با واسطه گری تنها به دنبال منفعت خود هستند و یا بدون کسب مجوزهای لازم و استفاده از مواد اولیه نامرغوب، اقدام به فروش تجهیزات پزشکی و تخت های برقی می کنند.

بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید تخت برقی، درمورد شرکت تولیدکننده و برند آن تحقیق کنید و سعی کنید با جستجوی نام برند در موتورهای جستجوگر، تا حد امکان، واسطه ها را حذف کنید و مستقیماً از خود تولیدکننده خرید نمایید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره مند شوید.

از فروشنده بخواهید تا مجوزهای لازم، استانداردها، گواهینامه های معتبر و مجوز تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی خود را که نشان دهنده ی کیفیت محصولات است، به شما نشان دهد. همچنین می توانید نام برند و تولیدکننده ی تجهیزات پزشکی را در سامانه های دولتی نظیر آی مد جستجو کنید تا با اطمینان بیشتری نسبت به تهیه تخت اقدام کنید.

2- قابلیت سفارشی سازی؟!

یکی دیگر از نکاتی که می بایست قبل از خرید تخت برقی پزشکی، به آن توجه داشت این است که تولیدکننده بتواند برحسب نیاز و سلیقه شما، تخت هایتان را برایتان سفارشی سازی کند.

شما می توانید با استفاده از قابلیت سفارشی سازی تخت ها، امکانات ویژه و متفاوتی را به تخت خود اضافه یا کم کنید. تعداد شکن تخت و تعداد موتور مورد استفاده در تخت را بنا بر نیازتان تغییر دهید و یا جهت زیبایی محل کار و یا کلینیک خود، رنگ چرم تخت ها را با دکوراسیون محل خود هماهنگ کنید.

برای اینکه بتوانید سلیقه و نیاز خود را در تخت های برقی اعمال کنید، بایستی شرکت و تولیدکننده ی معتبری را بیابید که قابلیت سفارشی سازی را نیز به مشتریان خود عرضه می کند.

این را هم بدانید که تنها تولیدکننده ها هستند که این امکان را به مشتریان خود عرضه می کنند. بنابراین برای اینکه صحت ادعای فروشنده ها را در جهت واسطه نبودن بسنجید، می توانید درخواست سفارشی سازی تخت ها را به آنها بدهید.

3- گارانتی؟!

یکی از مهترین نکات در خرید هر دستگاه و محصولی، ضمانت تولیدکننده ی آن است. ضمانت بی قید و شرط، خود مهر تاییدی بر ادعای کیفیت بالای محصول است.

گارانتی و ضمانت کردن تخت های برقی توسط فروشنده و تولیدکننده ی آن، یکی از فاکتورهایی است که قبل از هر اقدامی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. درضمن، با تحقیقی که در مورد اصالت و اعتبار برند تولیدکننده انجام می دهید، درخواهیدیافت که تا چه اندازه، گارانتی و ضمانت ارائه شده توسط آنها، واقعی است.

بنابراین حتما هنگام خرید تخت برقی، برگه یا کارت گارانتی محصول را از فروشنده مطالبه کنید.

4- خدمات پس از فروش؟!

خدمات پس از فروش، این اطمینان و آسودگی خیال را برای شما ایجاد خواهد کرد که چنانچه محصول و تخت خریداری شده با مشکلی روبرو شد، فروشنده پاسخگوی شما خواهد بود و در جهت رفع مشکل ایجادشده، اقدام خواهد کرد.

بسیارند افرادی که پس از خرید تخت برقی از شرکت ها و فروشنده های نامعتبر، در زمان بروز مشکل، مجبورند هزینه های زیادی را در جهت تعمیر و نگهداری تخت های برقی خود بپردازند.

بنابراین دیگر نکته ای که می بایست پیش از خرید تخت برقی پزشکی از آن اطمینان حاصل نمایید، ارائه ی خدمات پس از فروش و پشتیبانی به موقع توسط فروشنده و یا شرکت تولیدکننده است. از فروشنده بخواهید تا ضمانت های لازم جهت انجام خدمات پس از فروش را به شما تسلیم نماید.

5- کیفیت مواد اولیه؟!

باید دقت کنید تا هنگام خرید تخت برقی، شرکت ها و یا افرادی را انتخاب نکنید که برای سود بیشتر، از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت در جهت تولید محصولات خود استفاده می کنند.

همانطور که می دانید تخت های برقی پزشکی، عموماً در مراکز درمانی و در جهت معاینات و انجام عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت پایین مواد اولیه در این تخت ها، می تواند خطرات مالی و جانی برایتان در پی داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر تخت های برقی مورد استفاده در عمل های جراحی، استحکام لازم را نداشته باشند و با تکان خوردن مراجعه کنندگان و بیماران، تعادل و استحکام آن به هم بخورد، می تواند تبعات بدی برای پزشک و بیمار داشته باشد.

کیفیت در مواد اولیه ی مورد استفاده در بدنه ی تخت برقی، موتورها، چرم، روکش تخت و... از مواردی است که باید در بالاترین سطح خود باشد تا هم رضایت پزشک و هم رضایت مراجعین را در پی داشته باشد.

البته شاید برای پزشکان، حصول اطمینان درمورد کیفیت مواداولیه کمی سخت باشد، اما اگر تولیدکننده و برند مطمئنی را برای خرید تخت برقی انتخاب کنید، می توانید در مورد استفاده از بهترین متریال و مواداولیه توسط آنها، مطمئن باشید.

6- موتورهای باکیفیت؟!

مهمترین تفاوت تخت های برقی پزشکی با تخت های مکانیکی قدیمی، استفاده از موتورهای الکتریکی و برقی در تولید تخت است.

تولیدکنندگان تخت های برقی، از موتورهای الکتریکی با کیفیت های متفاوتی در تولید تخت استفاده می کنند. چنانچه موتورهای الکتریکی از کیفیت لازم برخوردار نباشند، تجربه ی تلخی را به عنوان مصرف کننده برای شما رقم خواهندزد.

موتورهای الکتریکی ساخت کشور تایوان، در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر، بهترین، بادوام ترین، کم مصرف ترین و کم صداترین موتورهای الکتریکی هستند که در تولید تخت های برقی استفاده می شوند.

بنابراین پیشنهاد می شود برای اینکه نیاز به تعویض موتورها بصورت پیوسته نداشته باشید و احساس ناخوشایند خرابی موتورها در زمانی که مراجعه کننده ای روی تخت دارید را تحمل نکنید، از اینکه تخت برقی شما مجهز به موتورهای باکیفیت ساخت کشور تایوان هستند، اطمینان حاصل کنید.

7- فوم تخت و روکش چرمی؟!

فوم نامرغوب در تخت، باعث می شود تا پس از هربار استفاده از تخت برقی، تخت حالت ظاهری نامناسبی به خود بگیرد. همچنین روکش چرمی آن نیز اگر نامرغوب باشد، پس از چندین بار استفاده، دچار کشیدگی، پارگی، ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن می شود و قطعا برای شما ناخوشایند خواهد بود.

فوم سرد، بهترین نوع فوم برای استفاده از آن در تولید تخت های برقی است. فوم سرد، علاوه بر طول عمر بالا، قابلیت ارتجاعی فوق العاده ای دارد و پس از هربار استفاده، سریعاً به حالت اولیه ی خود بازمی گردد.

برای اینکه از کیفیت فوم تخت در قسمت پشتی و نشیمنگاه تخت، اطمینان حاصل کنید، کافیست با انگشتان خود فشار زیادی به تخت وارد کنید و پس از اینکه انگشت خود را برمی دارید، ببینید که سریعاً تخت به حالت اولیه بازمی گردد یا خیر. چنانچه این اتفاق نیفتاد، پیشنهاد می شود که از خرید آن تخت خودداری کنید.

روکش چرم مصنوعی نیز برای تخت برقی، بهترین نوع روکش است. چرم مصنوعی مرغوب و از نوع صادراتی، پس از استفاده زیاد رنگ خود را از دست نمی دهد، ترک خورده و پوسته پوسته نمی شود و زیبایی اولیه خود را از دست نمی دهد. اگر محصول شما از برند معتبری باشد، می توانید مطمئن باشید که قطعاً این جنس از روکش در آن استفاده شده است.

8 نکته ای که لازم است قبل از خرید تخت برقی بدانید

8- قیمت؟!

شاید یکی از مهمترین فاکتورها برای پزشکان در خرید تخت های برقی، قیمت آن باشد.

تخت های برقی، در کیفیت های متنوع و با قیمت های گوناگون در بازار یافت می شوند. اما پیشنهاد می شود اگر 7 نکته ی قبل را در خرید تخت برقی لحاظ می‎کنید، قیمت تخت آخرین چیزی باشد که برایتان اولویت دارد.

کیفیت درجه یک در مواد اولیه، اعتبار برند، گارانتی و از همه مهمتر خدمات پس از فروش به موقع و پایدار، مواردی است که ارزش هزینه بیشتر کردن را دارد.

 اکثر پزشکانی که تجربه ی استفاده از چندین تخت برقی را داشته اند، با این نکته موافق هستند که پرداخت هزینه ی بیشتر و در ازای آن دریافت کیفیت محصول و خدمات بهتر، توجیه منطقی بیشتری دارد تا اینکه مجبور باشند برای یکی از تجهیزات مطب خود، هزینه ی چند باره را متحمل شوند.

بنابراین درمورد قیمت تخت برقی می توانیم به این نکته بسنده کنیم که با مقایسه نمونه های مشابه موجود در بازار، 7 نکته ای که قبلاً بیان شد را در نظر بگیرید و سپس بهترین تصمیم را بگیرید.

بهترین شرکت تولیدکننده تخت های برقی پزشکی؟!

شرکت های مختلفی به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی در کشور فعالیت می کنند و انتخاب بهترین شرکت تولیدکننده تخت های برقی و پزشکی، نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارد، اما در این صفحه سعی داریم تا شما را با نخستین شرکت تولیدکننده تخت های برقی و پزشکی آشنا کنیم.

شرکت آراصنعت طب آسیا، به عنوان نخستین شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی و تخت های برقی زیبایی و پزشکی در کشور، با بیش از 20 سال سابقه و با صادرات تخت برقی به بیش از 10 کشور، یکی از شرکت هایی است که توانسته محبوبیت و مقبولیت زیادی نزد پزشکان و متخصصان زیبایی داشته باشد.

تخت کاشت مو مدل صبا، یکی از تخت های برقی تولیدی شرکت آراصنعت است که در این سال ها علاوه بر بازار داخلی، توانسته پاسخگوی نیاز بازارهای کشورهای همسایه نیز باشد. از دیگر محصولات این شرکت، می توان از صندلی های برقی پوست و زیبایی، صندلی های برقی معاینه، یونیت های دندانپزشکی، ترالی های پزشکی، تابوره پزشکی، چراغ های پزشکی و... نام برد.

آراصنعت که دارنده مجوز تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی نیز می باشد، همواره بهترین کیفیت، سریعترین خدمات پس از فروش و به روزترین شکل های ظاهری انواع تخت برقی را به مشتریان خود عرضه می کند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت آراصنعت به آدرس arasanat-avakh.com اطلاعات بیشتری درمورد محصولات و تخت های برقی کسب نمایید.

در دنیای امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، تخت برقی یکی از نیازهای ضروری هرکلینیک و مطب است و رعایت نکات فوق، می تواند تجربه ی دلنشین تری را برای مراجعین پزشکان به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J5p58sYu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سلام عالی :
8 ماه پیش
سلام عالی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه