دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قبل از اقدام برای چاپ هولوگرام این سوالات را از خود بپرسید  

قبل از اقدام برای چاپ هولوگرام این سوالات را از خود بپرسید

آیا تاکنون جلوه خاص و رنگین کمانی هولوگرام ها، توجه شما را به خود جلب کرده است؟ آیا با کاربرد این برچسب های زیبا و جذاب آشنایی دارید؟ قبل از اینکه اقدام به چاپ هولوگرام نمایید، باید در خصوص ویژگی های این فناوری و همینطور بهترین مرکزی که برای چاپ آن پیشنهاد می شود بیشتر بدانید.

در این مقاله، برخی از رایج ترین سوالات شما عزیزان در مورد چاپ هولوگرام ها را پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام ها، برچسب هایی با طراحی خاص امنیتی هستند که به صورت یک نشانه تصویری دو یا سه بعدی به وسیله تکنولوژی هولوگرافی و با استفاده از لیزر ایجاد می شوند. این محصولات در بیشتر موارد، برای اهداف امنیتی و تأیید اصالت یک محصول به کار می روند اما کاربردهای غیر امنیتی نیز دارند.

ساخت برچسب هولوگرام به یک فرآیند بسیار فنی و دقیق نیاز دارد. برای این منظور، یک تصویر خاص کپی شده و با پرتو لیزر بر روی یک سطح خاص حک می شود. متن، عدد، عکس یا هر طرح دیگری را می توان به تصاویر هولوگرافیک تبدیل کرد. همچنین تصویر موردنظر به شکلی لایه بندی می شود که جلوه های مختلف دو بعدی و یا سه بعدی را ایجاد نماید.

سوالات قبل از چاپ هولوگرام

شرکت هایی که از هولوگرام امنیتی برای محصولات خود استفاده می کنند؛ به مشتریان خود این اطمینان را می دهند که محصول آنها قابل اعتماد و اصل است. اگر شما هم می خواهید مشتریان به محصولتان اعتماد کنند و تصویر خوبی از برند شما داشته باشند می توانید از این برچسب ها استفاده کنید. در ادامه به سوالاتی که معمولا قبل از سفارش هولوگرام ها پرسیده می شود پاسخ می دهیم:

چاپ هولوگرام به چه درد کسب و کار من می خورد؟

امروزه این برچسب به طور گسترده ای در کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت ها متوجه شده اند که این تکنیک چگونه می تواند به رشد برندشان به روش های مختلف کمک کند.

هولوگرام امنیتی

هولوگرام راه بسیار موثری برای احراز هویت، تبلیغ محصولات و جلوگیری از تقلب است؛ بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر مشاغل و برندهای مختلف از این برچسب ها استفاده می کنند اما سوالی که برای اکثر مشتریان به وجود می آید، این است که چاپ هولوگرام برای کسب و کار آنها چه فایده ای دارد؟ و آیا اصلا نیاز به آن دارند یا خیر؟

  • شما می توانید برند و لوگوی کسب و کار خود را به صورت یک هولوگرام به ثبت رسانده و از این نشان سفارشی به عنوان تبلیغ محصول و علامت اصالت محصولات خود استفاده کنید.
  • با کمک این برچسب ها (حتی نوع معمولی آنها) بسته بندی محصولات شما معتبرتر و پیشرفته تر به نظر می رسد.
  • از دیگر کاربردهای مهم این برچسب ها احراز هویت، جلوگیری از جعل و دیگر اهداف امنیتی است که اغلب برای محصولات پزشکی، مکمل ها، فناوری ها، نرم افزارها یا بلیط های ورزشی و کنسرت ها استفاده می شود.
  • هولوگرام ها برای بسته بندی ادکلن و عطرهای گران قیمت، لوازم آرایشی، محصولات زیبایی نظیر بوتاکس و ژل و سایر اقلام با ارزش کاربرد دارند.
  • از این برچسب ها برای محصولات فصلی یا محصولاتی با نسخه های محدود نظیر لباس و کفش های ورزشی ویژه، نسخه های کلکسیونی و غیره استفاده می شود.

بهترین نوع هولوگرام

بهترین نوع هولوگرام چیست؟

بهترین نوع هولوگرام معمولا بر اساس نیاز مشتریان متفاوت است اما به طور کلی این محصولات باید از ویژگی های زیر برخوردار باشند:

بهترین برچسب ها، هم از لحاظ امنیت هم از لحاظ زیبایی از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند. آنها قابلیت سفارشی سازی با ویژگی های امنیتی مخفی دارند. در ساخت برچسب هایی با خاصیت امنیتی بالا، باید از تجهیزاتی استفاده شود که امکان کپی یا جعل کردن آنها را به حداقل برساند. برای مثال تصاویر آنها باید عمق و اختلاف منظر را نشان دهد و به طور مداوم در زاویه های دید مختلف تغییر کند.

برای ساخت برچسب های باکیفیت بالا، باید از رنگ های روشن تری استفاده شود؛ زیرا رنگ های روشن تر برای ضبط مواد هولوگرافی بهتر ترکیب می شوند و جلوه رنگین کمانی بهتری به برچسب ها می بخشند.

هولوگرام ها باید از مواد اولیه باکیفیتی ساخته شوند که دوام آنها را تضمین می کند. با استانداردهای بالای ساخت، برچسب ها باید بادوام بوده و در برابر هر نوع سایش و پارگی مقاوم باشند. شما همچنین باید از کیفیت چسب و چاپ آنها اطمینان حاصل کنید.

هولوگرام امنیتی یا معمولی؟

برچسب های امنیتی مسلما دارای ویژگی های امنیتی هستند، آنها بیشتر اصالت برند شما را منعکس می کنند. از این نوع برچسب ها معمولا روی بسته بندی های محصولاتی اعم از داروها، لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور نرم افزارها، رایانه ها، موبایل ها یا موارد دیگری که ممکن است در معرض دستکاری یا تقلب قرار بگیرند، استفاده می شود. به این ترتیب هدف استفاده از چنین برچسب هایی ارائه یک لایه امنیتی اضافی تر برای اطمینان خاطر تولیدکننده و مشتریان است.

به عنوان مثال، برخی از هولوگرام ها را به شکلی طراحی می کنند که به فشار حساس باشد و چنانچه کسی سعی کند آنها را حذف کرده یا تغییر دهد، به راحتی و به وضوح آسیب دیده و این آسیب توسط مشتریان قابل تشخیص است. برچسب های دیگری نیز وجود دارند که در صورت حذف یا آسیب دیدگی، الگو یا کلمه کلیدی خاصی را آزاد می کنند تا فرد بتواند به راحتی متوجه دستکاری آنها شود.

اگر به هولوگرامی احتیاج دارید که به ویژگی های امنیتی نیاز داشته باشد باید از مدل های دو بعدی و سه بعدی استفاده کنید؛ در غیر این صورت می توانید برچسب های آماده و معمولی را به کار ببرید.

بهترین مرکز چاپ هولوگرام در ایران

چاپ هولوگرام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی اگر محصولی دارای برچسب هولوگرام باشد، مشتریان راحت تر می توانند اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهند؛ به عبارت دیگر این نوع برچسب از برند شما محافظت می کند اما اینها فقط بخشی از مزایای چاپ هولوگرام است! در اینجا به مزایای دیگر این برچسب ها اشاره می کنیم:

کیفیت بسته بندی محصول را افزایش می دهد:

چاپ هولوگرام بهترین راه برای ایجاد بسته بندی با کیفیت برای محصولات است؛ جلوه رنگین کمانی این برچسب ها تصویر منحصر به فرد و لوکسی از برند شما ارائه می دهد.

توجه مشتری را جلب می کند:

برچسب های هولوگرام نه تنها از نظر بصری قابل توجه به نظر می رسند؛ بلکه یک سیگنال یا پیام قوی را نیز به مشتریان ارسال می کنند و آن اهمیت دادن شما به کیفیت و اصالت محصولات است.

قابل کپی کردن نیست:

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تصاویر هولوگرافیک این است که امکان کپی کردن آنها وجود ندارد؛ مگر اینکه فردی تصویر اصلی را برای ایجاد آنها داشته باشد.

از تخلفات احتمالی جلوگیری می کند:

هولوگرام یک فناوری قابل اطمینان است که برای ایمن کردن موارد حساسی مانند برخی محصولات مرتبط با سلامتی و همینطور کارت های اعتباری و گواهینامه رانندگی استفاده می شود.

بهترین مرکز چاپ هولوگرام در ایران

برچسب های امنیتی معتبر باید توسط فناوری ها و تجهیزات حرفه ای تولید شوند که قادر است بسیاری از ویژگی های امنیتی را به آنها اضافه کند. این تجهیزات پیشرفته فقط در بهترین مراکز چاپ هولوگرام در ایران یافت می شوند. مجتمع چاپ سیناپکینگ، به عنوان بهترین مرکز برای چاپ هولوگرام در ایران به مشتریان کمک می کند تا باکیفیت ترین و مطمئن ترین برچسب های امنیتی را همراه با ویژگی های سفارشی برای کسب وکار خود ایجاد کنند.

سیناپکینگ به دلیل دانش و تجربه خود در زمینه طراحی و تولید انواع هولوگرام های سفارشی در این حوزه شناخته شده است. این مرکز علاوه بر چاپ این برچسب ها بهترین خدمات از جمله چاپ آفست، چاپ فاکتور، برچسب اموال، لیبل و هاردباکس را نیز به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

سفارش هولوگرام

هولوگرام ها بسیار متنوع بوده و به شکل گرد، مربع، بیضی، مستطیل یا هر شکل دیگری قابل سفارش هستند. شما می توانید این برچسب ها را مطابق با شکل، اندازه و تعداد دلخواهتان به شرکت سیناپکینگ سفارش دهید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در این مجموعه، هولوگرام های سفارشی با توجه به نیاز محصول شما قابل طراحی و چاپ هستند. ساختار سه بعدی و رنگین کمانی برچسب های ما توجه بینندگان را به خود جلب می کند.

همین امروز سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت ما ثبت کنید. ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده می کنیم. انواع هولوگرام قابل سفارش در این مجموعه عبارتند از:

  • هولوگرام عمومی یا آماده
  • هولوگرام دو بعدی
  • هولوگرام سه بعدی

سخن پایانی

بدون شک خطر جعل و کلاهبرداری همیشه برای کسب و کارها وجود دارد. افزودن هولوگرام به محصول شما راهی آسان و مطمئن جهت افزایش ارزش محصول و جلوگیری از هرگونه جعل است. شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از انواع برچسب های امنیتی یا معمولی را سفارش دهید.

اگر به دنبال هولوگرام با کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستید؛ کافی است همین الان سفارش خود را به صورت آنلاین در مجموعه سیناپکینگ ثبت کنید؛ کارشناسان ما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین هولوگرام به شما مشاوره رایگان می دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AdSqv638
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه