پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

11 ایده خط تولید با سرمایه ای اندک که شگفت زده می شوید

داشتن هوش مالی و شناسایی فرصت های ایده آل، دغدغه بیشتر کسانی است که قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند ولی تاکنون موفق به انجام آن نشده اند. عدم آشنایی با محیط بازار، سرمایه اندک، نداشتن اعتماد به نفس و از همه مهم تر ایده های جذاب، از دلایل عمده این موضوع هستند که باعث شده افراد در مسیر کسب درآمد از ایده های پولساز خود، مردد شوند. بر همین اساس در ادامه این مطلب قصد معرفی چند ایده ساده ولی کاربردی برای راه اندازی خط تولید شخصی برای را برای شما عزیزان داریم. لطفا همراه ما باشید.

چرا کسب و کار شخصی ؟!

ایده راه اندازی کسب و کار شخصی موضوع داغی است که شاید کمتر کسی به آن بی علاقه باشد. عملی کردن این ایده اما به سادگی گوش دادن چند جمله انگیزشی نیست و این کار مستلزم داشتن تخصص، روحیه بالا و یک فکر اقتصادی قوی است که توجه افراد مختلفی را به خود جذب کند. علاوه بر آن الزما هم به امکانات زیاد، زیربنا و کادر تخصصی گران قیمت در ابتدا نیاز نداشته باشد.

11 ایده خط تولید با سرمایه ای اندک

1.      فست فود سیار

استفاده از فست فود سیار به ویژه در مناطق پررفت و آمد شهر، به دلیل القای حس سادگی در عین چشم نواز بودن، مورد توجه بیشتر جوانانی است که علاقه به جمع شدن در محلی صمیمی و معاشرت و بگو بخند دارند. اولین و مهم ترین هزینه راه اندازی فست فود سیار مربوط به ون با غرفه بار جادار در کنار قهوه ساز، اجاق گاز و یخچال می شود. انعطاف پذیری در زمان، مکان و هزینه راه اندازی نسبتا پایین را می توان از شاخص ترین مزایای داشتن یک فست فود سیار عنوان کرد.

 

2.      تولید ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف به خاطر راحتی استفاده، بهداشتی بودن و تنوع طرح و رنگ این روزها فروش بالایی داشته و از گزینه های ایده ال سرمایه گذاری برای افراد تازه کار است. امکان پخش و مصرف این محصول خوشبختانه در تمام تمام شهرهای کشور وجود داشته و افراد در صورت علاقه مندی به راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف باید با نحوه کار دستگاه تزریق پلاستیک و ویژگی های موادی پلیمری و پلی اتیلن و... آشنایی لازم را پیدا کنند..

 

3.      تولید صابون گیاهی در منزل

ایران در حوزه گیاهان دارویی (که در ساخت صابون گیاهی کاربرد دارند) از غنا و تنوع خوبی برخوردار بوده و از طرفی همواره برای محصولات ارگانیک و طبیعی مانند صابون، تقاضای زیادی در کشور وجود دارد. از این هم که بگذریم در حال حاضر هیچ ممنوعیتی در رابطه با تولید و فروش صابون دست ساز وجود نداشته و بدون هیچ مشکلی می توان تولیدات خود را در فضای مجازی و عطاری ها به فروش رساند.

 

4.      گردآوری و فروش کتاب های صوتی

فروش پادکست و کتاب های صوتی مانند آموزش زبان و یا رمان ها و داستان های معروف، این روزها بازار کار وسیعی در ایران و حتی پلتفرم های خارجی عرضه محصولات فرهنگی دارد. برخورداری از دانش صداگذاری و یک گوینده در ابتدای کار تنها پیش نیازهای لازم ورود به این عرصه محسوب می شوند. در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توان فایل های خود را از جمله فایل ها و محتواهای صوتی را در آن ها آپلود کرده و به فروش رساند.

 

5.      پرورش ماهی های زینتی

پرورش و فروش ماهی زینتی برا آکواریوم منزل، مجموعه های تجاری، تفریحی و ... ایده پولسازی دیگری است که می توان آن را حتی با سرمایه پایین هم استارت زد. جالب است بدانید که حاشیه سود این ماهی ها نسبت به ماهی خوراکی چندین برابر بوده و وجود بیش از ۸۰ گونه از ماهیان بومی زینتی در کشور، فرصتی ایده آل را برای سرمایه گذاری در این حوزه را به وجود آورده است.

 

بیشتر بخوانید : پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه ای اندک

 

6.      خرید و فروش دامنه وبسایت

کسب درآمد با پیدا کردن و فروش دامنه های رند، ایده ای جالب و کم هزینه است. برای درک این موضوع شما بازار شماره های موبایل را در نظر بگیرید، که هر روز به تعداد متقضیان آن افزوده شده و برای شماره های رند، عموما مبالغ نجومی هم درخواست می شود. برای کسب درامد از این طریق میتوان دسته بندی مشاغل پردرآمد، تخصص ها و نام های تجاری مرتبط با آن ها را پیدا کرده و سپس برای هرکدام، دامنه ای رند و کوتاه حدس زد. با خرید این دامنه ها به ویژه از دامنه ir این امکان را خواهید داشت تا برای صاحبان برند، کارفرماها و ...به طور کلی تمام کسانی که می خواهند با این دامنه کسب و کار خودشان را نشان بدهند، مذاکره کرده و دامنه خود را با حاشیه سود قابل توجهی به فروش برسانید.

 

7.      تولید لیوان کاغذی

لیوان کاغذی این روزها در کنار سایر محصولات یک بار مصرف از تقاضایی بسیار بالایی برخوردار است. دستگاه و ماشین آلات لازم برای راه اندازی خط تولید این محصول شامل دو یا سه دستگاه تزریق و چاپ استروک شده و خوش بختانه نیازی هم به فضای خیلی بزرگ ندارد. سرطان زا نبودن لیوان های کاغذی دلیل دیگری است که این روزها باعث افزایش فروش این محصول نسبت به لیوان یک بار مصرف پلاستیکی شده است.

خط تولید تولید لیوان کاغذی

8.      تولید سنگ مصنوعی

در حال حاضر تولید سنگ مصنوعی صرفه اقتصادی زیادی داشته و بیشتر برای مصارفی مانند تزئین نمای ساختمان، آکواریوم، اکسسوری، سنگ پله، قرنیز، جدول و انواع کتیبه ها مطرح می شود مهمترین هزینه این کسب و کار مربوط به سفارش قالب و دستگاه میکسر سانتریفیوژ بوده و از انبوه سازان ساختمان، ادارات و شهرداری ها می توان به عنوان مشتریان بالقوه این محصولات نام برد.

 

9.      ساخت شمع های تزئینی

تولید شمع های تزئینی روشی آسان برای کسب درآمد در منزل است که با سرمایه اندک هم می توان آن را شروع کرد. فروشگاه های لوازم کادویی، تالارها و عطر فروشی از مشتریان اصلی این محصول به شمار می روند. برای شروع درآمدزایی از طریق ساخت شمع های تزئینی تنها به قالب، مقداری پارافین جامد یا مات و فیتیله شمع خواهد بود.

 

10. دوخت دستکش در منزل

برخلاف دستکش کارگری که به خاطر چند لایه بودن و میکس لایه نسوز با پارچه و پلاستیک، ایده به صرفه ای برای تولید در منزل بنظر نمی رسد، دوخت دستکش فوتر، پارچه ای، توری و … در منزل حاشیه سود بالایی برای تولیدکنندگان به همراه دارد. محصولاتی که افراد با صرف داشتن مواد اولیه ساده مثل پارچه و توری و آشنایی با الگوها می توانند برای دوخت شان در منزل، با چرخ خیاطی اقدام کنند.

 

11. تهیه پکیج های آموزشی

برای کسانی که پیش زمینه خوبی در دانشگاه و مهارت آموزی داشته باشند، همکاری در تولید و عرضه پکیج های آموزشی حوزه پرسودی می تواند باشد. در حال حاضر پلتفرم های مجازی زیادی مانند فیدیبو، فرادرس، کلیک سایت و .... با جذب همکار به عنوان مهارت آموز و تهیه پکیج های آموزشی آمادگی با افراد را دارند. کسب درآمد در این روش عموما به ازای فروش محصول و درصدی محاسبه می شود.

 

نتیجه گیری

داشتن درآمد از طریق راه اندازی کسب و کار شخصی در منزل رویای افراد زیادی است. در این مقاله به بررسی چند ایده پولساز در حوزه های گوناگون پرداختیم که انجام آن ها نیازی به مکان بزرگ، نیروی کار ماهر، سرمایه بالا و مجوزهای دست و پا گیر ندارد و حتی در منزل هم قابل اجرا هستند.

 

منبع : katanamrp.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/t63FlkGP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه