یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اخبار استخدامی شرکت های خصوصی اصفهان 

جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد که نرخ بیکاری استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ به ۱۰.۷ درصد رسیده است و بیشترین سهم اشتغال در این استان به بخش خدمات با ۵۰ درصد می رسد. اما اصفهان در میان صنعتی ترین شهرهای ایران به شمار می آید و بسیاری از کسب وکارهای خصوصی در این استان مشغول به فعالیت هستند و میزان استخدام در این کسب وکارها در حد مطلوب است.

اخبار استخدامی در تیر ماه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بسیاری از شرکت های خصوصی اصفهان به دنبال جذب نیرو در گروه های شغلی و در مشاغل مختلف هستند و این می تواند خبری خوب برای کارجویانی باشد که در این شهر بزرگ ایران زندگی می کنند. آگهی های استخدامی شرکت های خصوصی در اصفهان در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده اند و می توانید آنها را از نظر نیازمندی ها و همچنین تعرفه حقوقی بررسی کنید و برای مناسب ترین گزینه ها رزومه ارسال کنید.

بررسی آگهی های استخدامی در اصفهان

بسیاری به دنبال این هستند که برای کار در اصفهان با حقوق بالا اقدام کنند و مهم ترین ویژگیِ یک شرکت خصوصی خوب برای آنها، میزان پرداختی است. با بررسی فرصت های شغلی شرکت های خصوصی در اصفهان، می توانید آگهی هایی را پیدا کنید که با این ویژگی همخوانی داشته باشند و حتی مزایای دیگری نیز برای کارمندان خود در نظر می گیرند.

برای مشاهده استخدامی های جدید در ایران تلنت می توانید به صفحه فرصت های شغلی در این سایت مراجعه کنید. در این صفحه می توانید شهر اصفهان را انتخاب کنید و تمام فرصت های شغلی این شهر را بررسی کنید. در ادامه برخی از فرصت های شغلی شرکت های خصوصی در اصفهان را نام خواهیم برد تا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ایران تلنت مراجعه و برای آنها رزومه ارسال کنید.

  • استخدام مهندس مکانیک: شرکت آبسان زلال خاورمیانه
  • استخدام نماینده علمی: شرکت کیمیا آرا
  • استخدام مدیر فروش و بازاریابی: شرکت ماهان لیزر ایرانیان
  • استخدام مهندس ابزاردقیق: شرکت آبسان زلال خاورمیانه
  • استخدامکارشناس منابع انسانی: شرکت آهن سجاد مهر سپاهان
  • استخداممدیر فروش ناحیه ـ عمده: شرکت زرین رویا
  • استخدامکارشناس فروش (تور داخلی): گروه سرمایه گذاری صنعتی معدنی کیمیا سپهر آذرخش
  • استخدامنماینده علمی: شرکت روژین فارمد
  • استخدام مدیر شعبه: گروه صنعتی صباح
  • استخدام کارشناس CRM: شرکت آهن سجاد مهر سپاهان
  • استخدام مدیر فروش: شرکت صبا ذوب سپاهان

این مواردی که نام بردیم، تنها بخشی از فرصت های شغلی ای است که در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده اند. آگهی های استخدامی اصفهان در سایت کاریابی ایران تلنت بسیار متنوع هستند و می توان فرصت های شغلی متنوعی را در صنایع مختلف در اصفهان پیدا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران تلنت مراجعه کنید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BKN0uflB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه