چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 15 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو نه تنها به حفاظت طولانی مدت از فضای داخلی وسیله نقلیه شما کمک می کند؛ بلکه محیطی بسیار لوکس و دلپذیر برای راننده و سرنشینان خودرو ایجاد می نماید. بنابراین وقتی می توانید با ویژگی های منحصر به فرد این کفپوش ها، تجربه رانندگی خود را بهبود ببخشید؛ چرا از آنها استفاده نکنید؟

فرقی ندارد خودروی شما چیست؛ این کفپوش ها برای همه مدل خودروها نظیر کوییک، پژو 206، دنا، کمری، سوناتا و غیره کارآمد هستند. اگر می خواهید بدانید چه مدل کفپوشی برای اتومبیل شما مناسب تر است، حتما این مطلب را دنبال کنید.

کفپوش خودرو چیست؟

کفپوش های خودرو، به صورت استاندارد برای پوشاندن کف اتاق خودرو طراحی و تولید شده اند. جدیدترین انواع آنها که در حال حاضر با نام کفپوش سه بعدی خودرو به فروش می رسد؛ هم از مواد مقاوم و با دوامی ساخته شده و هم از ظاهر لوکس و مجللی برخوردار است.

بسیاری از مردم فقط به راحتی و محافظت کفپوش های خودرو توجه دارند؛ در حالی که جدیدترین مدل های این محصولات می توانند در عین حال جلوه بسیار لوکس و مدرنی به فضای داخل اتومبیل ها ببخشند. بهترین کفپوش های اتومبیل معمولا مزایای کلیدی زیر را برای صاحبان خودرو به همراه دارند:

  • شما می توانید کفپوش خودرو را در اندازه و شکل سفارشی متناسب با خودروی خاص خود تهیه کنید، که به طور کامل فیت اتومبیل شما شده و هیچ قسمتی از کف ماشین را بدون پوشش رها نمی کند.
  • کفپوش سه بعدی خودرو در طرح ها، رنگ ها و بافت های مختلفی به فروش می رسد؛ بنابراین قطعا محصولات زیادی پیدا می کنید که با فضای داخلی خودروی شما با هر مدل و رنگی که می خواهید تطابق کامل پیدا کند.
  • این کفی ها به طور کامل به کف ماشین چسبیده و اصلا لغزنده نیستند و بیشترین راحتی را برای راننده و سرنشینان به خصوص زمان رانندگی درمسافت های طولانی فراهم می کنند.

چرا به کفپوش خودرو نیاز داریم؟

آیا می دانید کثیف ترین قسمت داخل ماشین شما کجاست؟ کف اتاق خودرو، زیرا هنگامی که سوار خودرو می شوید، تمام آلودگی ها و کثیفی ها از کفش شما روی کف خودرو منتقل می‎شود. بنابراین فرقی ندارد مدل خودروی شما چیست؛ هر نوع اتومبیلی که داشته باشید خواه ایرانی یا خارجی، جهت حفظ نظافت آن به کفپوش خودرو نیاز خواهید داشت.

با توجه به اهمیتی که مصرف کنندگان ایرانی برای مقوله پاکیزگی و نظافت قائل هستند؛ یکی از رایج ترین لوازم جانبی خودرو که در ایران خریداری می شود کفپوش های خودرو است. البته این محصول علاوه برا محافظت از کف خودرو و جلوگیری از کثیفی آن، ظاهر خودروی شما را نیز ارتقا می بخشد.

در حال حاضر طیف گسترده ای از کفپوش خودرو در بازار وجود دارد. برخی مصرف کنندگان ممکن است کفپوش های چرمی را ترجیج بدهند و برخی دیگر انواع مدل های لاستیکی، پارچه ای یا وینیلی را سفارش دهند. کفپوش سه بعدی چرمی یک انتخاب خاص برای مشتریانی است که به دنبال محصولی با بهترین کیفیت و بالاترین جلوه بصری هستند.

خرید کفپوش سه بعدی خودرو

خرید کفپوش برای این خودرو ها ضروری است

کفپوش های سه بعدی آخرین مد در دنیای تجهیزات جانبی خودروها محسوب می شوند که هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این محصولات به دلیل جلوه بصری خاص و کارایی بالایی که دارند در همه انواع مدل خودروها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای هر خودرو، الزامات فنی مربوط به مدل خودرو، اندازه اتاق خودرو و زیرپایی های صندلی های عقب و جلو در تولید این محصولات لحاظ شده است.

در فروشگاه اینترنتی کارمت التیمیت شما به راحتی می توانید انواع کفپوش خودروی چینی، کفپوش خودروی ژاپنی و کفپوش های سه بعدی ماشین های سایپا و ایران خودرو را خریداری کنید. در ادامه به معرفی برخی از انواع مدل خودرو که خرید کفپوش سه بعدی برای آنها توصیه می شود می پردازیم:

کوییک

کوییک یکی از جدیدترین محصولات سایپا است که به ویژه در میان جوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شما می توانید با استفاده از کفپوش سه بعدی خودرو مناسب کوییک، جلوه بصری بهتری به فضای داخلی این مدل ماشین ها ببخشید.

انتخاب طرح، رنگ و الگوی مناسب از کفی های سه بعدی، با کمک پوشش های محافظی که ارائه می دهند هم برای سرنشینان جذاب است و هم طول عمر ماشین شما را افزایش می دهد.

پژو 206

کفپوش سه بعدی مناسب پژو 206 از ماشین شما در برابر هر نوع کثیفی، گرد و غبار، آب و مواد شیمیایی محافظت می کند و کمک می کند تا اتومبیل شما فورا لوکس تر و باکلاس تر به نظر برسد. این کفپوش ها به راحتی در پرو 206 نصب می شوند و برای فضای داخلی آنها بسیار راحت و اسپرت هستند.

پژو 207

به جز پژو 206، پژو مدل 207 نیز به عنوان یکی از ماشین های اسپرت با کارایی بالا شناخته می شود که قطعا کفپوش سه بعدی خودرو به حفظ ظاهر آن در طولانی مدت کمک می کند.

جدیدترین مدل کفپوش سه بعدی خودرو که به طور اختصاصی برای کفپوش پژو 207 طراحی و تولید شده است تناسب دقیقی با کف این مدل پژو داشته و موجب آسایش بیشتر سرنشینان آن می شود.

دنا و دنا پلاس

اگر در حال حاضر از خودرو مدل دنا و یا دنا پلاس استفاده می کنید و به فکر ارتقاء فضای داخلی آن هستید، کفپوش سه بعدی خودرو می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. این کفپوش های زیبا و کاربردی، متناسب با هر مدل خودرویی ساخته شده اند تا همه صاحبان خودرو بتوانند از مزایای آنها بهره مند شوند.

محصولات ما در طرح های رنگی و سبک های دوختی متفاوتی عرضه شده اند که می توانند ماشین لوکس دنا را لوکس تر نشان دهند.

قیمت کفپوش سه بعدی خودرو

قیمت کفپوش خودرو

به طور کلی قیمت کفپوش خودرو به عوامل زیادی مانند مدل خودرو، ویژگی ها، وضعیت زیرلایه، متراژ کل و پیچیدگی طراحی و دوخت آن بستگی دارد. کیفیت و جنس کفپوش ها نیز دو عامل اصلی برای تعیین قیمت این محصولات هستند؛ چرا که تاثیر زیادی روی دوام و طول عمر و همینطور جلوه بصری آنها دارند.

قطعا هر چه برای ساخت این کفی ها از مواد اولیه مرغوب تر و طراحی پیچیده تری استفاده شده باشد، قیمت آنها نیز بالاتر می رود. با توجه به طیف گسترده ای از گزینه های کفپوش خودرو که هنگام انتخاب این محصول با آن مواجه می شوید؛ در وهله اول باید بررسی کنید که کدام ویژگی ها برای شما به عنوان صاحب خودرو مهم تر است.

به عبارت دیگر باید مزایای منحصر به فرد و نحوه عملکرد هر کدام از کفپوش ها را در نظر بگیرید؛ خواه کفی های لاستیکی باشند یا کفپوش های سه بعدی چرم. با این حال هر محصولی را که انتخاب می کنید باید کاملا مناسب مدل اتومبیل شما باشد تا حداکثر عملکرد مورد نظر را در اختیار شما قرار داده و در عین حال سلیقه و سبک شما را به نمایش بگذارد.

سخن پایانی

کفپوش های خودرو در اندازه ها و طرح های مختلف، متناسب برای طیف وسیعی از مدل های خودرو تولید می شوند. برای اطمینان از تناسب کامل و محافظت بهینه این محصولات، حتما مدلی را انتخاب کنید که به طور خاص برای وسیله نقلیه شما طراحی شده است.

در فروشگاه اینترنتی کارمت التیمیت، کفپوش های سه بعدی چرمی با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز ارائه می شوند. دوام طولانی، رنگ مقاوم و بوی خنثی مهم ترین ویژگی هایی هستند که در کفپوش های فروشگاه ما رعایت شده اند.

ما محصولات بسیار شیک و راحتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم تا مطابق با سلیقه آنها و نیاز هر مدل ماشین باشد. اگر به دنبال کفپوشی با قابلیت نصب آسان، تمیز کردن راحت و دوام بالا هستید؛ همین الان وارد وب سایت کارمت التیمیت شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z27jcjxD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه