جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پروازهای ایران به ترکیه؛ از تهران به کدام شهرهای ترکیه پرواز است؟

 

تعداد پروازهای روزانه ایران به ترکیه بسیار زیاد بوده و در اکثر روزهای هفته در حال انجام است. مهم ترین پروازهای تهران به ترکیه به شهرهای استانبول، آنتالیا، آنکارا و ازمیر است که توسط شرکت های هواپیمایی متعدد خارجی و ایرانی فعال در این مسیر انجام می شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا لیست مهم ترین پروازهای ایران به ترکیه را برای خرید بلیط هواپیما بررسی کنیم.

 

لیست پروازهای ایران به ترکیه

 

 

لیست پروازهای ایران به شهرهای ترکیه

 

بیشتر پروازهای خارجی ایران از فرودگاه امام خمینی تهران و به مقصد ترکیه انجام می شود. برنامه پروازهای ایران به ترکیه را می توانید در سایت فرودگاه امام بر اساس زمان پرواز و نوع ایرلاین، مشاهده کنید. در ادامه جزییات بیشتری درباره هر یک از پروازهای تهران به ترکیه بررسی می کنیم.

 

پرواز تهران استانبول، مهم ترین پرواز ایران به ترکیه

 

پرواز «تهران-استانبول» یکی از پرفروش ترین بلیط های خارجی است که در تمام روزهای هفته امکان خرید آن وجود دارد. مقصد اکثر پروازهای مستقیم تهران به استانبول، فرودگاه استانبول بوده که در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. مقصد برخی پروازها نیز فرودگاه صبیحا گوکچن در قسمت آسیایی استانبول است. در هنگام خرید بلیط هواپیما تهران استانبول به این مورد نیز دقت کنید. اما برای سفر به استانبول به غیر از تهران از شهرهای دیگر نیز می توانید اقدام کنید که برخی از آنها را در ادامه نام برده ایم.

 

 

پروازهای تهران به آنتالیا به صورت غیرمستقیم و اکثرا توسط ایرلاین های خارجی انجام می شود.

 

 

پرواز تهران آنتالیا

 

پرواز «تهران-آنتالیا» بعد از استانبول در رده پرطرفدارترین پروازهای ایران به ترکیه است. متاسفانه به دلایلی پرواز مستقیم تهران به آنتالیا وجود ندارد و این پرواز توسط ایرلاین های خارجی و با چند توقف در فرودگاه های استانبول و آنکارا انجام می شود. برخی ازایرلاین های ایرانی نیز به صورت فصلی بلیط هواپیما تهران به آنتالیا را ارائه می دهند. برخی از ایرلاین های خارجی که پرواز غیر مستقیم از تهران به آنتالیا دارند عبارتند از:

  1. شرکت هواپیمایی پگاسوس
  2. شرکت هواپیمایی آنادولوجت
  3. شرکت هواپیمایی قطر ایرویز
  4. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

 

پرواز تهران آنکارا

 

از مهم ترین پروازهای خارجی، پرواز تهران به آنکارا است که تقریبا در تمامی روزهای هفته انجام می شود. مقصد پروازهای مستقیم تهران به آنکارا «فرودگاه اسن بوغا» در 28 کیلومتری آنکارا است. ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی پروازهای این مسیر را انجام می دهند که برخی از آنها عبارتند از:

  • ماهان
  • کاسپین
  • آنادولوجت
  • قشم ایر
  • ترکیش
  • پگاسوس
  • قطر ایرویز

 

قیمت پرواز تهران به آنکارا با توجه به ایرلاین های مختلف و کلاس پروازی متفاوت است. ارزان ترین بلیط تهران آنکارا نیز مربوط به شرکت هواپیمایی قشم ایر است.

 

پرواز تهران به آنکارا

 

 

پرواز تهران ازمیر

 

پرواز تهران ازمیر توسط ایرلاین های داخلی و خارجی انجام می شود. مقصد پروازهای تهران به ازمیر، فرودگاه «عدنان مندرس» بوده که در 18 کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است. برای خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر توجه داشته باشید که پروازهای این مسیر توسط ایرلاین های خارجی بدون بار بوده و اگرچمدان دارید بهتر است بلیط خود را از ایرلاین های ایرانی رزرو کنید.

 

  • ایرلاین های داخلی تهران-ازمیر: قشم ایر و کاسپین ایر
  • ایرلاین های خارجی تهران-ازمیر: ترکیش ایر، پگاسوس و آنادولوجت

 

چه شهرهایی به استانبول پرواز دارد؟

 

از آنجایی که استانبول محبوب ترین شهر ترکیه در میان ایرانیان است؛ علاوه بر پروازهای تهران استانبول، تعداد پروازهای روزانه به استانبول از شهرهای مختلف ایران نیز بسیار زیاد است. در ادامه فرودگاه هایی که پرواز مستقیم از ایران به استانبول دارند را بررسی کرده ایم.

 

پرواز تبریز استانبول

 

پروازهای این شهر از فرودگاه شهید مدنی در تبریز انجام می شود. با خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول، باید از «فرودگاه شهید مدنی تبریز» که از بزرگ ترین فرودگاه های شمال غرب ایران است؛ به استانبول پرواز کنید.

 

پرواز مشهد استانبول

 

 پروازهای استانبول از شهر مشهد، از «فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد» انجام می شود.

 

پرواز اصفهان استانبول

 

 پروازهای اصفهان به استانبول همه روزه از «فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان» انجام می شود.

 

پرواز شیراز استانبول

 

پروازهای شیراز به استانبول از چهارمین فرودگاه پرتردد ایران، «فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز» انجام می شود.

 

پرواز قشم استانبول

 

 «فرودگاه بین المللی قشم» با نام رسمی «دیرستان»، میزبان پروازهای مستقیم قشم به استانبول است.

 

پرواز ارومیه استانبول

 

 پرواز مستقیم ارومیه به استانبول از طریق «فرودگاه بین المللی شهید باکری» در ارومیه امکان پذیر است.

 

لیست پروازهای تهران به استانبول

 

برنامه پرواز مستقیم تهران استانبول در ایرلاین های مختلف

 

برخی از ایرلاین ها تمامی روزهای هفته و برخی دیگر روزهای خاصی از هفته را پرواز مستقیم از تهران به استانبول دارند. در ادامه جزییات پروازهای ایرلاین های مختلف به استانبول را شرح داده ایم.

 

1

هواپیمایی ماهان

تمامی روزهای هفته

2

 

هواپیمایی ایران ایر

 

دوشنبه، چهارشنبه و جمعه

3

 

هواپیمایی ایران ایرتور

 

یکشنبه، چهارشنبه و جمعه

4

هواپیمایی قشم ایر

 

دوشنبه و پنجشنبه

5

 

هواپیمایی معراج

 

چهارشنبه

 6

هواپیمایی آسمان

 

دوشنبه

7

 

هواپیمایی ترکیش

 

تمامی روزهای هفته

 8

هواپیمایی پگاسوس

 

دوشنبه، چهارشنبه و جمعه

 

 

 

 

شرکت هواپیمایی ماهان به کدام شهرهای ترکیه پرواز دارد؟

 

شرکت هواپیمایی ماهان از ایرلاین های محبوب ایرانی است که خدمات خوبی را در طول پرواز به مسافران ارائه می دهد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی در مسیرهای تهران به استانبول و مسیر تهران به آنکارا، پرواهای مستقیمی را به صورت روزانه دارد و مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما ماهان، اقدام به سفر کنند.

 

لیست پروازهای ایران به ترکیه

 

 

جمع بندی

 

در این مطلب سعی کردیم پروازهای تهران به شهرهای مهم ترکیه را بررسی کنیم و شما را با لیست پروازهای ایران به ترکیه آشنا کنیم. اگر شما هم قصد سفر به ترکیه را دارید؛ با خرید بلیط هواپیما از سامانه های معتبر فروش بلیط نظیر قاصدک24، سفر خود را شروع کنید.

سوالات متداول در مورد پروازهای ایران به ترکیه

 

  1. سفر به استانبول از کدام شهرهای ایران امکان پذیر است؟ برای سفر به استانبول می توانید از مبدا تهران، قشم، ارومیه، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد اقدام کنید.
  2. کدام شهرهای ترکیه از مبدا تهران پرواز دارند؟ مسیرهای هوایی تهران استانبول، تهران آنکارا، تهران آنتالیا و تهران ازمیر از خطوط هوایی مهم از مبدا تهران به ترکیه هستند.
  3. با ایرلاین ماهان به کدام شهرهای ترکیه می توان سفر کرد؟ شهرهای آنکارا و استانبول
برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WFpuCmo1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه