سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تین نیوز، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از تصویب آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی در راستای توسعه اقتصاد دریا خبر داد و گفت: این آیین نامه، فصل جدیدی در فضای جدید کسب و کار دریا محور رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلیل اسلامی ضمن اعلام تصویب آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی در راستای توسعه دریا محور و سواحل، افزود: بازنگری آیین نامه های سال ۱۳۶۵ و ۱۳۸۳ و ۱۳۹۰ با ۱۲ زمینه فعالیت پس از ۳۵ سال در دستور کار قرار گرفت که نهایتا آیین نامه جدید با ۳۱ زمینه فعالیت تدوین شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اهداف تبیین شده در این آیین نامه را همسو با اولویت های سیاست های کلی توسعه دریا محور عنوان کرد. 

وی گفت: سیاست گذاری یکپارچه امور دریایی برای احراز جایگاه شایسته جهانی و رتبه اول در منطقه، توسعه فعالیت های اقتصادی دریا محور، تسهیل و توسعه سرمایه گذاری در زیرساخت های لازم نرم افزاری و سخت افزاری، تأمین و ارتقا سرمایه انسانی و مدیریت متعهد و کارآمد، افزایش سهم کشور در حمل ونقل دریایی و ترانزیت با ایجاد و تقویت شبکه حمل ونقل ترکیبی و حمایت از فعالان اقتصادی در این حوزه است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: این آیین نامه، فصل جدیدی در فضای جدید کسب و کار دریا محور رقم خواهد زد.

بنا بر این گزارش سازمان بنادر و دریانوردی به گفته اسلامی، اصلاح ساختار و فرآیندها با رویکرد تسهیل گری و جلوگیری از انحصار، توسعه فضای کسب وکار تخصصی، شفاف سازی مقررات اعطای مجوز در جهت برخورداری از فرصت های برابر و ایجاد رقابت، دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای منطقه با توسعه خدمات مکمل حمل ونقل دریایی، تفکیک تخصصی مجوزها به لحاظ ارتقای ایمنی در انجام عملیات و افزایش کیفیت خدمات و اشتغال زایی با استفاده از سرمایه انسانی متخصص در جهت تأسیس شرکت های بندری و دریایی دانش بنیان از دیگر اهداف مهم این آیین نامه به شمار می رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NTFH2WX0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه