دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ایران کمپانی ویژه کسب و کار های ایران راه اندازی شد.

شناسایی و توصیه شده در بزرگترین پایگاه اینترنتی کسب و کارهای کشور

ایران کمپانی چیست؟

ایران کمپانی استارت آپ جدید ایرانی می باشد که در سال ۱۴۰۱ با شعار “هر کسب و کار ایرانی یک صفحه اینترنتی” توسط هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان با ایده آقای مهندس نریمان پورطلایی بنیان شده.

ایران کمپانی یک دایرکتوری مشاغل تمام عیار است، که امکانات چندین پلتفرم را یکجا در درون خود برای شرکت ها و صاحبین کسب و کارها ارائه می نماید.

 

مزیت استفاده از ایران کمپانی چیست؟

با ایران کمپانی شما تمام مزایای یک وب سایت حرفه ای شخصی را یکجا و به صورت فشرده و با سرمایه گذاری ناچیز به دست آورده و خیالتان از مدیریت سایت هم راحت است. در رتبه بندی های ایران کمپانی شرکت میکنید و هر مرحله را که با موفقیت پشت سر گذاشتید نشان مخصوص آن را دریافت می کنید بدین ترتیب اعتبار بالایی در بازار به دست می آورید و مشتریان با اعتماد بیشتری از خدمات و محصولات شما استقبال میکنند.

 

ایران کمپانی چه امکاناتی دارد؟

ایران کمپانی امکانات گسترده ای در اختیار اعضاء خود قرار میدهد، ثبت کامل اطلاعات شغلی، گالری تصاویر، کارت ویزیت دیجیتال، امکان درج آگهی استخدام، مکان یابی از روی نقشه برای مشتریان، درج آگهی املاک، درج آگهی رویداد کسب و کارتان و مزایای عالی دیگر!

نشان های ایران کمپانی

نشان های ایران کمپانی چه علائمی هستند؟

  • با عضویت اولیه و تکمیل اطلاعات خواسته شده، نشان شناسایی ایران کمپانی را بدون ستاره دریافت می کنید.
  • این نشان را به همراه کد کیو آر مخصوص خود میتوانید در محل کسب و کار یا وب سایت خود نصب نمایید.
  • نشان شناسایی قابلیت ارتقاء به یک ستاره تا پنج ستاره را دارد.
  • به همراه ستاره دوم تا پنجم نشان دوم مربوط را نیز اخذ مینمایید که در ذیل به آن پرداخته شده است

 

ایران کمپانی نشان های هویت، امنیت، اعتبار، دیدگاه، و شهرت را برای اهداء به کسب وکارها در نظر گرفته است. این نشان ها شامل:

۱. نشان هویت ایران کمپانی:

  • با تایید هویت کسبوکار، نشان یک ستاره ایران کمپانی دریافت می شود و پروفایل کسب وکار با تیک آبی نمایش داده می شود.

۲. نشان اعتبار ایران کمپانی:

  • با ارائه مجوزهای مرتبط با صفحه کسبوکار، نشان دو ستاره ایران کمپانی اخذ می گردد.

۳. نشان شهرت ایران کمپانی:

  • با داشتن استانداردها و ایزوها، نشان سه ستاره ایران کمپانی دریافت میشود.

۴. نشان امنیت ایران کمپانی:

  • با داشتن استانداردها و ایزوها در زمینه امنیت سایبری و اطلاعات، نشان چهار ستاره ایران کمپانی اخذ میشود.

۵. نشان دیدگاه ایران کمپانی:

  • با دارا بودن حداقل ۱۰ دیدگاه مثبت با امتیاز ۴ و بالاتر، نشان پنج ستاره ایران کمپانی دریافت میشود.

طرح توسعه شما برای ایران کمپانی چیست؟

در حال حاضر نمونه مشابه پروژه ایران کمپانی در کشور امارات متحده عربی توسط ثبت شرکت در دبی به نام REAL COMPANY BIO شرکت زیر مجموعه هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان تحت عنوان Dubai Company راه اندازی شده است و امکانات مشابه نمونه ایرانی را در اختیار خارجیان قرار میدهد.

به زودی برنامه داریم این پروژه را به انگلستان و کشور ها اروپایی توسعه دهیم.

نشان شناسایی ایران کمپانی

ایران کمپانی با دریافت همکاری و مشاوره های تخصصی از کارشناسان حقیقی و حقوقی، شرکت های متخصص و سازمان های مختلف من جمله همکار آموزش نمونه سازمان ملی استاندارد (شرکت توسعه دهندگان سیستم ابتکار)، همکار سی بی های تحت اعتبار آی ای اف و سی بی وی مشاوره و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزومستر، رئیس اسبق کارگروه نرم افزار، وب و امنیت اتحادیه صنف رایانه استان اصفهان، و بستر سازی چک لیست های متنوع، تمامی اعضاء خود را با معیارهای گوناگون ارزیابی داخلی می نماید و به کسب و کارهایی که موفق به دستیابی به امتیاز مربوطه گردند نشان مربوط را اهدا مینماید.

چه نشان هایی میتوان از ایران کمپانی اخذ نمود؟

کلیه کسب و کار های حقیقی و حقوقی فعال در ایران می توانند اطلاعات دقیق خود را در ایران کمپانی ثبت نموده و نشان شناسایی را اخذ نمایند. نشان شناسایی ایران کمپانی دارای پنج ستاره می باشد که علاقه مندان با تکمیل اطلاعات خود می توانند تا پنج ستاره آن را اخذ نمایند. همچنین ایران کمپانی نشان های هویت، امنیت، اعتبار، دیدگاه، شهرت را جهت اعطاء به کسب و کارها در برنامه اجرایی خود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CPwDpit3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه