یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

محصولات اصلی ویکا از کجا بخریم؟

ویکا از شرکت های معروف و معتبر تولید کننده انواع تجهیزات ابزار دقیق است که اغلب مدعی نمایندگی محصولات این شرکت در ایران یا تهران هستند. اما به راستی محصولات اصلی ویکا را از کجا می توان خرید؟ شرکت ویکا در تولید اغلب محصولات خود بسیار متنوع و دقیق عمل کرده و توانسته است بسیاری از صنایع صنعتی و پالایشگاهی را تحت پوشش قرار دهد. با توجه به سابقه و اعتبار برند ویکا بسیاری از صنایع و شرکت ها ترجیح می دهند از محصولات این برند استفاده کنند. بر همین اساس در این مقاله جهت ارائه اطلاعات دقیق و کامل در خصوص محصولات ویکا و قوانین فعالیت آنها در کشورمان به بررسی سابقه و تاریخچه این شرکت پرآوازه خواهیم پرداخت.

همچنین با بررسی حوزه های فعالیت شرکت ویکا در ایران اطلاعات کاملی را در اختیار متقاضیان محصولات ویکا و ابزار دقیق قرار می دهیم. 

آشنایی با شرکت معتبر ویکا (Wika) 

ویکا از شرکت های آلمانی معتبر و بسیار قدیمی است که قدمت فعالیت آن به سال ۱۹۶۰ بر می گردد. این مجموعه در طول سال های فعالیت خود همواره به عنوان برترین شرکت متخصص در حوزه تولید و طراحی تجهیزات ابزار دقیق و فناوری های اندازه گیری معروف است. اعتبار بالای این شرکت بر اساس تکنولوژی های خلاقانه، افزایش بهره وری و همچنین ارائه راه حل های سیستمی گوناگون در طی سالها فعالیت به دست آمده است. عملکرد دقیق و کیفیت بالای محصولات ویکا باعث شده تا امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال کسب نمایندگی این شرکت در کشور خود باشند.

به طور کلی محصولات ویکا در حوزه های مختلفی وجود دارند که علاوه بر اندازه گیری، پارامترهای فیزیکی یک سیستم امکان، نشان دادن و گزارش نتایج در روش های مختلف را فراهم می کنند. همچنین شما می توانید به بررسی محصولات ویکا و نمایندگی آن بر حسب محصولات، صنایع تحت پوشش آن و پشتیبانی که در موضوعات مختلف دارد بپردازید. ویژگی های منحصر به فرد فوق باعث شده تا این شرکت جهانی در بیش از ۴۰ کشور جهان فعالیت پویا داشته باشد و محصولات خود را در کشورهای آلمان و لهستان تولید نماید.

شرکت ویکا و بررسی تاریخچه فعالیت آن

اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که شرکت ویکا فعالیت خود را در قالب یک کارگاه کوچک آغاز کرد. با توجه به شایستگی های شرکت ویکا در طی این ۶۰ سال امروزه بیش از ۴۰ شرکت در سراسر دنیا نمایندگی محصولات این شرکت را حوزه ابزار دقیق بر عهده دارند. ویژگی هایی از جمله امکانات به روز جهت تولید در کلیه بازارهای مرکزی، نصب، اجرا و راه اندازی تجهیزات، نگهداری و تعمیر تاسیسات مختلف و همچنین نیروی آموزش دیده جهت ارائه خدمات اضافی موجب شده تا مجموعه ویکا در تمام دنیا به عنوان یک برند محبوب و معتبر شناخته گردد.

آشنایی با موارد فعالیت ویکا و خدمات نمایندگی های آن

برای اطلاع از خدمات نمایندگی های ویکا در کشورمان ابتدا به بررسی موارد فعالیت این شرکت معتبر در حوزه ابزار دقیق می پردازیم. بسیاری از محصولات اصلی ویکا در خصوص دما، فشار، نیرو، سطح، کالیبراسیون و شدت جریان هستند. هر یک از این محصولات نیز در حوزه های مختلف دیگری دسته بندی می شوند. مثلاً ترانسمیترها، سوئیچ فشار، سنسور فشار و گیج فشار ویکا از جمله محصولات گروه فشار به شمار می آیند. همچنین برای گروه نیرو، سطح و دما نیز محصولات متنوع و کاملی وجود دارد که شرکت ویکا را به یک شرکت منحصر به فرد در حوزه ابزار دقیق تبدیل ساخته است.

فعالیت نمایندگی های ویکا در خصوص صنایع مختلفی قابل بررسی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت تولید گاز و نفت در پالایشگاه
  • تولید تجهیزات و لوازم پزشکی و صنعتی
  • تولید تجهیزات مربوط به ماشین آلات
  • فعالیت در زمینه استخراج نفت و پتروشیمی
  • فعالیت در زمینه نیمه رسانا ها
  • و…

اغلب کشورهایی که امکان دریافت نمایندگی ویکا را دارند از این امر اطمینان خواهند داشت که از محصولات اصلی این برند با کیفیت بالا و شرایط استاندارد بهره مند خواهند شد.

پرفروش ترین محصولات اصلی شرکت ویکا

  • گیج فشار ویکا (Wika Pressure Gauge): از جمله ابزار دقیق است که به منظور اندازه گیری فشار کاربرد دارد. طراحی این ابزار به نحوی صورت گرفته تا فشار وارد شده بر سیستم را اندازه گیری و سپس نتیجه را به کمک داده های دیجیتال یا حرکت عقربه به اتاق کنترل نمایش دهد.
  • گیج دما ویکا: از دیگر محصولات اصلی ویکا است که به منظور اندازه گیری دما کاربرد داشته و با توجه به مدلی که دارد، نتیجه را به صورت آنالوگ یا با حرکت عقربه گزارش می دهد. شما میتوانید قیمت گیج دما را در برند های مختلف از فروشگاه ما مشاهده کنید.
  • گیج اختلاف فشار ویکا (Differential pressure gauge): این ابزار اختلاف فشار میان دو سیستم متفاوت را به صورت مستقیم اندازه گیری می کند که این امر تاثیر بسزایی در عملکرد راکتورها دارد.
  • سوئیچ دما ویکا: این ابزار به منظور تنظیم دما، حس کردن، کنترل وصل و قطع خروجی در بخش تنظیم کاربرد دارد. بخش مهمی از حفاظت دستگاه ها و تاسیسات به استفاده از این ابزار ارتباط دارد.
  • ترانسمیتر فشار ویکا: این ابزار به منظور اندازه گیری فشار و همچنین گزارش نتیجه آن به بخش کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. ترانسمیتر فشار ویکا را می توانید با توجه به نیاز خود در مدل های مختلف سفارش دهید.
  • ترانسمیتر دما ویکا: این ابزار جهت اندازه گیری دما و همچنین گزارش نتایج آن به بخش کنترل کاربرد دارد. از دیگر محصولات پرفروش ابزار دقیق میتوان به ترموول اشاره کرد که کاربرد های فراوانی در صنعت دارند.

نمایندگی محصولات ویکا در ایران

شرکت تولیدی ویکا بیش از ۶۰ سال در حوزه تجهیزات ابزار دقیق فعالیت دارد از این رو نمی توان نمایندگی های رسمی آن را به یک شرکت خاص در ایران محدود کرد. از سوی دیگر نیز امکان عرضه برخی محصولات تقلبی و چینی به عنوان محصولات ویکا به خریداران وجود دارد. با توجه به این امر یافتن مراکز مطمعن این برند معتبر و اطلاع از قیمت محصولات اصلی امری بسیار مهم است.

شرکت اسپرلوس توسعه آپادانا که بصورت تخصصی در زمینه ابزار دقیق و تجهیزات اتوماسیون صنعتی است که محصولات مختلف شرکت های گوناگون را وارد و تامین می نماییم. کافی است به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و بسیاری از محصولات ویکا که از برند اصلی و کاملاً اورجینال تامین شده اند را مشاهده کنید. 

تجهیزاتی از جمله سوئیچ دما ویکا، گیج فشار ویکا، گیج دما ویکا، ترانسمیتر دما ویکا، ترانسمیتر فشار ویکا و… را می توانید به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی مجموعه ما مشاهده کرده و در صورت لزوم سفارش دهید. همچنین برای دریافت کاتالوگ محصولات اصلی ویکا و کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u3p1Zehc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه