یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اجاره اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی گردشگری

اجاره اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی گردشگری

حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع یکی از اصلی ترین راه های معرفی یک تجارت به مخاطبان است. برای این منظور شما باید غرفه ای اجاره کنید و با استفاده از اسپیس فریم، سازه ای زیبا برای آن طراحی کنید. در این حالت دو راه پیش روی شما وجود دارد، اجاره اسپیس یا خرید آن. ازآنجایی که حجم وسیعی از اطلاعات در اینترنت وجود دارد و ممکن است موجب سردرگمی شما شود، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد این سازه، انواع آن و مزایای اجاره استیج را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر به دنبال یافتن پاسخ سؤالات خود هستید با ما همراه باشید.

اسپیس فریم چیست؟

اگر فعالیت شما به شکلی است که باید در نمایشگاه ها حضور پیدا کنید تا مخاطبان هدف با کسب وکار شما آشنا شوند، باید به فکر اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی باشید. استفاده از این سازه به شما اجازه می دهد تا در محل موردنظر، طرح های دلخواه را به زیباترین و سریع ترین شکل ممکن پیاده سازی کنید و نظر مخاطبان را به غرفه خود جلب کنید. برخلاف سایر روش ها با اجاره استیج می توانید طرح های مختلف هندسی را با جابه جایی اتصالات ایجاد کنید و فضای موردنظر خود را به وجود آورید. Space Frame در حقیقت نوعی داربست جدید به حساب می آید که مستحکم تر، مقاوم تر و زیباتر است.

انواع اسپیس فریم

به طورکلی قبل از اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی باید فضای موردنظر را به دقت بررسی کنید و باتوجه به نیاز خود سازه ای را تهیه کنید تا در برپایی آن با مشکل مواجه نشوید. به طورکلی Space Frameها از دو بخش قطعات محوری و اتصالات تشکیل شده اند. از کنار هم قرارگرفتن این اجزا به شکل ماتریس می توان طرح موردنظر را به اشکال مختلف پیاده سازی کرد؛ اما به طورکلی این سازه ها را می توان بر اساس منحنی و لایه های موجود در آن ها دسته بندی کرد.

منحنی سازه

بر اساس ساختار، طراحی سازه ایجاد شده را می توان به سه نوع تقسیم کرد:

  1. پوشش تختنوعی سازه با زیرساخت مسطح که به وسیله محورهای افقی ایجاد شده و توسط محورهای مورب از آن پشتیبانی می شود.
  2. پوشش شبکهای: بر خلاف نوع قبلی، این پوشش سطح مقطعی قوسی شکل دارد.
  3. گنبد کروی:پیچیده ترین نوع بر اساس منحنی که در ساخت آن از مقاطع فولادی استفاده می شود. به دلیل ساختار این سازه ها استفاده از تکیه گاه های هرمی و ماژول های چندوجهی الزامی است.

اجاره اسپیس

لایه ها

نوع دیگر دسته بندی، مربوط به تعداد لایه هایی است که باید در هنگام اجاره اسپیس به آن توجه کنید؛ زیرا هزینه پرداختی برای استفاده از آن ها متفاوت است.

  1. تک لایهتمام عناصر و بخش های استفاده شده در این نوع در یک لایه قرار گرفته است.
  2. دولایه:تمام محورها و اتصالات در دولایه موازی و با فاصله هایی یکسان از یکدیگر قرار می گیرند و به منظور استحکام بیشتر، گره های هر لایه با استفاده از میله های مورب به یکدیگر وصل می شوند.
  3. سه لایه:از این نوع در مکان هایی استفاده می شود که دهانه اصلی که قصد برپایی اسپیس را دارید بزرگ باشد؛ زیرا اتصالات به شکلی طراحی می شود که از ریزش سازه جلوگیری کند.

مزایای اجاره اسپیس نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

اجاره اسپیس ها مزایای متعددی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم و در مورد هرکدام توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم.

کاهش هزینه

یکی از فاکتورهای مهم برای بسیاری از شرکت ها و برندها، مدیریت هزینه هاست. با اجاره استیج، میزان قابل توجهی از هزینه ها کاهش پیدا می کند؛ زیرا مجبور به پرداخت مبلغ خرید، نگهداری و حمل این سازه ها نیستند و در زمان نیاز با شرکت هایی که خدماتی در این زمینه ارائه می دهند، تماس گرفته و سازه موردنظر را تهیه می کنند.

انعطاف پذیری بیشتر

شرکت ها و برندها در نمایشگاه های مختلف شرکت می کنند و فضایی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، از نظر اندازه متفاوت است. با اجاره این سازه ها می توانید بسته به نیاز خود از شرکت ارائه دهنده خدمات درخواست کنید تا ابعاد و نوع مناسب برای محل مدنظر شما را ارسال کنند. درحالی که اگر قصد خرید اسپیس را داشته باشید مجبور به تهیه قطعات برای برپایی سازه در یک محیط جدید را دارید.

کیفیت بالا

شرکت های اجاره اسپیس به منظور جلب نظر مشتریان خود همواره تلاش می کنند سازه های باکیفیت و جدیدی را در اختیار آن ها قرار دهند؛ زیرا اگر مشتری از خدمات دریافتی راضی نباشد به سراغ رقبای آن ها خواهد رفت و درآمد آن ها کاهش پیدا می کند.

عدم نگرانی از بابت نگهداری سازه

با اجاره اسپیس شما دغدغه ای از بابت فضا و هزینه نگهداری این سازه ها نخواهید داشت و می توانید بودجه در نظر گرفته شده برای این کار را صرف هزینه تبلیغات کنید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجاره اسپیس در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به طورکلی عوامل متعددی روی هزینه های اجاره یک استیج تأثیرگذار است که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

قیمت اجاره اسپیس

  1. اندازه سازه:یکی از عوامل تأثیرگذار بر میزان هزینه، اندازه سازه موردنظر شماست. هرچه اسپیس بزرگ تر باشد هزینه اجاره و حمل ونقل آن افزایش پیدا می کند.
  2. مدت زمان:بازه زمانی که قصد حضور در یک نمایشگاه را دارید یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت است. هرچه حضور شما در یک محیط طولانی تر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  3. نوع و طرح اسپیسطرح و نوع اسپیسی که مدنظر شماست در میزان اجاره پرداختی تأثیر مستقیمی دارد. هرچه طرح خاص تر و منحصربه فردتر باشد، هزینه اجرا بیشتر می شود.
  4. موقعیت جغرافیایی:اگر محل برگزاری نمایشگاه در جایی دورافتاده باشد، هزینه حمل سازه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

نکات مهم اجاره اسپیس و نصب آن

اگر قصد برپایی و اجرای یک اسپیس زیبا و مقاوم در غرفه نمایشگاهی خود را دارید، بهتر است به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید. این کار هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و از بروز حوادث احتمالی به دلیل اجرای بد سازه جلوگیری می کند.

  1. قبل از نصب سازه، وزن آن را محاسبه و از اتصالات مناسب استفاده کنید.
  2. محل مناسبی برای نصب در نظر بگیرید تا غرفه شما در معرض دید باشد؛ اما برای مراجعه کننده مزاحمت ایجاد نکند.
  3. سازه را بر اساس فضایی که در اختیار دارید طراحی کنید.
  4. اسپیس را متناسب با نوع خدمات و محصولات انتخاب کنید.
  5. نمای بیرونی را به شکلی طراحی کنید که نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

جمع بندی

برپایی یک غرفه زیبا و مستحکم یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت ها و برندهای مختلفی است که قصد حضور در نمایشگاه ها را دارند. یکی از بهترین روش ها برای داشتن یک فضا با امکانات مناسب که نظر مخاطبان را به خود جلب کند، اجاره اسپیس فریم است؛ زیرا شما می توانید بسته به محیط و محصولاتی که ارائه می دهید سازه های بسیار زیبا و مقاومی طراحی کرده و نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.

منبع:www.spacesazan.com

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jyefxcVm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه