یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اسپیس فریم نمایشگاهی

10 ماه پیش ( 1402/4/1 )
 

اسپیس فریم نمایشگاهی

آیا تا کنون چیزی راجع به سازه ها، امکانات نمایشگاهی و کاربرد آن ها در معماری نوین شنیده اید؟ این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت غرفه سازی در برپایی نمایشگاه های مختلف، جان و قوت تازه ای گرفته است. بشر در عصر تکنولوژی امروز هیچ نگرانی بابت تولید تجهیزات پیشرفته و ارتقاء ویژگی های تجهیزات قدیمی ندارد. اسپیس فریم دقیقا یکی از این سازه هاست که می توان ساخت و اجرای آن را به عنوان یکی از شاخه های تخصصی معماری نوین مورد بررسی قرار داد. اسپیس ها سازه های بسیار کاربردی با ویژگی های ایده آل هستند که به عنوان داربست های نمایشگاهی، نیاز کاربران در حوزه غرفه سازی را مرتفع می سازند. آنچه در استفاده از اسپیس مورد توجه قرار می گیرد، شناخت ویژگی های این سازه، نحوه اجرا و استفاده از نوع مناسب آن در کاربری های مختلف است.

معرفی اسپیس فریم

احتمالا شما نیز اسپیس را به عنوان داربست نمایشگاهی می شناسید و با خصوصیات کلی آن آشنایی دارید. آنچه در معرفی این سازه معماری نوین مورد توجه قرار می گیرد، ویژگی های غیر قابل قیاس با داربست های قدیمی است. اسپیس ها سازه های فلزی بسیار سبک با اشکال هندسی مختلفی هستند که برای اجرای بناهای موقت تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. اجزای تشکیل دهنده این سازه ها، لوله های فلزی سبکی هستند که با بست و اتصالات مخصوص به یک دیگر متصل شده و امکان اجرای فرم های هندسی متنوعی را فراهم می سازند. مهم تر آن است که نیروی وارده توسط وزن سازه، بین تمامی فرم های هندسی تقسیم شده و به این ترتیب استحکام و ایمنی آن تأمین می شود. این داربست های نمایشگاهی نوین از زیبایی و جلوه بصری خاصی برخورداراند.

اسپیس فریم

کاربرد اسپیس

اسپیس ها از ویژگی های خاصی برخورداراند که استفاده از آن ها را برای اجرای غرفه های نمایشگاهی، نمایش بنرهای تبلیغاتی، اجرای استیج و سن، بیمارستان صحرایی و کاربردهای مختلفی از این قبیل امکان پذیر ساخته است. بیشترین کاربرد این فریم های هندسی در عرصه تبلیغات دیده می شود. کسب وکارهای مختلف می توانند با اجرای غرفه های نمایشگاهی زیبا و لاکچری و سایر ایده های خاص، تصویر قدرتمندی از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند. سازه اسپیس فریم در معماری نوین نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. انعطاف پذیری بالای این سازه، ویژگی مهمی است که به معماران فرصت می دهد، طرح های بسیار زیبا و متنوعی را ایجاد کرده و ایده های خود را عملی سازند.

مزایای اسپیس

انعطاف پذیری و تنوع بالا در اجرای این سازه ، کاربردهای مختلفی به آن بخشیده است. مونتاژ و دِمونتاژ این فریم ها بسیار راحت است و نصب آن سریع انجام می شود. شما می توانید در تمام شرایط آب و هوایی از این سازه های نمایشگاهی استفاده کنید. کیفیت بالای اجزای تشکیل دهنده، ساختار مهندسی شده و استاندارد اسپیس ها، از این سازه ها در برابر باد و سایر شرایط اقلیمی محافظت می کند. هرچند اسپیس به عنوان سازه موقت شناخته می شود؛ اما جالب است بدانید مقاومت و استحکام این فریم ها به قدری است که می توان از آن ها به عنوان سازه های دائمی نیز بهره برد. اجرای این سازه ها با احتساب هزینه حمل و نقل و نصب، بسیار مقرون به صرفه است.

شما می توانید از امکانات ویژه این سازه ها برای نورپردازی غرفه های نمایشگاهی و استیج ها و عبور امکانات برقی حرارتی برای تأمین گرمایش سالن های مختلف استفاده کنید. یکی از مزایای مهم در استفاده از اسپیس فریم ها، تناسب آن ها با محیط کاربری است. زیبایی بصری مهم ترین فاکتور بعد از کیفیت بالا و اجرای استاندارد این سازه هاست. کسب وکارهای مختلف می توانند با اجرای غرفه های نمایشگاهی در حجم های مختلف، حضور قدرتمندی در عرصه رقابت داشته باشند و با هزینه کم، تبلیغات گسترده ای را در راستای برندسازی انجام دهند. اسپیس ها بهترین انتخاب برای اجرای تبلیغات محیطی هستند.

اجاره اسپیس فریم

طراحی اسپیس

در بندهای قبل به امکان طراحی متنوع این سازه ها اشاره کردیم. همانطور که گفتیم این فریم ها در معماری نوین از اهمیت بسیاری برخورداراند. یکی از کاربردهای جالب اسپیس ها در حوزه طراحی و معماری، اجرای طاق رومی و طاق نصرت است. طاق رومی معمولا در مراسمات جشن نامزدی و عروسی در فضای باز کاربرد دارد. اجرای طاق نصرت نیز به عنوان سازه نمادین در مراسمات مختلف به خصوص جشن ها و اعیاد مذهبی استفاده می شود. تنوع بالا در اجرای این فرم های هندسی، امکان اجرای انواع طاق نصرت را فراهم ساخته است. پس از اجرای طاق نصرت و طاق رومی می توان آن را به شکل های مختلف تزیین کرد.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس فریم بهترین راهکار برای دسترسی به این سازه ها و استفاده از آن هاست. با توجه به اینکه معمولا کاربران از اسپیس ها برای سازه های موقت استفاده می کنند، اجاره این تجهیزات عاقلانه تر به نظر می رسد. شما می توانید با توجه به موقعیت اجرای غرفه یا استیج، حجم سازه را مشخص کرده و دقیقا بر اساس میزان نیاز کاربری خود، تجهیزات این سازه را اجاره کنید. در اجاره این سازه ها باید به چند نکته توجه کنید که به بررسی آن می پردازیم.

کیفیت اسپیس

قبل از هر چیزی باید به کیفیت اجزای تشکیل دهنده این فریم های هندسی توجه کنید. کیفیت لوله ها و بست و اتصالات در این سازه، کیفیت نهایی، استحکام و حتی زیبایی اسپیس فریم نمایشگاهی را تأمین می کند. برخی از افراد سودجو سعی می کنند که محصولات نامرغوب و غیر استاندارد خود را به بهانه قیمت ارزان تر، اجاره داده یا به فروش برسانند. از این رو توجه به کیفیت این تجهیزات در اجاره یا خرید آن ها بسیار مهم است.

قیمت اسپیس

همانطور که گفتیم، قیمت این تجهیزات نسبت به ویژگی ها و مزایایی که ارائه می دهند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است؛ اما نوسان قیمت در فروش و اجاره اسپیس ها سبب شده که قیمت آن ها نیز به عنوان یک فاکتور مهم، مورد توجه قرار گیرد. قیمت این فریم های هندسی با توجه به نوع آن ها، سایز و اندازه ای که برای اجرای غرفه یا استیج نیاز دارید، کیفیت اجزای تشکیل‎ دهنده آن، هزینه حمل و نقل و نصب مشخص می شود. به این ترتیب می توان گفت قیمت اسپیس ها به شرکتی که این سازه ها را از آن اجاره یا خرید می کنید، بستگی دارد.

اسپیس فریم نمایشگاهی

جمع بندی

در این مطلب راجع به اسپیس فریم نمایشگاهی صحبت کردیم و ضمن معرفی این سازه های معماری نوین، ویژگی ها، مزایا و کاربردهای آن را بررسی کردیم. اسپیس ها به عنوان سازه های موقت برای برپایی غرفه های نمایشگاهی، بنر تبلیغاتی، اجرای سن و استیج و کاربردهایی از این قبیل استفاده می شوند. این سازه ها در عین سبک بودن، بسیار محکم، مقاوم و البته زیبا هستند و استفاده از آن ها برای کاربردهای مختلف بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است. تنها کافی است در اجاره یا خرید اسپیس ها کمی دقت خرج دهید تا به بهره وری بهینه از این تجهیزات برسید.

منبع:www.spacesazan.com

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B3I5GP2c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه