چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

10 نکته برای جلوگیری از سرقت ماشین توسط دزد

بهترین راه برای محافظت از خودروی خود این است که همیشه همه درها را قفل کنید، کلیدها را بردارید و پشت درهای قفل شده خانه خود دور از دید قرار بگیرید. سرقت خودرو یک مشکل بزرگ است، به طوری که روزانه بیش از 40 خودرو در ویکتوریا به سرقت می رود. دزدیده شدن ماشین شما می تواند استرس زا و پرهزینه باشد، حتی اگر بیمه داشته باشید.

نحوه دزدی اتومبیل توسط دزدها نیز در طول زمان تغییر کرده است. خودروهایی که پس از دهه 1990 ساخته شده اند را نمی توان سیم کشی کرد - آنها برای شروع به کلید صحیح نیاز دارند. بنابراین دزدها معمولاً باید سعی کنند کلیدهای مالک را بدزدند تا کارت آنها را بگیرند.

در اینجا 10 نکته ساده برای راه هایی وجود دارد که می توانید از وسیله نقلیه خود محافظت کنید و دزدی را برای دزد سخت تر کنید.

1. ماشین خود را قفل کنید

ممکن است واضح به نظر برسد، اما همیشه درهای ماشین خود را قفل کنید و پنجره ها را ببندید، حتی زمانی که در خانه پارک می کنید، در گاراژ خود یا ماشین خود را برای چند دقیقه ترک می کنید. اتومبیل های بدون قفل اهداف آسانی برای سارقان هستند، بنابراین عادت کنید که همه درها و چکمه ها همیشه قفل باشند و پنجره ها و سقف های آفتابگیر محکم بسته باشند. سعی کنید از دوربین های مداربسته برای فضای باز استفاده کنید تا دزدها با دیدن آن از دزدیدن ماشین شما منصرف شوند.

2. کلیدهای خود را در ماشین رها نکنید

هرگز کلیدهای خود را در ماشین خود رها نکنید، حتی اگر برای چند دقیقه وارد خانه یا پمپ بنزین خود شوید. دزدها اغلب فرصت ها را جستجو می کنند، و ماشینی که سوییچ آن رو ماشین است، یک فرصت طلایی برای آنهاست. کلیدهای خود را همیشه همراه خود داشته باشید و هرگز کلید یدکی را در داخل خودرو پنهان نکنید.

3. ماشین خود را بدون مراقبت رها نکنید.

هرگز ماشین خود را بدون مراقبت رها نکنید، حتی برای یک لحظه. در حالی که به سرعت وارد خانه یا مغازه خود می شوید یا در یک صبح سرد ماشین خود را گرم می کنید، دزد می تواند به راحتی داخل وسیله نقلیه شما بپرد و با آن بلند شود.

4. اگر گاراژ دارید در پارکینگ خود پارک کنید.

بیش از 50 درصد خودروها از درب خانه ها دزدیده می شوند، بنابراین در صورت امکان ماشین خود را در یک گاراژ قفل پارک کنید - این بهترین راه برای محافظت از ماشین شما در برابر سارقان است. اگر گاراژ ندارید، سعی کنید ماشین خود را خارج از خیابان در یک حیاط ماشین یا جاده یا پشت یک دروازه قفل شده پارک کنید. اگر نیاز به پارک کردن در خیابان دارید، در مکانی با نور کافی پارک کنید و مطمئن شوید که ماشین شما قفل است.

5. در مناطق پر نور پارک کنید.

در مکان های عمومی، خودروی خود را در امن ترین نقطه ممکن پارک کنید - جایی که نور خوب، در معرض دید و شلوغی باشد. سارقان کمتر احتمال دارد وسایل نقلیه را در مناطق بسیار قابل مشاهده هدف قرار دهند، زیرا آنها نمی خواهند دستگیر شوند. پارکینگ را در پارکینگ های چند سطحی امن، نزدیک دوربین های امنیتی یا در مناطقی با تردد پیاده منظم در نظر بگیرید. اگر مجبور هستید در یک منطقه تاریک پارک کنید، سعی کنید در نزدیکی یک ساختمان با نور خوب یا چراغ خیابان پارک کنید.

6. یک دستگاه ضد سرقت نصب کنید.

روی یک دستگاه ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر اماکن، بی حرکت موتور، قفل ترمز فرمان، کاپوت یا قفل چرخ، محافظ جرقه زنی، جداکننده باتری یا ردیاب GPS سرمایه گذاری کنید. این وسایل می توانند بازدارنده های موثری باشند و دزدی ماشین شما را برای سارقان سخت تر کنند. دستگاه های ضد سرقت قابل مشاهده می توانند از دزدان احتمالی جلوگیری کنند، در حالی که دستگاه های مخفی یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می کنند.

7. کلیدهای خود را دور از دید و ایمن نگه دارید

از هر 10 اتومبیل، 7 اتومبیل با کلید خود دزدیده می شوند، بنابراین کلیدهای خود را در جایی مخفی و امن نگه دارید. دزدها می دانستند که کلیدها را از روی میز یا قلاب یا نیمکت نزدیک درب خارجی می گیرند. کلیدها را جایی نگذارید که دزد بتواند به راحتی آنها را از بیرون تشخیص دهد یا آنها را از در یا پنجره باز نشده بگیرد. تمام درها و پنجره ها را قفل و پرده ها را بسته نگه دارید. اگر ماشینی دارید که ورودی بدون کلید دارد و شروع به کار می کند، فوب را در یک کیسه مخصوص مسدود کننده سیگنال نگه دارید تا از گرفتن و کپی کردن سیگنال ارسال شده بین فوب و ماشین توسط سارقان جلوگیری شود. وقتی سر کار هستید، به جای گذاشتن روی میز، کیف یا کوله پشتی، کلیدهای خود را روی خود نگه دارید یا قفل کنید.

8. گاراژ خود را قفل کنید

حتی اگر ماشین خود را در گاراژ خود پارک می کنید، مهم است که همیشه درب گاراژ را قفل کنید. سارقان به راحتی می توانند به یک گاراژ باز شده نفوذ کنند و ماشین شما را بدزدند. اگر دروازه ای در سرتاسر راه ورودی خود دارید، برای محافظت بیشتر آن را بسته و قفل کنید. اگر در پارکینگ برج مسکونی پارک می کنید، مطمئن شوید که درب ورودی به طور ایمن پشت سر شما بسته می شود، بدون اینکه کسی دزدکی وارد شود.

9. چراغ های حسگر حرکت را در راهروی خود نصب کنید

دزدها نمی خواهند دیده شوند. نصب چراغ های حسگر حرکتی در گاراژ یا گاراژ، بالای درب گاراژ یا در امتداد راهروی شما می تواند از دزدان جلوگیری کند و به شما کمک کند که ببینید آیا کسی به خانه یا گاراژ شما نزدیک می شود یا خیر. نصب دوربین های امنیتی با سنسور حرکت، که اعلان ها را به تلفن شما ارسال می کنند و قابلیت های ارتباطی دو طرفه دارند نیز می تواند کمک کند. اگر وسیله نقلیه شما دزدیده شود، فیلم ممکن است به پلیس برای دستگیری سارقان کمک کند.

10. هیچ چیز با ارزشی در ماشین خود باقی نگذارید

همیشه هر چیز با ارزشی را از ماشین خود بردارید - مانند پول نقد یا خرده یدکی، تلفن همراه، لپ تاپ، دستگاه ساتناو، دوربین داشبورد، وسایل ورزشی، کت، کیف یا کیف پول - و ریموت گاراژ خود را با خود ببرید. حتی اگر نتوانند ماشین شما را بدزدند، دزدها ممکن است همچنان توسط هر چیز با ارزشی که می توانند داخل آن ببینند جذب شوند یا از ریموت گاراژ شما برای دسترسی به خانه شما استفاده کنند. بنابراین زمانی که ماشین خود را ترک می کنید، آن ها را بردارید یا در صندوق عقب قفل کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uN17TvvK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه