شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مزایای لابیاپلاستی

4 ماه پیش ( 1402/10/2 )
 

زیبایی ظاهری همواره برای افراد به خصوص خانم ها اهمیت بسیاری دارد و اعتماد به نفس بالایی به آن ها می بخشد. این اعتماد به نفس در زندگی زناشویی و در روابط جنسی خانم ها نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر برخی از خانم ها سعی می کنند با انجام عمل لابیاپلاستی بر جنبه های سلامت رابطه جنسی خود ازلحاظ فیزیکی و روانی بیافزایند. این نوع عمل زیبایی منجر به بهبود ظاهر و تناسب لب های لابیا و در کل اندام تناسلی خانم ها و افزایش اعتماد به نفس نزد شریک جنسی و همسرشان می شود. انجام این نوع عمل زیبایی، مزایای بسیاری دارد؛ اما ازآنجاکه یک نوع عمل تهاجمی است، باید برای انجام آن با تمام جوانب عمل آشنا شده و یک دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران را برای این منظور انتخاب کنید تا جراحی زیبایی را با نتایج موفقیت آمیز پشت سر بگذارید. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی یک دکتر خوب، مزایای عمل را بررسی کنیم.

مزایای لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست؟

طبیعتاً وقتی به دنبال مطالعه این مقاله هستید، چیزهایی راجع به این نوع عمل جراحی زیبایی مخصوص خانم ها شنیده اید و قصد دارید با بررسی مزایای آن اطلاعات خود را تکمیل کنید. پس قبل از هر چیزی بهتر است یک تعریف مشخص از این جراحی داشته باشیم. لب های بیرونی مجرای تناسلی خانم ها ممکن است به دلایل متعددی مانند زایمان طبیعی، افزایش سن یا عوامل ژنتیکی تغییر شکل داده و بزرگ تر شود. عدم تناسب یا شکل نامناسب لب های داخلی و بیرونی لابیا اعتماد به نفس خانم ها را کاهش داده و همین موضوع سبب می شود که هنگام رابطه جنسی با همسر خود احساس خجالت یا ضعف داشته باشند.

این استرس روحی کیفیت رابطه را کاهش داده و منجر به نارضایتی طرفین می شود. درحالی که خانم ها می توانند با کمک یک دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران این مشکل را مرتفع ساخته و با انجام عمل جراحی، عدم تعادل در اندازه لابیا ها را برطرف کرده و اندام جنسی زیبایی داشته باشند. جراح متخصص در طی این عمل از تکنیک های مختلف جراحی استفاده کرده و با تغییر اندازه لب های لابیای ماژور یا مینور و کوچک با بزرگ کردن آن، تعادل و تناسب را بین لب های بیرونی مجرای تناسلی ایجاد می کند.

 

نکته

با توجه به این که هدف از انجام این جراحی، بهبود ظاهر اندام تناسلی زنان است، باید قبل از عمل تمام جوانب و شرایط متقاضی عمل، به درستی سنجیده شده و حین جراحی نیز تمام تکنیک ها به درستی اجرا شود. انجام این عمل نیازمند تخصص، مهارت و دقت بسیار زیاد است. هرچه عمل با موفقیت بیشتری انجام شود، دوره ریکاوری و نقاهت نیز کوتاه تر خواهد بود. به همین خاطر توصیه می کنیم که در انتخاب پزشک متخصص و جراح خود دقت بالایی داشته باشید. دکتر طاهره فروغی فر به عنوان بهترین متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی و متخصص و جراح زیبایی و ترمیم واژن، انتخاب شایسته ای برای شما خواهد بود.

کاندیدای مناسب برای لابیاپلاستی

کاربرد اصلی این عمل زیبایی تغییر شکل لب های لابیا و بهبود ظاهر آن است و به منظور رفع علائم ناخوشایند مانند تغییر رنگ، احساس تراشیدگی یا سفتی زیاد و در نهایت افزایش کیفیت رابطه جنسی انجام می شود. خانم هایی که از شکل و ظاهر اندام جنسی خود احساس رضایت ندارند، می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند؛ اما گاهی پزشک جراح بعد از ارزیابی وضعیت بیمار، او را از انجام چنین عملی منع می کند. به عنوان مثال خانم های باردار، زنانی که به زگیل یا تبخال تناسلی مبتلا هستند، خانم هایی که عفونت واژینال درمان نشده دارند، زنان بالای ۵۵ سال که به خاطر افزایش سن، احتمال دیرجوش بودن زخم در آن ها وجود دارد و دختران زیر ۱۸ سال که هنوز در مرحله بلوغ هستند، نمی توانند این جراحی را انجام دهند. ناگفته نماند که انجام این عمل در دختران باکره هیچ منعی ندارد، چون پرده بکارت داخل واژن قرار دارد و جراحی لب های بیرونی مجرای تناسلی آسیبی به بکارت نمی رساند

دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران

چه زمانی نتایج لابیاپلاستی مشخص می شود؟

اگر دقت کرده باشید، مزایای این عمل جراحی زیبایی را در بندهای قبل بررسی کردیم. از مزایای قابل توجه این جراحی پلاستیک می توان به دائمی بودن نتیجه آن اشاره کرد. درواقع بعدازاین که دوران نقاهت را پشت سر گذاشتید، تناسب لابیا ها برای همیشه حفظ خواهد شد و شما می توانید از نتایج آن لذت ببرید؛ اما ممکن است این سؤال که نتایج عمل چه زمانی مشخص می شود، ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد. طبیعتاً روزهای اول بعد از عمل، ورم و التهاب را مشاهده خواهید کرد. به مرور که مراحل بهبودی طی می شود، التهاب و ورم نیز کاهش یافته و نتایج آن به تدریج مشخص می شود. این تورم ابتدایی حدود دو تا شش هفته بعد از عمل وجود دارد و رفع آن به وضعیت سیستم ایمنی و ری اکشن بدن هر فرد بستگی دارد. شما می توانید بعد از گذشت چند ماه، نتایج عمل را به وضوح مشاهده کرده و از آن لذت ببرید.

 

انواع روش های عمل لابیاپلاستی

این عمل جراحی به چند روش انجام می شود و پزشک جراح قبل از عمل و طی یک جلسه مشاوره با بررسی وضعیت خاص هر فرد تشخیص می دهد که کدام روش مناسب تر است. ساده ترین و معمول ترین روش در این جراحی برش خطی در طول لب های لابیا است و بیمار می تواند مشخص کند که اندازه و شکل لب های مجرای تناسلی تا چه حد کوچک شود تا تغییر کند . البته در نهایت نظر پزشک جراح ملاک است. بعدازاین که برش ایجاد شد، لب های لابیاها تنظیم شده و پس از بازسازی، محل برش بخیه زده می شود. در ادامه سایر روش های جراحی را بررسی می کنیم:

  • یکی از تکنیک های معمول در انجام عمل زیبایی واژن، روش trim است که طی آن برش خطی طولانی تری در لب های بیرونی لابیا ایجاد می شود و بخش های اضافی که ظاهر نامناسبی در واژن ایجاد می کرده اند، به کل برداشته می شوند، سپس بخیه زده می شود.
  • در نوع دیگری از این جراحی که با عنوان لابیاپلاستی لیزری شناخته می شود، برش کمتری صورت گرفته و خونریزی کمتری هم دارد. این روش غیر تهاجمی است.
  • در روش دیگری به نام wedge یک برش مثلثی در قسمت بالا یا مرکزی ایجادشده و بخش مثلثی بین برش ها برداشته می شود. سپس لبه هاتنظیم شده و بخیه زده می شود.
  • ممکن است نیاز باشد که لایه بیرونی پوست از لب های لابیا برداشته شود. به این ترتیب تنظیم و بازسازی لب های لابیا با حذف لایه بیرونی پوست انجام می شود. دکتر طاهره فروغی فر به عنوان بهترین دکتر در این زمینه به خوبی تشخیص می دهد که کدام روش برای هر کاندیدای این عمل زیبایی مناسب است.

دوره نقاهت لابیاپلاستی چگونه است؟

معمولاً پزشک متخصص و جراح، قبل از انجام عمل، توصیه های لازم را ارائه می دهد تا بتوانید پس از پشت سر گذاشتن جراحی، دوره نقاهت آن را به راحتی بگذرانید. بهتر است بعد از جراحی برای محافظت از محل عمل از پانتی لاینر استفاده کنید؛ اعمال هر نوع فشار یا کشیدگی در محل زخم ممنوع است. معمولاً دکتر توصیه های لازم را مبنی بر استفاده از داروهای مسکن، آنتی بیوتیک و ضدالتهاب، استفاده از کمپرس سرد جهت کاهش تورم و درد، مصرف مایعات تجویزی، رعایت برنامه غذایی و مواردی از این قبیل ارائه می دهد.

 

ممکن است پس از جراحی احساس درد یا سوزش داشته باشید که کاملاً طبیعی است و به مرور با استراحت برطرف می شود. بهتر است که هنگام استراحت و خواب یک پوزیشن مناسب را انتخاب کنید که فشار کمتری به ناحیه عمل وارد شود. برای جلوگیری از حرکت در خواب هم می توانید از بالشتک های مخصوص استفاده کنید. برای برقراری رابطه جنسی بعد از عمل نیز بهتر است با پزشک جراح خود مشورت کنید. حداقل یک ماه بعد از عمل نباید رابطه جنسی داشته باشید.

نکته

اگرچه انتخاب یک پزشک جراح متخصص نقش بسیار مهمی در افزایش موفقیت در جراحی دارد و به همین خاطر باید دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران را انتخاب کنید، اما توصیه می کنیم که مراقبت های بعد از عمل جراحی را جدی بگیرید تا دچار مشکلات شدید نشوید. درصورتی که طبق دستورات پزشک عمل نکنید، ممکن است دچار خونریزی، عفونت، باقی ماندن جای زخم، جوش نخوردن بخیه ها و مواردی از این قبیل شوید. میزان رضایتی که از این عمل جراحی زیبایی واژن خواهید داشت، به تخصص و مهارت پزشک، ری اکشن بدن شما و مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد. دکتر طاهره فروفی فر به خوبی می تواند انتظارات شما از این عمل جراحی را برآورده سازد.

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه این عمل جراحی به عوامل مختلفی ازجمله تخصص و تجربه جراح، انجام عمل جراحی در کلینیک یا بیمارستان و هزینه های مربوط به آن، مدت زمان عمل، نوع جراحی و مراحل بازیابی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. با توجه به این که این جراحی یک عمل تهاجمی محسوب می شود، بهتر است قبل از هزینه، انتخاب یک پزشک متخصص جراح را در اولویت قرار دهید تا از نتایج عمل اطمینان داشته باشید.



جمع بندی

در این مطلب راجع به عمل زیبایی واژن صحبت کردیم و چگونگی انجام آن را موردبررسی قرار دادیم. این عمل زیبایی به منظور زیباسازی و تغییر شکل اندازه لابیا انجام می شود که به افزایش اعتماد به نفس خانم ها و افزایش کیفیت رابطه جنسی آن ها کمک می کند. برای اینکه بتوانید به نتایج ایدئالی از این عمل جراحی برسید، بهتر است یک دکتر خوب لابیا پلاستی در تهران را انتخاب کنید. دکتر طاهره فروغی فر بهترین متخصص زنان و جراحی زیبایی واژن است شما می توانید با اطمینان به تخصص و مهارت این پزشک جراحی زیبایی واژن را انجام دهید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MbtRVM4W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه