شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کولر گازی پرتابل گری یکی از تجهیزات خوب و باکیفیت موجود در بازار است. این محصولات سرمایشی گرمایشی با امکانات متنوع خود محیط را به دمای مطلوب می رسانند. حمل و نقل و جابجایی این کولرها آسان است. کولرهای گازی برند گری در دو نوع سرمایشی و گرمایشی و فقط سرمایشی طراحی و تولید می شوند. نصب آسان، طراحی زیبا و داشتن فیلترهای بهداشتی نیز جزو ویژگی های این محصولات پرکاربرد است.

درباره ویژگی های کولر گازی پرتابل گری

 

کولر گازی پرتابل گری و طراحی ظاهری زیبای آن

کولر گازی پرتابل گری یکی از محصولات با طراحی زیبا و خوب کشور چین است. این محصولات به جهت اینکه قابلیت جابجایی دارند و به عنوان یکی از لوازم خانه و دکوراسیون محسوب می شود؛ نحوه طراحی ظاهری آنها با حساسیت زیادی صورت گرفته است. اغلب خریداران مشکل پسند از ظاهر کولرهای گازی سیار گری رضایت دارند.

امکانات متنوع کولرهای گازی پرتابل Gree

خرید کولر گازی پرتابل گری امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مردم نسبت به خرید این محصولات به جهت حمل و نقل آسان آنها تمایل زیادی نشان می دهند. کولرهای گازی سیار گری علاوه بر جابجایی آسان اغلب دارای قابلیت رطوبت زدایی هستند. با این قابلیت رطوبت هوا کاهش می یابد و تنفس برای افراد به خصوص بیماران تنفسی آسان تر می شود.

یکی دیگر از امکانات جذاب برخی از کولرهای گازی گری، فیلترهای بهداشتی قابل حمل آنها است. این فیلترها موجب جذب گردوغبار هوا می شوند و از ورود آلاینده ها به دستگاه تنفسی کاربران جلوگیری می کنند.

امکانات متنوع کولرهای گازی پرتابل گری

 

درباره موتور کولرهای گازی پرتابل گری

کولرهای گازی پرتابل گری اغلب دارای موتورهای پر قدرتی هستند. این محصولات موتورهای روتاری با طول عمر بالا دارند. کمپرسور برخی از مدل های کولر گازی گری با عملکرد دوگانه در تمام فصول هوای مطبوع بهاری را برای شما فراهم می آورند. کمپرسورهای سرمایشی این محصولات نیز در فصول گرم سال فضای اتاق مورد نظر شما را خنک می کنند. قدرت موتور برخی از مدل های کولر گازی سیار این برند به اندازه ای است که برای اتاق هایی با متراژ 20 متر نیز مناسب هستند. دوام کمپرسورهای کولر گازی گری نیز بالاست و سال های متمادی برای شما کار می کنند.

صدای کم کولرهای گازی پرتابل Gree

یکی دیگر از ویژگی های جذاب و محبوب کولر گازی پرتابل گری مربوط به صدای کم آن است؛ در صورتی که بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار صدای زیادی دارند. با خرید کولرهای گازی پرتابل گری می توانید در آرامش استراحت و مطالعه کنید و از هوای مطبوع و پاک لذت ببرید.

تولید صدای کم یک ویژگی فوق العاده در کولر گازی

 

درباره مصرف انرژی کولرهای گازی پرتابل گری

کولرهای گازی پرتابل گری موتورهای پرقدرت ولی کم مصرفی دارند. این تجهیزات مجهز به کمپرسورهای روتاری هستند. کمپرسورهای روتاری با وجود قدرت بالا ولی به علت سادگی نسبت به سایر کمپرسورها، انرژی کمتری مصرف می کنند. بنابراین می توان گفت کولرهای گازی سیار Gree کم مصرف هستند و به همین جهت طرفداران زیادی دارند.

صفحه های نمایش جذاب کولرهای گازی سیار Gree

برخی از مدل های کولر گازی سیار Gree مجهز به نمایشگرهای LED و ریموت کنترلی هستند. نمایشگرهای ال ای دی امکان مناسبی برای کاربران فراهم می کنند. با وجود صفحه های نمایش و ریموت کنترلی تنظیم دستگاه آسان و راحت است. کاربر کلیه تنظیمات را در این نمایشگرها مشاهده می کند و در صورت تمایل آنها را تغییر می دهد.

منوهای لمسی و کاربرد آسان آنها

یکی دیگر از امکانات خوب کولر گازی پرتابل گری مربوط به منو لمسی آن است. برخی از مدل های این دستگاه ها دارای منوهای لمسی هستند. منوهای لمسی در هنگام فقدان ریموت کنترلی نقش مهمی برای کاربر جهت تنظیم کردن دستگاه ایفا می کنند. در مواقعی که کولر گازی در مکانی دور از دسترس کنترل ریموت قرار دارد نیز منوهای لمسی مفید واقع می شوند.

اتصال به WiFi یک قابلیت عالی

امکان اتصال به وای فای یکی دیگر از قابلیت های کولر گازی پرتابل گری است. با این امکان می توانید گوشی همراه خود را از طریق اینترنت به کولر متصل کنید. با اتصال گوشی به کولر کلیه تنظیمات دستگاه از راه دور حتی خارج از اتاق بسیار آسان می شود.

 

نقش تایمر تنظیمات در کولر گازی پرتابل

تایمر تنظیمات 24 ساعته برخی از مدل های کولر گازی پرتابل گری یکی دیگر از امکانات و قابلیت های پرکاربرد این دستگاه ها است. با استفاده از این تایمر، کاربران می توانند زمان مورد نظر را برای کولر تنظیم کنند تا دستگاه در تایم مقرر خاموش شود. گزینه حالت خواب (Sleep Mode) نیز در این دستگاه ها تعبیه شده است که با آن می توانید زمان و دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. دستگاه تایم و دمای تنظیم شده را ثابت نگاه می دارد و به این طریق صدای دستگاه کم می شود. با وجود این ویژگی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و هزینه های مصرفی خانواده نیز کاهش می یابد.

تنظیم سرعت یک امکان خوب برای کولرهای گازی پرتابل گری

در برخی از مدل های کولر گازی سیار گری قابلیت تنظیم سرعت دستگاه نیز وجود دارد. با گزینه تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد می توان دمایی مناسب را برای مکان مورد نظر فراهم کرد تا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود. البته علاوه بر امکان فراهم کردن حالت های سه گانه، حالت های Cool, Heat, Fan و Dry نیز در این دستگاه ها قابل تنظیم است. با کمک تنظیمات سرعت دستگاه، تجربه هوای بسیار مطلوب برای کاربران امکان پذیر می شود.

مناسب برای کلیه شرایط آب و هوایی

شرکت گری با طراحی انواع مدل های کولر گازی پرتابل توانسته است توجه خریداران مختلف را در سراسر دنیا جلب کند. این تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با وجود طراحی های متنوع برای گرم ترین و سردترین نقاط و کلیه کلاس های آب و هوایی، مناسب هستند.

قیمت کولر گازی پرتابل

قیمت کولر گازی پرتابل گری بر اساس قدرت و امکانات آن تعیین می شود. برخی از این دستگاه ها فقط قابلیت سرمایشی دارند؛ ولی بعضی دیگر دارای هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی هستند. برخی از محصولات این برند دارای موتورهای پرقدرت و کلیه امکانات از قبیل: تایمر 24 ساعته، منوی لمسی، امکان تنظیم چند حالته سرعت، نمایشگر LED و ریموت کنترلی و فیلتر بهداشتی هستند و به همین جهت قیمت بالایی دارند. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد و مشخص برای این تجهیزات در نظر گرفت.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yvD4p1Ab
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه