یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برنامه ۳ روزه جذاب و هیجان انگیز برای سفر به کیش

از آنجایی که کشور ایران بیشتر برای گشت و گذار تاریخی و فرهنگی شناخته شده است کمتر کسی تصور می کند که ایران می تواند مقصدی فوق العاده برای لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات ساحلی باشد. جزایر واقع در خلیج فارس بهترین مثال برای این موضوع هستند که در بین آن ها جزیره کیش مجلل ترین ساحل ایران در منطقه آزاد تجاری است. کیش جزیره ای کوچک با مساحت ۹۱ کیلومتر مربع است که ترکیبی از مدرنیته و سنت های تاریخی و فرهنگی را همزمان به مسافران ارائه می دهد. مراکز خرید مدرن، سواحل زیبا، جاذبه های تاریخی متنوع و… تنها گوشه ای از زیبایی های این جزیره هستند و اگر بخواهید برای یک سفر چند روزه کوتاه به جزیره کیش برنامه ریزی کنید بدون شک در میان این همه تنوع سردرگم خواهید شد.

 

برای برنامه ریزی سفر کیش چه مقدماتی لازم است؟

برای سفر به هر جایی با هدف گردش و بازدید، لازم است تا لیستی از جاهای دیدنی که مد نظر دارید فراهم کنید و آن ها را در یک برنامه زمان بندی جای دهید. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین جاهای دیدنی کیش و تفریحات آن را برای یک سفر سه روزه خاطره انگیز به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری برای سفر به این جزیره برنامه ریزی کنید. اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کیش کار بعدی است که شما برای برنامه ریزی سفر به این جزیره باید انجام دهید و در نهایت با مقایسه قیمت ها در بازار خدمات سفر و گردشگری (سفرمارکت)، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه نیز می توانید از مطالب موجود در این مقاله کمک بگیرید تا هیچ لذتی را در سفر چند روزه خود به جزیره زیبای کیش از دست ندهید.

 

برنامه روز اول: گشت و گذار در سواحل کیش

روز اول سفر روزی پر از هیجان و انرژی برای مسافران است که با داشتن تفریحات جذاب و هیجان انگیز می تواند زیباترین خاطرات را برایشان به یادگار بگذارد. سفر به جزیره کیش با خرید بلیط هواپیما تهران کیش آغاز می شود و با تماشای سواحل نقره فام جزیره کیش ادامه پیدا می کند. برای لذت بردن از این سفر به هیچ عنوان گشت و گذار در سواحل دریایی کیش را دست کم نگیرید و حتما فرصت کافی را به آن اختصاص دهید. در ادامه برخی از تفریحاتی را که شما می توانید در اولین روز سفر به کیش تجربه کنید به شما معرفی می کنیم.

 

۱. پرواز در فراز خلیج فارس با فلای بورد

تصور کنید به وسیله فشار آب در ارتفاع ۱۲ متری از سطح دریا در حال پرواز هستید. این هیجان همان چیزی است که قرار است تجربه ورزش فلای بورد در سواحل کیش به شما هدیه کند. بدون شک این تجربه هیجان انگیز جزء فراموش نشدنی ترین تجربه های سفر به کیش برای شما خواهد بود.

 

۲. کاوش در عمق خلیج فارس با اسکوتر زیر دریایی

شما می توانید به وسیله این زیردریایی تک نفره جذاب به زیر دریای خلیج فارس سفر کنید و از نزدیک مرجان های دریایی، جانوران دریایی و دنیای موجودات زیر دریا را لمس کنید. این تجربه نیز بدون شک به خاطرات فراموش نشدنی شما از سفر پیوند می خورد.

تیوب سواری روی آب

۳. تجربه جذاب تیوب سواری روی آب

اگر می خواهید خاطرات تفریحات دریایی شما تکمیل شود توصیه می کنیم که تجربه تیوب سواری روی دریا را از دست ندهید. این تفریح یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات سواحل کیش است که هر کسی برای یک بار هم که شده باید آن را تجربه کند.

 

برنامه روز دوم: ماجراجویی تاریخی در جزیره کیش

اکثر افراد کیش را با دریا و ساحل و تفریحات آبی می شناسند اما خوب است بدانید که در این جزیره شگفت انگیز جاذبه های تاریخی فراوانی انتظار گردشگران را می کشند که هرکدام از آن ها به تنهایی سبب شگفتی برای مسافران خواهند بود. اگر قرار است یک سفر سه روزه به این جزیره داشته باشید حداقل یک روز از سفر خود را به تماشای این مکان های شگفت آور اختصاص دهید تا لذت سفر به جزیره زیبای کیش برایتان کامل شود. موارد زیر از جمله جاذبه های تاریخی هستند که در برنامه ریزی روزانه خود می توانید آن ها را در اولویت قرار دهید.

 

۱. شهر باستانی حریره

بازدید از شهر باستانی حریره از لذت بخش ترین تجربه های گردشگری تاریخی در سفر به جزیره کیش به شمار می رود. این شهر شگفت انگیز که قدمت آن به قرن ۴ هجری می رسد رموز زیادی را در خود پنهان کرده است که فقط علاقه مندان به تاریخ می توانند نهایت شگفتی آن را درک کنند. مجموعه ای از زیبایی، اکتشاف، تمدن و باستان شناسی در این شهر تاریخی انتظار بازدیدکنندگان را می کشند تا با جذابیت های خود آن ها را شگفت زده کنند.

شهر زیر زمینی کاریز

۲. شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز جزو آن دسته جاهای دیدنی کیش است که نه تنها در ایران بلکه در جهان بسیار معروف است و زمانی که نام جاذبه های تاریخی به میان می آید نام این شهر قدیمی شگفت انگیز همیشه در میان دیگر جاذبه ها خودنمایی می کند. بازدید از این شهر ۲۵۰۰ساله که در عمق ۱۶ متری زمین قرار دارد و سقف آن با مرجان های دریایی پوشیده شده است بدون شک برای شما تجربه ای فراموش نشدنی را رقم می زند.

 

برنامه روز سوم: پاساژ گردی و تجربه صرف غذا در رستوران های لاکچری

حیف است که به جزیره زیبای کیش سفر کنید و از مراکز خرید لوکس و رستوران های معروف این جزیره بی بهره بمانید. حتی اگر تنها برای تفریح به مسافرت رفته باشید و قصد خرید در جزیره را نداشته باشید باز هم به شما توصیه می کنیم که یک روز از سفر خود را به گشت و گذار در مکان های لوکس و مدرن کیش اختصاص دهید و لذت سفر خود را با ثبت این خاطرات فراموش نشدنی تکمیل کنید. در ادامه چند مورد از بهترین مراکز خرید و رستوران های لوکس و معروف جزیره کیش را به شما معرفی می کنیم.

 

۱. مرکز خرید دامون

این مرکز خرید جزء لوکس ترین مراکز خرید جزیره کیش است که تجربه خرید و گشت و گذار در آن همراه با صدای موسیقی پیانو بدون شک برایتان تجربه ای زیبا خواهد بود.

 

۲. بازار بزرگ مروارید

ساختمان مرکز خرید مروارید با الهام از تخت جمشید ساخته شده است و فضای بسیار جذاب و دلنشینی دارد. قیمت اجناس نیز در این مرکز نسبت به دیگر مراکز خرید در کیش مناسب تر هستند و برای خرید مقرون به صرفه می توانید روی آن حساب کنید.

 

۳. رستوران کوه نور

این رستوران یکی از لاکچری ترین رستوران های جزیره کیش است که با غذاهای جذاب و محیط متفاوتی که دارد در بین گردشگران جزیره کیش شهرت فراوانی پیدا کرده است. این جا می تواند نقطه مناسبی برای حسن ختام یک سفر سه روزه به کیش باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VNHaCGIR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه