شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش قطعات بدنه خودرو تارا

خودرو تارا یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران خودرو است که در سال 1401 به بازار عرضه شد. این خودرو از طراحی زیبا و مدرن و امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی برخوردار است. قطعات بدنه خودرو تارا از اهمیت زیادی برخوردار هستند و نقش مهمی در زیبایی و ایمنی خودرو ایفا می کنند. این قطعات در معرض ضربات و آسیب های مختلف قرار می گیرند و در صورت آسیب دیدن قطعات بدنه خودرو تارا، ظاهر خودرو آسیب می بیند و ایمنی خودرو نیز کاهش می یابد. بنابراین، تعویض قطعات بدنه آسیب دیده خودرو تارا ضروری است. فروش قطعات بدنه خودرو تارا یکی از کسب و کارهای پر رونق در کشور است. این قطعات در انواع برندها و کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند.

فروش قطعات بدنه تارا اصلی در فروشگاه پارس قطعه

قطعات بدنه خودرو تارا

قطعات بدنه خودرو تارا شامل موارد زیر است:

چراغ جلو و عقب: چراغ های جلو و عقب تارا از نوع LED هستند و ظاهری زیبا و مدرن به خودرو می بخشند.

در های جلو و عقب: در های جلو و عقب تارا از جنس فلز هستند و استحکام بالایی دارند.

سپر جلو و عقب: سپر های جلو و عقب تارا از جنس پلاستیک فشرده هستند و در برابر ضربه مقاوم هستند.

گلگیر های جلو و عقب: گلگیر های جلو و عقب تارا از جنس فلز هستند و از خودرو در برابر آسیب های ناشی از سنگ و آوار محافظت می کنند.

در صندوق عقب: در صندوق عقب تارا از جنس فلز است و فضای بار خودرو را افزایش می دهد.

این قطعات در انواع برندها و کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند. قیمت قطعات بدنه تارا بسته به نوع برند، کیفیت و شرایط بازار متفاوت است.

ویژگی های قطعات بدنه تارا

قطعات بدنه تارا از لحاظ کیفیت و ایمنی بسیار پیشرفته هستند. این قطعات مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند و از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. این قطعات همچنین از لحاظ طراحی نیز بسیار زیبا و مدرن هستند. این قطعات ظاهری زیبا و جذاب به خودرو تارا می بخشند. خودرو تارا یک خودروی جدید است و به همین دلیل قطعات بدنه آن کمیاب است. این امر باعث شده است که قیمت قطعات بدنه تارا نسبت به سایر خودروها بالاتر باشد.

فروش قطعات بدنه خودرو تارا

اتاق خودرو تارا

اتاق خودرو تارا از جنس فولاد با استحکام بالا ساخته شده است. این اتاق از لحاظ طراحی و ایمنی بسیار پیشرفته است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. اتاق خودرو تارا دارای ویژگی های زیر است:

استحکام بالا: اتاق خودرو تارا از فولاد با استحکام بالا ساخته شده است که در برابر ضربات و آسیب های مختلف مقاوم است.

ایمنی بالا: اتاق خودرو تارا مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و از سرنشینان خودرو در برابر تصادفات محافظت می کند.

طراحی زیبا: اتاق خودرو تارا از لحاظ طراحی بسیار زیبا و مدرن است.

اتاق خودرو تارا یک قطعه مهم و حیاتی است که باید از لحاظ ایمنی و کیفیت بسیار بالا باشد. به همین دلیل، برای تهیه اتاق خودرو تارا باید از مجوزهای لازم برخوردار باشید. پارس قطعه برای تهیه اتاق خودرو تارا از مجوزهای لازم برخوردار است. این فروشگاه اتاق خودرو تارا را به صورت قانونی و با ضمانت اصالت و کیفیت عرضه می کند.

فروش قطعات بدنه تارا در پارس قطعه

پارس قطعه یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ایران است. این فروشگاه به فروش قطعات بدنه و اتاق خودرو تارا نیز می پردازد. پارس قطعه برای فروش قطعات بدنه تارا از روش های مختلفی استفاده می کند. این فروشگاه قطعات بدنه تارا را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند.همچنین برای فروش قطعات بدنه تارا از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده می کند. و این قطعات را با ضمانت اصالت و کیفیت عرضه می کند. پارس قطعه برای فروش قطعات بدنه تارا از روش های مختلفی برای ارسال کالا استفاده می کند. همچنین این فروشگاه قطعات بدنه تارا را در سریعترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. پارس قطعه در تصادفات نیز به کمک مالکان خودرو تارا می آید. این فروشگاه قطعات بدنه تارا را به صورت فوری و با قیمت مناسب به مالکان خودرو تارا ارائه می دهد. فروشگاه اینترنتی پارس قطعه با تامین قطعات بدنه تارا از منابع معتبر، به کمک مالکان خودرو تارا می آید. با توجه به موارد ذکر شده، پارس قطعه یک گزینه مناسب برای خرید قطعات بدنه و اتاق خودرو تارا است. این فروشگاه قطعات بدنه تارا را با قیمت مناسب و در سریعترین زمان ممکن به مالکان خودرو تارا ارائه می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KyfCPl6X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه