شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نماوا تماشای آنلاین فیلم و سریال

تماشای آنلاین فیلم و سریال یکی از پدیده هایی است که با پیشرفت فناوری و افزایش دسترسی به اینترنت، به شدت در حال گسترش است. با توجه به محدودیت های زمانی و مکانی که در پخش رسانه های سنتی وجود دارد، بسیاری از مردم به دنبال راه های جدیدی برای تفریح و سرگرمی هستند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال، به افراد امکان می دهد تا با دسترسی به فضای مجازی، به صورت آنلاین، به فیلم ها و سریال های مختلف دسترسی داشته باشند. این فضاهای آنلاین، بر اساس اشتراک گذاری محتوا، از نظر تفاوت در تعداد فیلم ها و سریال هایی که در آن ها قرار می گیرند، تفاوت دارند.

با وجود تفاوت های موجود در این فضاهای آنلاین، تماشای فیلم و سریال آنلاین با مزایای بسیاری همراه است. به عنوان مثال، این روش به افراد اجازه می دهد تا به راحتی و در هر زمانی که خواستند، به فیلم و سریال دسترسی داشته باشند. همچنین، امکان جستجوی فیلم و سریال های مورد علاقه، مشاهده نظرات و امتیازات دیگران در مورد آنها، و تنوع بیشتری از نظر ژانر و موضوعات فیلم و سریال، از دیگر مزایای تماشای آنلاین فیلم و سریال است.

یکی از پلتفرم های ایرانی که مختص تماشای آنلاین فیلم و سریال است، سایت نماواست. نماوا یکی از بهترین ها در زمینه فیلم و سریال است و با عضویت در آن می توانید به هزاران فیلم و سریال دسترسی کنید. همچنین شما می توانید با کد تخفیف نماوا، هزینه اشتراک کمتری پرداخت کنید. برای دریافت این کد تخفیف به شما پیشنهاد می کنیم از وارد سایت تخفیفان شوید و از خرید اشتراک با تخفیف لذت ببرید.

لیست فیلم های ایرانی نماوا

بهترین سریال های نماوا

  1. اکتور

یکی از سریال های پرمخاطب و پرطرفدار در حال پخش از نماوا، اکتور است. این سریال از سال 1401 پخش می شود و در سال 1402 همچنان طرفداران زیادی دارد. نوید محمدزاده و احمد مهران فر دو بازیگر برجسته این سریال هستند و داستان آن حول محور بازیگران تئاتر می گذرد.

سریال اکتور از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو روزهای پنجشنبه پخش می شود.

  1. مهمونی

برنامه مهمونی یکی از برنامه های محبوب با بازی عروسک های مختلف است که کارگردان آن ایرج طهماسبی است. این برنامه از نوروز سال گذشته در حال پخش است و فصل دوم آن از نوروز 1402 شروع شده است. برنامه مهمونی به صورت رایگان ست و نیازی نیست حتما برای تماشای آن اشتراک بخرید.

  1. سرگیجه

سریال سرگیجه یکی دیگر از سریال های پرطرفدار نماواست که از سال 1401 در حال پخش است. ژانر این سریال درام و رمزآلود است و داستان مثلث عشقی را به تصویر می کشد که در آن خیانت و قتل هم اتفاق می افتد. سریال سرگیجه هر دوشنبه پخش می شود.

  1. مترجم

سریال مترجم کمی پیچیده است و همین ممکن است باعث شود افراد کمتر به آن جذب شوند، با این وجود اگر داستان سریال را دنبال کنید و با آن درگیر شوید می توانید بیشتر از آن لذت ببرید. مترجم داستان فردی است که برای ترجمه پروژه می گیرد و در عین حال با معمای خانوادگی روبه رو می شود. این سریال شنبه ها از نماوا پخش می شود.

لیست فیلم های سینمایی در پردیس نماوا

جنگ جهانی سوم

  1. جنگ جهانی سوم

جنگ جهانی سوم فیلم سینمایی با کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی است که از ابتدای سال 1402 اکران شده است و در پردیس نماوا هم می توان آن را تماشا کرد. داستان این فیلم درباره مردی به نام شکیب است که کارگری می کند و همسر و پسرش را در اثر زلزله از دست داده است.

  1. تی تی

«تی تی» که یکی از بهترین فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۹ بود که از اواسط اسفند در پردیس اکران آنلاین دو پلتفرم نماوا و فیلیمو منتشر شده است. داستان این فیلم در مورد زنی است که در یکی از روستاهای شمال ایران زنی فقیر با مردی عیاش زندگی می کند. زن به خیال خودش اهل جادو است اما برای گذران زندگی رحم خود را به زوج های نابارور اجاره می دهد. در این میان آشنایی زن با فیزیکدانی که دنبال فرضیه ای درباره زندگی انسان ها است اتفاقات عجیبی را به وجود می آورد.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم لیست فیلم و سریال های ایرانی پرمخاطب و جذاب در سال 1402 را معرفی کنیم. این فیلم ها از نظر داستان و طراحی بهترین هستند و می توانید با دنبال کردن آن ها تفریح و سرگرمی عالی داشته باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9GfJt6a6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه