پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین گیربکس اتوماتیک چینی

بهترین گیربکس اتوماتیک چینی

بهترین گیربکس های اتوماتیک چینی کدام هستند؟ انواع گیربکس های اتومات ماشین های چینی چیست؟ چه نوع گیربکس های اتومات چینی در بازار ایران وجود دارد؟ اینها برخی از سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.

انواع خودرو اتومات چینی در سال های اخیر محبوبیت بالایی یافته اند. در واقع اتومات بودن یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که کاربران را به سمت خودروهای دنده اتومات می کشاند. به طبع در پاره ای از موارد امکان خراب شدن گیربکس این اتوموبیل ها نیز وجود دارد و در این شرایط باید به دنبال تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک باشید.

گیربکس هایی که در شرکت های خودروسازی استفاده میشود دارای مدل های گوناگونی هستند. از بین این گیربکس ها می توانیم به مواردی همچون گیبرکس سی وی تی، گیربکس ای ام تی، گیربکس دی سی تی و گیربکس ای تی اشاره کنیم. چنانچه در این رابطه کنجکاو هستید، توصیه می کنیم که ادامه متن را به هیچ وجه از دست ندهید.

 گیربکس ماشین های چینی

گیربکس اتوماتیک چینی نیز مانند هر گیربکس دیگری وظیفه دارد تا میزان نیروی ارائه شده توسط موتور را به بهترین شکل ممکن کنترل کند. داشتن یک گیربکس مناسب و کاربردی که در محیط های مختلف عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد از جمله مواردی به شمار می آيد که تمامی رانندگان حرفه ای باید به آن توجه داشته باشند.

هر برند تولید کننده خودرو بر حسب مدل و همچنین نیازهای خود نسبت به استفاده از یک مدل گیربکس اقدام می کند. به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که کیفیت کلی این محصولات با یکدیگر یکسان باشد. شناخت مدل های مختلف گیربکس اتومات چینی به همین دلیل بسیار مهم است.

گیربکس CVT

گیربکس CVT

یکی از پرکاربردترین انواع گیربکس اتوماتیک چینی که باید حتماً از آن یاد کنیم، گیربکس سی وی تی است. امروزه در بسیاری از خودروهای چینی از همین گیربکس استفاده می شود. دلیل این امر را می توان به قیمت مناسب و همچنین سیستم انتقال قدرت خاص آن عنوان کرد.

در گیربکس های cvt از چرخ دنده های خورشیدی یا سان استفاده می شود. این چرخ دهنده ها به نحوی در کنار هم قرار می گیرند که علمکرد کلی اتومبیل را بهبود ببخشند و فرایند تعویض دنده ها را راحت تر کنند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد گیربکس سی وی تی باید به آن اشاره کنیم، کاهش میزان مصرف سوخت است.

این امر به دلیل سیستم خاص گیربکسCVT و همچنین نسبت دور بدون محدودیت در آن است. گیربکس های سی وی تی اگرچه دارای دوام نسبتاً خوبی هستند، اما در هر صورت ممکن است با مشکلاتی روبه رو شوند و در نتیجه نیاز به تعویض کامل آن ها وجود داشته باشد. اگر مراقبت مناسبی از این گیربکس ها انجام بگیرد، می توان انتظار داشت که کاربران با ایرادات خاصی مواجه نشوند. 

با مشاهده هر گونه ایرادی در این نوع گیربکس ها میتوانید به تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس مراجعه کنید. تعمیرگاه تک گیربکس عیب یابی گیربکس های cvt را به صورت حرفه ای و رایگان انجام میدهد. همچنین تعمیر گیربکس ام جی و دیگر جعبه دنده های اتومات در تک گیربکس با ضمانت انجام میشود.

گیربکس AT

گیربکس AT

گیربکس اتوماتیک چینی AT در زمره پرکاربردترین گیربکس موجود در ایران قرار می گیرد. گیربکس های ای تی حساسیت بالایی به روغن کاری دارند و به همین دلیل باید همواره روغن آن ها مورد بررسی قرار بگیرد. گیربکس های ای تی در برخی از موارد با افزایش دما روبه رو خواهند شد.

گیربکس های ای تی دارای ساختار نسبتاً پیچیده تری نسبت به سایر گیربکس های اتوماتیک موجود در بازار است. این بدان معناست که در صورت خرابی، لازم است که در اسرع وقت تعمیر و یا تعویض شوند. علاوه بر خودروهای چینی، در برخی از خودروهای اروپایی نیز همین نوع گیربکس وجود دارد.

تعمیر گیربکس بسترن نیز به دلیل پیچیدگی قطعات داخلی آن نیازمند تعمیرکاران ماهر و باتجربه است. در صورت نداشتن تجربه و دانش بالا نسبت به گیربکس های اتومات ممکن است مشکلات این نوع گیربکس ها چندین برابر افزایش یابد و هزینه های شما را افزایش دهد.

گیربکس AMT

جعبه دنده اتوماتیک ای ام تی، یکی دیگر از گیربکس های اتومات است که در ماشین های چینی استفاده میشود. گیربکس هایAMT از جمله گیربکس های شناخته شده در کشور ما محسوب می شوند. این نوع گیربکس ماشین اتومات چینی در واقع همان گیربکس دستی به شمار می رود که به صورت اتومات در آمده است.

از گیربکس های ای ام تی در خودروهای با قیمت پایین و یا اقتصادی چینی استفاده می شود. نکته مثبت در مورد گیربکس های AMT آن است که تعمیر کردن آن ها چندان هزینه بر نیست. گیربکس های ای ام تی باید به شکل دقیق و مناسبی نصب شوند تا بتوان انتظار عملکرد صحیحی از آن ها داشت. گیربکس های ای ام تی شاید به اندازه سایر گیربکس های اتومات پیچیده نباشند، اما عملکرد و کارکرد خوبی دارند.

گیربکس DCT

گیربکس اتوماتیک چینی از نوع DCT از نظر کاربران بسیار زیادی به عنوان بهترین گیربکس موجود در بازار شناخته می شود. گیربکس های دی سی تی یک نوع گیربکس نیمه اتومات محسوب می شوند. در واقع اگر قصد دارید در یک گیربکس هم ویژگی های مربوط به گیربکس های اتومات و هم ویژگي های مربوط به گیربکس های دستی را مشاهده کنید، باید گیربکس دی سی تی را در نظر داشته باشید.

گیربکس های دی سی تی چندان در بازار رایج نیستند و به همین دلیل شاید برخی از شما حتی نام آن ها را نشنیده باشید. گیربکس های DCT نیز باید توسط متخصصان ویژه و حرفه ای نصب شوند تا بتوان انتظار داشت که نتیجه نهایی، قابل قبول باشد. قیمت گیربکس های دی سی تی کاملاً متغیر است. انواع گیربکس های DCT در تعمیرگاه تک گیربکس موجود میباشد و در صورت تهیه از این مجموعه توسط تعمیرکاران حرفه ای تعویض و نصب میشود.

بهترین گیربکس ماشین های چینی

خرید یک گیربکس اتوماتیک چینی نیازمند دقت فراوان است. قاعدتاً بسیاری از کاربران به دنبال تهیه بهترین نمونه از گیربکس اتومات چینی هستند. گیربکسی که هم دوام بالایی داشته باشد و هم بتواند نیاز کلی آن ها را به شکل بی نظیری برطرف کند.

به منظور خرید یک گیربکس عالی باید حتماً به سراغ فروشندگانی بروید که در این زمینه تجربه کافی دارند. گیربکس بخش مهمی از خودروی شما محسوب می شود و به همین دلیل نباید به هیچ وجه آن را نادیده بگیرید. در واقع کوچک ترین اختلالی در عملکرد این بخش، عملاً اتوموبیل شما را از کار می اندازد.

بهترین گیربکس های اتومات چینی شاید از نظر قیمت کمی فراتر از حد انتظار شما باشند، اما تنها در صورت تهیه این محصولات است که می توانید با خیال راحت از اتومبیل خود استفاده کنید. خرید گیربکس های اتوماتیک نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و پیدا کردن گیربکس های اورجینال و با کیفیت کار بسیار سخت و دشواری است.

در صورتی که نیازمند تهیه بهترین گیربکس برای ماشین چینی خود هستید، حتماً با کارشناسان تعمیرگاه تک گیربکس در تماس باشید. مفتخریم تا شما عزیزان را به نحو احسن در این زمینه یاری کنیم. 

منبع: takgearbox.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9JRgpxaj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
عسل :
1 ماه پیش
سلام سال نو مبارک گیربکس های دستی رو هم میشه اتوماتیک کرد؟ اگر اتوماتیک بشن جواب میدن؟ اذیت نمیکنن
مهرسا بیاتی :
3 هفته پیش
سلام وقت شما بخیر.بله بعضی خودروها مانند پژو پارس را میشه کرد. من خودم یک سال پیش همین کار رو انجام دادم.اول اینکه هزینه زیادی داره، دوم اینکه جالب از کار در نمیاد
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه