دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یادگیری زبان انگلیسی با دوره های خودآموز یکی از راه های موثر و اقتصادی برای تقویت مهارت های زبانی است. با استفاده از این دوره ها، شما می توانید برنامه و سرعت خود را تعیین کنید و در هر زمان و مکانی که دوست دارید، زبان را تمرین کنید. البته برای موفقیت در این روش، نیاز به انگیزه، انضباط و پشتکار زیاد دارید. همچنین باید منابع مناسب و کارآمد را انتخاب کنید که با سطح و نیاز شما همخوانی داشته باشند. در ادامه قصد داریم بهترین دوره خودآموز زبان انگلیسی که مورد استقبال بسیاری از زبان آموزان قرار گرفته را به شما معرفی کنیم.

چرا دوره های خودآموز زبان سفیر مورد استقبال قرار گرفتند؟

یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی با دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM موسسه سفیر گفتمان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی توانید ساعت مشخصی از روز را به یادگیری زبان اختصاص دهید، بهترین راه بهره گیری از دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM موسسه سفیرگفتمان است. پکیج های آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی CTM بسته های آموزشی هستند که هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening, Reading, Writing و مهم تر از همه Speaking را از اولین قدم تا آخرین مرحله زبان، در خانه به شما آموزش می دهند. پکیج آموزش زبان CTM با بهره گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه ای، طرح درس های اصولی و تمرین های منظم، مسیری درست و اصولی را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده است. در طول مسیر یادگیری زبان از طریق این دوره خودآموز، دیگر جای هیچ نگرانی و دغدغه ای برای شما باقی نخواهد ماند.

استقبال گسترده از دوره خودآموز زبان انگلیسی موسسه سفیر!

مساله ای که باعث این حجم از استقبال و ثبت نام گسترده توسط افراد و شرکت های مختلف در دوره خودآموز CTM شده است، به کیفیت بالای آموزشی آن و بهره ‎گیری از بهترین اساتید موسسه سفیر گفتمان برمی گردد. این دوره بهترین روش برای تمامی کسانی است که می خواهند سطح زبان انگلیسی خود به ویژه مکالمه شان را تقویت کنند و یا پیش نیاز آمادگی آزمون های زبان همانند آیلتس و یا تافل را بگذرانند. تصورش را بکنید، یک دوره خودآموز زبان انگلیسی تمام عیار!

از جمله ویژگی های این دوره که زمان مطالعه را برای شما بهینه می کند، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • 30 ساعت ویدئو آموزشی بر اساس کتاب Touchstone و Viewpoint برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته
  • ویدئو آموزش واژگان و گرامر هر سطح بر اساس کتاب Oxford Word Skills و Oxford Practice Grammar
  • تمرین و تکرار مطالب از طریق تمرینات تعاملی به همراه پشتیبانی آموزشی رایگان و مستمر تا پایان دوره
  • یک داستان یا رمان انگلیسی مناسب سطح با فایل صوتی برای بهبود مهارت خواندن (Reading) و شنیدن (Listening)
  • تصحیح 3 متن Writing در طول دوره
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان با برنامه درسی منحصر به فرد برای تقویت مهارت گفتاری (Speaking) و رفع اشکال
  • امکان شرکت در دو رویداد آنلاین زبان رایگان در طول دوره برای تقویت مهارت گفتاری (Speaking)
  • پشتیبانی و دسترسی به محتوای کامل دوره تا 180 روز پس از خرید و شرکت در آزمون جامع و ارزیابی آموزشی در انتهای دوره
  • صدور مدرک معتبر با مهر دانشگاه بلومزبری لندن و موسسه زبان سفیرگفتمان

یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی با دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM موسسه سفیر گفتمان

ثبت نام دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM

از آنجاییکه دوره خودآموز CTM کاربردی، بروز و جامع است و دسترسی به محتوای آن به سادگی صورت می پذیرد، هر فرد و یا سازمان می تواند از طریق آن زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد. CTM بهترین دوره زبان برای شرکت ها و افراد مختلف به حساب می آید و با تهیه آن می توانید خیالتان را از بابت یادگیری زبان راحت کنید. علاوه بر این، اگر از سطح زبان خود مطمعن نیستید، کافیست فرم تعیین سطح زبان را پر کنید تا کارشناسان آموزش موسسه سفیر با شما تماس گرفته و مشاوره آموزشی و تعیین سطح رایگان در اختیار شما قرار دهند. دسترسی به تمامی دوره ها و فرم تعیین سطح رایگان، از طریق سایت study.safirmall.com صورت می پذیرد.

یادگیری زبان از طریق دوره خودآموز زبان CTM سفیر، علاوه بر اینکه به تقویت و پیشرفت زبان شما منجر می شود، یک راه بسیار سریع برای افزایش تمرکز در مسیر یادگیری زبان از طریق برنامه ریزی منظم خود به حساب می آید. پس اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید ولی نمی توانید در کلاس شرکت کنید، همین حالا وقت ثبت نام در این پکیج خودآموز است. برای تهیه پکیج خودآموز CTM کافیست به سایت study.safirmall.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02174056000 تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/djSdUloY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه