پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 16 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست ؟

8 ماه پیش ( 1402/6/25 )
 

کاشت مو به روش SUPER FUE

کاشت مو کاربردی ترین روش برای درمان ریزش مو است که می تواند تراکم و خوش حالتی موها را به صورت طبیعی باز گرداند. کاشت مو با تکنیک های مختلفی انجام می شود و همواره پس از مدتی شاهد معرفی روش های جدیدی برای آن هستیم. تکنیک های جدیدتر اغلب به منظور کاهش عیوب روش های قدیمی تر و بهبود نتیجه عمل عرضه می شوند؛ به همین دلیل بسیاری از زیباجویان اصرار دارند که از بهترین روش کاشت مو بهره ببرند. در حال حاضر کاشت مو به روش SUPER FUE را می توان به عنوان جدیدترین روش کاشت مو معرفی کرد. در این تکنیک از تجهیزات و دستگاه های کاملا جدیدی استفاده می شود که می توانند بر نتیجه عمل تاثیرگذار باشند.

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

همانطور که از اسم آن مشخص است، کاشت مو به روش SUPER FUE شبیه به تکنیک FUE است اما فرایند آن و همچنین ابزارهای مورد استفاده ارتقا پیدا کرده اند. بنابراین در این تکنیک نیز شاهد برداشت فولیکولار یا واحدهای مجزای فولیکول ها خواهیم بود. این روش توانسته با پوشش دادن کامل عیوب تکنیک FUE به یک روش بهتر و کاربردی تر تبدیل شود. در این روش به دلیل استفاده از دستگاه های هوشمند و پیشرفته، احتمال آسیب به فولیکول های برداشته شده کاهش یافته و کیفیت کاشت مو افزایش می یابد.

علاوه بر این کاشت مو به روش SUPER FUE بیشترین تراکم را با حالت طبیعی ایجاد می کند و به دلیل ظاهر طبیعی که موها دارند نسبت به بسیاری از روش ها ارجحیت دارد. به کار بردن دستگاه های هوشمند و اتوماتیک در این روش باعث می شود احتمال خطای انسانی به طور قابل توجهی کاهش یافته و عوارض کاشت مو نیز به حداقل برسد.

کاندید مناسب کاشت مو

درست است که تکنیک SUPER FUE جدیدترین روش کاشت مو محسوب می شود و نسبت به روش های قدیمی ارتقا پیدا کرده است؛ اما نمی توان بهره مندی از آن را به تمام زیباجویان توصیه کرد و اساسا انتخاب روش کاشت مو بر اساس شرایط و نیازهای زیباجو صورت می گیرد. جدیدترین روش کاشت مو، لزوما به معنای بهترین روش نیست و هر روش برای طیف خاصی از زیباجویان مناسب است. معمولا کاشت مو با این تکنیک به افرادی با شرایط زیر توصیه می شود:

  • افرادی که دچار طاسی ژنتیکی شده اند
  • افرادی که به دلیل حوادث، سوختگی یا ضربه به سر دچار طاسی شده اند
  • افرادی که به دلایل مختلف پوست سر آنها سفت شده است و دیگر امکان استفاده از روش های قبلی برای آنها وجود ندارد
  • افرادی که در نتیجه شیمی درمانی بخشی از موهای خود را از دست داده اند
  • افرادی که تحت تاثیر ریزش موی هورمونی بخشی از موهای خود را از دست داده اند
  • افرادی که به دلیل کشش زیاد دچار طاسی کششی شده اند
  • افرادی که قبلا از روش دیگری استفاده کرده اند اما نتیجه مطلوبی دریافت نکرده اند

معمولا توصیه می شود افرادی که برای کاشت مو اقدام می کنند حداقل 25 یا حتی 30 سال داشته باشند؛ این تکنیک نیز از همین شرایط پیروی می کند.

کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل کاشت مو

همانطور که گفتیم کاشت مو به روش SUPER FUE یک تکنیک مدرن است که مثل سایر تکنیک های مدرن با برداشت فولیکولار انجام می شود. در ادامه با بررسی مراحل جدیدترین روش کاشت مو خواهیم دید که این روش بیشتر از نظر ابزارهای مورد استفاده و تکنیک های پیشرفته با روش های قبلی متفاوت است.

طراحی خط رویش لیزری

در اولین مرحله از کاشت مو SUPER FUE که به پزشک مراجعه می کنید، مثل هر تکنیک دیگری پزشک کار خود را با معاینات و بررسی شروع می کنید. در این مرحله وضعیت پوست از نظر کشسانی، خشکی، سطح چربی و همچنین وضعیت بانک مو بررسی می شود. همچنین با استفاده از اسکنرهای لیزری وسعت ناحیه طاسی سر و تعداد گرافت های مورد نیاز برای ایجاد بیشترین تراکم تخمین زده می شود. با توجه به تمام موارد از طراحی لیزری خط رویش مو استفاده می شود تا نتیجه عمل کاملا طبیعی باشد.

مزیت طراحی خط رویش لیزری این است که تمام فاکتورهای موثر بر طبیعی شدن نتیجه کاشت مو به طور دقیق بررسی می شود و سپس خط رویش مشخص می گردد. همچنین در این روش بهترین فولیکول ها برای استخراج انتخاب می شوند که باعث می شود نتایج عمل کاملا موفقیت آمیز باشد.

ضد عفونی و بی حس کردن پوست سر

در روز عمل لازم است یک سری اقدامات به منظور آمادگی بیشتر انجام شود. ابتدا مقداری خون از زیباجو گرفته می شود که به منظور جداسازی سلول های بنیادی مورد استفاده قرار می گیرد. سلول های بنیادی استخراج شده به منظور نگهداری فولیکول های زنده فرد کاربرد دارند. همچنین با استفاده از دستگاه DBD پلاسما پوست سر ضد عفونی می شود که منجر به از بین رفتن تمام میکروب های مضر می شود. در کاشت مو به روش SUPER FUE از روش خاصی به نام Needle less برای بی حسی استفاده می شود که بدون سوزن انجام شده و آسیبی به فولیکول ها وارد نمی کند.

برداشت فولیکول ها

مهم ترین تفاوت کاشت مو به روش SUPER FUE در مرحله برداشت آن است که با استفاده دستگاهی کاملا هوشمند انجام می شود. این دستگاه بهترین فولیکول ها را برای استخراج انتخاب کرده و آنها را در سلامت کامل برداشت می کند. کمترین میزان خونریزی، حداقل درد و 5 برابر سرعت نسبت به روش FUE از مزایای استفاده از این دستگاه است. بنابراین برداشت فولیکول ها دقیقا متناسب با خط رویش طراحی شده و تعداد گرافت های مورد نیاز صورت می گیرد.

نگهداری و آماده سازی فولیکول ها

در این مرحله فولیکول های برداشت شده بلافاصله داخل محلول خاصی از ترکیب سلول های بنیادی قرار گرفته و در دمای مناسب نگهداری می شوند. این محیط استریل بوده و باعث می شود فولیکول ها تا زمان پیوند آسیب نبینند. محلولی که از آن صحبت می کنیم حاوی موادی است که به تقویت فولیکول ها و زنده ماندن آنها در خارج از بدن کمک می کند و طول عمر آنها را افزایش می دهد.

پیوند گرافت ها

مرحله کاشت گرافت ها نیز مثل مراحل قبل با دقت بالا و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. در این مرحله با استفاده از دستگاه میکرو ایمپلنتر و با توجه به خط رویش لیزری ترسیم شده، گرافت ها در بهترین نقطه قرار می گیرند تا تراکم بالای موها را ایجاد کنند. دستگاه بدون خطای انسانی و با شکاف های یکنواخت گرافت ها را در عمق مناسب قرار می دهد تا احتمال آسیب به آنها به حداقل برسد.

استفاده از تکنولوژی هوشمند در کاشت مو به روش SUPER FUE باعث شده ظرافت و دقت کاشت مو افزایش یافته و فولیکول ها با بهترین زاویه استخراج یا کاشته شوند. به همین دلیل احتمال آسیب دیدن فولیکول ها به حداقل رسیده و کاشت مو کاملا موفقیت آمیز خواهد بود.

کلینیک خانه سفید

مزایای روش SUPER FUE

انجام کاشت مو به روش SUPER FUE مزایای زیادی برای زیباجو دارد که در ادامه به مهم ترین موارد آن اشاره می کنیم:

  • بی حسی بدون سوزن علاوه بر اینکه بدون درد است به فولیکول ها نیز آسیبی وارد نمی کند.
  • طراحی خط رویش لیزری باعث می شود خط رویش مو کاملا طبیعی به نظر برسد و تشخیص اینکه فرد کاشت مو انجام داده است دشوار باشد.
  • جای زخم و اسکار به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.
  • سرعت کاشت مو نسبت به سایر روش های مدرن بسیار بالاتر است
  • تراکم ایجاد شده در این روش بسیار بیشتر از روش FUE است.
  • با اسکنرهای مخصوص بهترین گرافت های چند تایی و با ریشه ضخیم برای استخراج انتخاب می شوند.
  • نتیجه کاشت مو در یک دوره 6 تا 9 ماهه و زودتر از سایر روش ها مشخص می شود
  • امکان برداشت فولیکول از بدن نیز وجود دارد
  • این روش در کاشت ابرو، ریش و سبیل نیز کاربرد دارد

اگرچه احتمال خطای انسانی در کاشت مو SUPER FUE کمتر است اما صفر نیست؛ بنابراین تبحر و مهارت پزشک در کاشت مو همچنان بر نتایج کاشت مو موثر است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KM48XLPF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه